13 Reacties

2 jaar geleden

Ons CB raadde Infacol af en adviseerde juist weer VSM Cinababy… wat bijzonder toch al die verschillende adviezen hè……

2 jaar geleden

Zooo gek he! Ik vroeg ook aan haar wat vind je van cinababy en sab simplex daar lees ik betere dingen over. Die raadde zij dan weer af (zonder gegronde reden hoor). Ach tis maar uit proberen denk ik en in the end: ze overleven het vast en zeker wel, op zn minst ongemak en dan stop ik zo weer...

2 jaar geleden

Reactie op Lisse84

Ons CB raadde Infacol af en adviseerde juist weer VSM Cinababy… wat bijzond ...
Ons CB zegt “we mogen het niet af of aanraden want er is geen wetenschappelijk bewijs dat het ook echt helpt” Dus ja heel bijzonder die uiteenlopende adviezen🥲

2 jaar geleden

Ik gaf het alleen in de avond omdat ze alleen savonds kramp had, maar als ik het gaf dan poepte ze niet. Dus ik geef het helemaal niet meer🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Orthiflor start, werkte hier beter als infacol. Idd kreeg ook te horen dat infacol geen bewijs is dat het werkt terwijl van pro biotica wel

2 jaar geleden

wat lastig inderdaad! onze kraam raadde sab simplex aan omdat dat niets qua zoetstoffen in zou zitten. helaas werkte daar bij ons niet. nu hebben we infacol, voor iedere voeding. dit leek ruim een week de scherpe randjes er vanaf te halen met sinds 2 dagen zijn de krampjes echt extreem en bijna na iedere voeding, zo zo sneu. ik heb zelf toch het idee dat er weinig aan te doen is. maar het is zo zo zielig en je hebt zo machteloos...😔

2 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

wat lastig inderdaad! onze kraam raadde sab simplex aan omdat dat niets qua ...
Oh wat sneu en zielig.. blijf je t nu gebruiken of ga je over op een ander? Sterkte!!

2 jaar geleden

Reactie op Tessa20234

Orthiflor start, werkte hier beter als infacol. Idd kreeg ook te horen dat ...
Thanks!! Ik heb dat wel voor mezelf dus wil het zeker ook proberen wacht eerst even die infacol af...

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik gaf het alleen in de avond omdat ze alleen savonds kramp had, maar als i ...
Ik ga dit goed in ee gaten houden!

2 jaar geleden

Reactie op daisymay

Oh wat sneu en zielig.. blijf je t nu gebruiken of ga je over op een ander? ...
we blijven het sowieso voor iedere voeding gebruiken. en we hebben het er gisteren over gehad dat wanneer het echt zo hevig aanhoudt, we misschien naar de osteopaat gaan. dit advies kreeg ik het vaak van andere mama's maar vond ik eigenlijk wat heftig om meteen te doen maar als het zo blijft heb ik er alles voor over hihi, zo sneu! hopelijk vind jij ook snel iets passends! 😘

2 jaar geleden

Ik gebruik het bij elke voeding. Hier sinds 2 weken. De eerste week schreeuwde ze het uit. Nu is het stukje minder alleen in het begin van de avond. Wel vrij kort. Krampen horen erbij. Poepen en plassen gaat goed. En we hebben nu de puckababy piep. Waardoor ze ook rustiger slaapt. ... Moet wel zeggen dat dr.zus minder last had van krampjes.

2 jaar geleden

Thanks all! We hebben het nu bij 2 avond voedingen gebruikt en het is zeker een stuk minder, ik ga eens kijken of het zo blijft werken als ik het nu pas weer morgen ook bij dieselfde twee voedingen geef.

2 jaar geleden

Hier hielp t niks