14 Reacties

vorig jaar

Als je geen 12 setjes hebt zou ik meenemen wat je hebt en eventueel van een maat groter iets aanvullen.

vorig jaar

Wij gingen 10 dagen Italië en ik had achteraf echt veel te veel kleding mee genomen. Hij had voornamelijk zijn rompers aan of hij lag in een luier. In de avond was een broekje wel leuk. Het was bij ons dan ook 35 graden dus als ik meer aan trok had hij het veel te warm 😂

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Wij gingen 10 dagen Italië en ik had achteraf echt veel te veel kleding mee ...
Ja hier ben ik dus ook bang voor😅

vorig jaar

Op de Canarische eilanden kun je makkelijk wassen, bij veel grote supermarkten staan wasmachines. Kijk wat voor weer het wordt en neem een week aan kleding mee, dan komt het echt goed!!

vorig jaar

Ik had naar Frankrijk en Sri Lanka voor de kids 7 setjes mee. Ik heb tussendoor een handwasje gedaan. En ik had 2 extra rompers mee. Ze lagen veel al in een romper.

vorig jaar

Ik had veel te veel kleren bij achter af 🙈 heb telkens de fijnste aan gedaan en gewoon een hand wasje gedaan!

vorig jaar

Ik had al haar kleding meegenomen op vakantie, de kleertjes zijn nog klein en nemen bijna geen ruimte in.... maar was uiteraard teveel en daar ook leuke nieuwe kleertjes gekocht 😅.. wij waren wel met de auto en ik ben ook van liever teveel dan te weinig!

vorig jaar

Ik neem standaard op vakantie voor Max 6 dagen kleding mee, plus 1 warme trui en lange broek voor t geval dat

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Wij gingen 10 dagen Italië en ik had achteraf echt veel te veel kleding mee ...
Precies dit. Hier bijna alles ongedragen mee terug. Alleen de rompers had ik maar net genoeg bij me (droeg er wel 2 per dag).

vorig jaar

Hier neem ik zelf ook altijd teveel mee. Zeker omdat je soms niet weet wat voor weer het wordt. Ik neem vaak ook wat van een maatje groter mee, reserve slaapzak, etc. Het hangt er ook vanaf hoe je op vakantie gaat. Als je een wasmachine hebt neem ik sowieso altijd minder mee. Wij gingen dit jaar met de boot en dan is soms wat extra wel fijn.

vorig jaar

Neem voor een dag of 6 mee en neem voor de zekerheid handwas middel mee. Je pakt wat het fijnste is. Het is al snel te veel…. Als het warm is heeft je kind in de praktijk toch vooral een romper aan ☺️

vorig jaar

Ik kom net terug uit Gran Canaria. Neem vooral niet te veel mee. Mijn zoontje van 7 maanden heeft alleen maar rompers aan gehad en 3 keer een setje kleren

vorig jaar

Hier deed ik Overdags badpakje ( meisje ) Met hoedje en 3x T-shirt waar ze in mocht zwemmen. 7 Rompers, 9 setjes kleding. Er zat een wasserette om de hoek dus dat scheelde. 😂 want moest dr soms 2x per dag omkleden met kraaien van eten.