4 Reacties

4 maanden geleden

Bij beide kinderen duurde het een halfjaar. Maar zodra ik stopte met de pil had ik continue tussentijdse bloedingen op de meest random momenten. Bij de eerste bleef mijn menstruatie regelmatig. Toen we voor de tweede gingen proberen had ik weer random tussentijdse bloedingen, maar was ik ook ineens later ongesteld of ineens een week eerder of zo. Er was geen peil op te trekken. Toen wilde ik een afspraak maken bij de huisarts omdat ik ineens weer een week te vroeg was. Maar iets in mij zei dat ik moest testen en toen bleek ik zwanger van de tweede. Heb na de positieve test nog 8 weken non stop gebloed. Gelukkig is alles goed gegaan en is hij nu 19 maanden oud

4 maanden geleden

De eerste duurde 3 jaar net toen we hadden afgesproken dat we zouden laten kijken na de jaarwisseling of we vanwege mijn adenomyose en endometriose wel überhaupt zwanger konden raken, van de 2e 6 weken na de bevalling weer zwanger.. oepsie.. 🤣 was niet gepland gewoon niet goed over nagedacht en de 3e 2 maand nadat ik mijn koperspiraaltje had laten verwijderen 5 jaar na de 2e en bij de 4e ongeveer 2 jaar na 2 jaar heel consequent condooms te hebben gebruikt na de geboorte van onze 3e zoon. Ze waren bij ons geen van alle echt gepland, we wisten kon gebeuren maar waren niet speciaal bezig met zwanger worden, ook mede dat ik zoveel endometriose had dat ze hadden gezegd natuurlijke wijze zal waarschijnlijk heel moeilijk zijn. Nu kunnen we geen kinderen meer krijgen omdat ik een hysterectomie heb laten doen ivm de pijn die ik 27 jaar heb gehad door de endometriose en adenomyose maar pas ter sprake kwam als we geen kinderwens meer hadden. Dus zou zeggen geef niet op, de wonderen zijn de wereld niet uit en probeer niet teveel ermee bezig te zijn. Hier was het juist als ik er niet over nadacht en het losliet elke keer raak.

5 dagen geleden

Hoe is het nu met je?

3 dagen geleden

Hier duurde het bij onze dochter ruim 2 jaar. Nu ben ik na een paar maanden proberen gestart met de premom ovulatietesten en was het bij de 2de ronde raak. Mocht het nog niet gelukt zijn kan ik je die nog aanbevelen om mee aan de slag te gaan.