437 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet niet of die deze foto helemaal pakt.
Wij hebben maar 1 hele grote slaapkamer.
Vandaag is het nieuwe bedje voor de nu jongste gekomen. Dus ik heb alles op z'n plek kunnen zetten.
Nu even overal mosterd gele beddengoed op. Maar we hebben ook matching licht groene set en licht blauwe set 👌
De verdere aankleding (op de plankjes en aan de muur) komt nog.
Oh en de hoes op de commode om het kussen is ook hetzelfde.

2 jaar geleden
Ik heb al een grote kledingkast in de babykamer. Die heb ik voor de helft leeggehaald en kleding van de baby erin gedaan en luiers etc.
Voor de rest gaan we een bedje van de ikea kopen, voor de rest wil ik niets. Ik wil geen ladekastje met daarin mandjes gevuld met dingetjes enz. Ook geen schommelstoel enz. Ik hou niet van veel spullen in huis. Hoe meer spullen hoe meer stof en hoe meer schoonmaakwerk😂
Gewoon een kledingkast en een babybed. 😁
2 jaar geleden
Dit hoekje is al zo goed als af. De kant van waar de foto is genomen daar staat een slaapbank zodat we nog ruimte hebben voor logees en gelijk een plek om te voeden of even te zitten. Ik zal nog even paar losse foto’s van de andere hoekjes plaatsen, dat is nog niet klaar.

2 jaar geleden
Hier was het nog echt een rommeltje en het behang hing ook nog niet, maar voor de beeldvorming.

2 jaar geleden
Die van mij is nog lang niet klaar, maar het gaat wel komen.
Wij hebben als thema kleur paars voor onze knul en dan wil ik dino accessoires toevoegen.
Paars omdat mijn favoriete kleur roze is en blauw is de favoriete kleur van mijn man. Daartussen zit paars en omdat dit ons eerste kindje is en een stukje van ons samen, hebben we voor deze kleur gekozen 🥰
Als het kamertje eenmaal klaar is zal ik ook wel een foto delen, al kan dat nog een paar weken duren
2 jaar geleden
Reactie op svdploeg90
Dit hoekje is al zo goed als af. De kant van waar de foto is genomen daar s ...

Hoihoi, welk kleur verf op de muur is dit?
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Ik krijg nu paniek, ik ben nog niet eens begonnen 🤣
Ik ook niet hoor! Onze zolder moet eerst nog verbouwd in oktober
Maak me niet druk, het is zo gedaan. En de baby ligt toch eerst op onze kamer. Heb nog niet eens spullen in huis (21 weken)
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Ik krijg nu paniek, ik ben nog niet eens begonnen 🤣
🙋🏻♀️ Ik ook niet hahaha.
Wij hebben volgende week vrij en het is de bedoeling dat we dan toch maar eens gaan schilderen. Nu nog een kleur kiezen..
2 jaar geleden
Reactie op babymasten
Hoihoi, welk kleur verf op de muur is dit?
Dat is herfstachtig van gamma eigen merk!
2 jaar geleden
Hier ook nog niet begonnen, en ben al ruim 24 weken... Denk elke keer dat ik nog tijd genoeg heb.🫣 Hoef ook geen meubels te kopen, heb ik nog staan van de vorige. Dat wil zeggen, ik moet wel een nieuwe kast kopen voor onze dochter, omdat haar spullen nog allemaal in de commode en kledingkast van de babykamer liggen...
De babykamer zelf staat nog vol met het logeerbed en allerlei andere spullen, moet ik nog uitzoeken en opruimen. Het logeerbed moet naar zolder, maar op de plaats waar die moet komen, staat ook nog vol...
Tja, komt vast wel goed, weet alleen nog niet wanneer. Baby eerst maar een paar maanden bij ons op de kamer straks denk ik. 🙃
2 jaar geleden
Ik heb al een grote kledingkast in de babykamer. Die heb ik voor de helft l ...
Wat is jullie plan om te gaan verschonen/aankleden/afdrogen etc? Uit nieuwsgierigheid
2 jaar geleden
De kamer is inmiddels leeg (dat was erg veel werk want voormalig verzamelhok van mijn man) en de basiskleur zit op de muren. Mijn man gaat muurschilderingen maken en daar hebben we net de verf voor gekocht. Hij is nu aan het schetsen.
Meubels schuiven door van onze dochter, voor haar moeten we nog een nieuwe kledingkast kopen zodat de huidige leeg en verplaatst kan worden.
2 jaar geleden
Hier 22 weken zwanger nog niet begonnen.
We doen de muren beige of taupe , 1 kleur.
En dan beetje afstemmen op de rolgordijnen en gordijnen en Klamboe.
Babymeubels bedje kast commode worden wit met beige/grijs eiken. En dan bijv mintgroene / lichtblauwe aankleed kussen hoes en badcapje aan een haakje.
Dit kiezen we omdat hij bij ons op de kamer komt.
En wij een beige boxspring hebben met witte meubels. 😊