27 Reacties
één maand geleden
Reactie op Ashley001
2x180en 1x150. Mijn zoontje is gek op vast voedsel! Maar de fles heeftie oo ...
Hier word er ineens zo weinig gedronken. Vanmorgen van de 210cc 150 op maar, daarna van de 150cc maar 70 op en vanavond van de 210 ook maar 70 😭 ze lijkt ook totaal geen honger te hebben. Zelfs in de ochtend na 13 uur niet gedronken te hebben. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ snap er niks van, verder niet ziek, heel vrolijk!
één maand geleden
Reactie op SS21-1
Hier word er ineens zo weinig gedronken. Vanmorgen van de 210cc 150 op maar ...
Ik heb al wat voorbij zien komen van jou, maar niet gereageerd omdat ik ook echt geen idee heb waarom het is.... zal wel weer een fase zijn. Tegenwoordig is alles een fase of een sprong en houd het niet op 😅.
Ik denk gewoon zoveel mogelijk aanbieden en als ze maar iets binnen krijgt toch.. als ze echt honger heeft hoor je het wel denk ik!
één maand geleden
Reactie op Ashley001
Ik heb al wat voorbij zien komen van jou, maar niet gereageerd omdat ik ook ...
Ja dat denk ik idd ook! Vind het soms wel spannend of ze dan bijv weer de nachten gaat komen, en het is best een iel meisje, dus niet veel bij te zetten ofzo 🫠 maar ja dat zien we dan wel! Zo lang ze vrolijk is en goed slaapt enz zal het wel goed zijn!
één maand geleden
Hier nog 3 flessen van 180cc, hij is iedere keer weer boos dat de fles leeg is 🙈. Ook hier gaat vast voedsel al langere tijd heel goed. Soms denk ik echt dat het teveel is. Maar goed dat is weer het tegenovergestelde haha.
Ik denk dat je dan iets kleinere flessen aan kan bieden voor even? Als ze dan toch nog wil kan je altijd bij maken. Kan idd weer een fase zijn, maar kan ook dat ze er al bijna klaar mee is 😅.
één maand geleden
Hier tussen de 4 en 6 flessen. 4 of 5 van 180+6 en 1 van 150+5. Met 200gr fruithap, boterham in de middag en 190-220gr maaltijdhap. Eerst waren het 4 flessen en geen nachtvoeding meer maar nadat hij ziek geweest is zijn het er meer + weer nachtvoeding. Mn zoontje is bijna 9maanden dus sprong 6 en slaapregressie helpen niet mee🙈
één maand geleden
Reactie op Niefesteph
Hier nog 3 flessen van 180cc, hij is iedere keer weer boos dat de fles leeg ...
Gisteren heeft ze 3 flesjes op en deze allemaal niet opgedronken, allemaal 70cc over (ochtend 210, toen 150 en toen 180 aangeboden) ze lag er om 19:30 in, is vannacht niet wakker geweest en slaapt nog steeds (7:44) dan kan ik wel aannemen dat ik de flesjes kleiner kan gaan maken 🙈 ze lijkt gewoon geen honger te hebben bijna 13 uur, dan lijkt ze me goed verzadigd haha!
één maand geleden
Hier nog 3 flessen van 180, maar dit drinkt ze niet altijd op. Toevallig vandaag wel 2 flessen zo goed als op😅. Maar verder deze hele week niet. Ik blijf het nog wel aan bieden omdat ze en nog niet heel veel water drinkt en omdat ze nog geen maaltijden van 200 gram eet, ondanks dat ze dol is op vast voedsel. Maar dat is gewoon nog te veel voor haar. Waarschijnlijk zal ik over een tijdje de middag fles wel verlagen. Maar voor nu doe ik het nog even zo en dan zie ik wel wat ze wil😊
één maand geleden
Reactie op SS21-1
Gisteren heeft ze 3 flesjes op en deze allemaal niet opgedronken, allemaal ...
Haha oké nou dat maakt ze dan wel duidelijk zo ja! Als ze lekker doorslaapt zal ze idd wel genoeg hebben aan wat ze krijgt qua flessen icm vast voedsel. Ze wordt te groot voor de fles 🥹🤭. Zou idd gewoon lekker meegaan in haar behoeftes.
één maand geleden
Reactie op SS21-1
Mehhh ja, dat denk ik ook 🫠😭 waar is m’n baby gebleven?
🥹
één maand geleden
Hier krijgen de jongens om 6.30 en 18.30 uur fles 180+6 en de fles van 13.00 uur sinds vandaag 120+4
Onze tweeling vreet ons arm 🙈 dus als dit zo door gaat zijn wij ook wel met 11 maanden van alle flessen af. Ze willen ook graag veeel brood, fruit en warm eten 🥲
En de avondfles wordt ook heel vaak niet opgedronken. (30-90 cc over)
Het is dat het drinken nog niet zo goed gaat, maar anders hadden we wel sneller afgebouwd haha.
16 dagen geleden
Hier nu 9 maanden en zit nu sinds vandaag op 3 flessen. Laatste fles ging ook niet eens op. Ze vind water en thee en normaal eten veeel interessanter 😂