4 Reacties
19 dagen geleden
Heyhoi,
Ik zou beginnen met de middag fles weglaten. De ochtend en avond deed ik zelf pas na 1 jaar. En dan beginnend met de ochtendfles, dan deed ik koemelk met brinta of gewoon een boterham! De avondfles pas daarna, bijvoorbeeld vervangen voor een fles warme koemelk of baby thee of gewoon helemaal niks. Dat betekend dus dat het avondeten de laatste voeding is wat je kindje krijgt voor het de nacht in gaat.
Ik hoop je voldoende geholpen te helpen. Vragen kun je altijd stellen
19 dagen geleden
Hoi,
Hier een jongetje van 10 maanden die nog 3 flessen drinkt. Straks rond de kerst de middag fles verminderen en dan hopelijk met oud en nieuw ervan af.
De ochtend fles na z'n 1e verjaardag proberen te minderen en brood erbij te geven.
Zn avond fles zolang als hij wilt. Dochter van 26 maanden krijgt deze ook nog en vind dit heerlijk om mee in te slapen..
19 dagen geleden
Ik wilde dus net een topic hierover openen! 😊
Onze kleine drinkt sinds een paar dagen de middag fles niet meer leeg, ze drinkt nog maar zo’n 50ml terwijl we 150 aanbieden hahaha wij denken dat deze eraf gaat maar twijfel dus fijn dat jij het topic geopend hebt 😃
Hier drinkt ze de ochtendfles nog wel goed - 150ml en dan 1-1,5 boterham. De avond gaat er ook nog goed in voor het slapen (tussen de 100-180ml, verschilt per nacht) dus die houden we sowieso nog lekker even. En dan straks langzaam laten wennen aan melk, denk ik voor de ochtend en avondfles.
19 dagen geleden
Wanneer en hoe welke fles afbouwen vraag ik me ook echt elke dag af, gek wordt ik er van 😂
Hier krijgt ze ook nog 3x180 maar ze drinkt zo onwijs slecht.. ze komt rond de 250-300ml per dag en probeer zoveel mogelijk aan te vullen met yoghurt. CB had gezegd minimaal 500 per dag maar hoe dan.. lukt gewoon echt niet meer.
Sinds dit weekend begonnen met een fles en een boterham en de middagfles naar 150. Maar ze drinkt echt geen enkele fles leeg dus ja.. ik vind het ook zo ingewikkeld. Lees dus graag mee voor tips 😊