611 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 10w+6 en ben 2 kg bij gekomen

2 jaar geleden

Ik ben 11 weken vandaag, 5 kilo afgevallen 🙈

2 jaar geleden

10 weken en 4 kg aangekomen… heb het ook een beetje laten gaan. Maar let er nu meer op hahaha.

2 jaar geleden

Hier 12 weken en ongeveer 2,5 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap 40 kilo aangekomen.. was er net weer 25 kwijt dus ik probeer zo min mogelijk aan te komen.

2 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben bijna 14 weken en helaas nog heel misselijk en veel overgeven.. Ik ben tot nu toe 3 kg afgevallen..

2 jaar geleden

Hier 12+6 en nog steeds op m'n startgewicht 😄

2 jaar geleden

Ik ben 10 weken en 1 kilo aangekomen

2 jaar geleden

Hier 12 weken en ongeveer 2 kilo aangekomen

2 jaar geleden

Ik ben morgen 11 weken en ben slechts 0,5 gram aangekomen

2 jaar geleden

10 weken en 4 kg aan gekomen, wat totaal niet de bedoeling is maar zware cravings, ga proberen nu wat gezonder en vooral wat minder dan heel de dag van alles maar naar binnen te werken. 😅

2 jaar geleden

12 weken en ongeveer 2kg erbij nu. Wel aan het begin veel toegegeven aan alles waar ik zin in had. Dat doen we nu wat minder om het niet uit de hand te laten lopen.

2 jaar geleden

12 jaar geleden eerste zwangerschap totaal 16 kg aangekomen van 51kg naar 67kg. Nu op 7 mei ( 4+2 ?) woog ik 49 kg. Nu 11 weken en weeg ik 51.7. Dit keer gaat het niet zo snel. Maar totaal geen eetlust.

2 jaar geleden

13+2 en niks aangekomen. Ik moet zeggen dat ik ook dagelijks oplet wat ik eet. 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. En dan zorg ik hierin voor minimaal 250 gram groenten en 2 stuks fruit en 500 mg calcium. Dan zit ik zo rond de 1700 kcal. In het begin lukte dit niet en moest ik echt elk uur eten waardoor ik toen op het hoogtepunt 0.4 was aangekomen. Nu dus 0.2 onder start gewicht.

2 jaar geleden

Reactie op rosalie x

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben bijna 14 weken en helaas nog heel m ...
Hopelijk stopt het snel! 🍀

2 jaar geleden

Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje was ik totaal 400 gram bijgekomen van week 5 tot week 41 😂 kleine zat hoog en zo weinig honger. Ik grap altijd dat hij een tijdelijke bypass veroorzaakte. Nu zijn we op vakantie maar wederom bijna geen trek. Ik heb het idee dat ik lichter ben dan voor vertrek … zou fijn zijn als ik weer netto weinig aankom omdat ik zelf wat stevig ben. Vorige keer dus netto 9 kg afgevallen na de bevalling. En echt niet gezond gegeten. Maar vooral kleine porties

2 jaar geleden

11+2 en 2,2 kg aangekomen. We zijn net terug uit Griekenland en ik gooi het dus op vakantie kilo's. 🙈

2 jaar geleden

9+3 en 2,5 kilo afgevallen.

2 jaar geleden

13+3 en 2.5 kg afgevallen. Weinig eetlust/misselijk gevoel

2 jaar geleden

Ik ben 12 weken nu. Was 2 kilo afgevallen door minder eetlust. Die zijn er nu weer aan 🙃. Dus op startgewicht. Maar zodra ik trek heb laat ik me ook best gaan. Heb wel heel veel behoefte aan groente en fruit. Maar óók aan snacken 😱. Was de vorige zwangerschap tussen de 16 en 18 aangekomen, heb op het eind niet meer precies gewogen. Die waren er geleidelijk aan ook weer bijna helemaal af. Ben bang dat ik niet te snel makkelijk moet denken dat het nu wel weer zo zal gaan, en ik dus alles naar binnen prop wat ik wil 😅.

2 jaar geleden

O,5kg aangekomen tot nu toe. Mijn start bmi ligt ook wat hoog dus helemaal prima. Vorige zwangerschap 7 kg aangekomen, zou het prima vinden als het nu weer zo zou zijn.