4 Reacties
3 jaar geleden
Hallo Andrea, wat ontzettend verdrietig om te lezen. Ik heb geen ervaring met ivf. Maar wel met veel miskramen. Ik ben nu 5+4 weken zwanger en dit is mijn 8e zwangerschap. Ik heb 1 zoontje. De rest is allemaal geeindigd in een miskraam. Ik herken je angst en frustratie en onzekerheid over je lichaam. Zonet op het toilet, bij het vegen, licht roze afscheiding ontdekt. Niet fijn in mijn geval. Dit wijst in mijn geval op een miskraam… symptomen nemen ook af.
Ik heb geen idee hoe nu verder. Maar weet wel dat ik het nog niet wil opgeven… ik weet niet wat ik kan zeggen om jou beter te laten voelen. Het is gewoon vet klote… je bent niet alleen. Ik hoop dat jouw miskraam vlot verloopt en dat je kracht vindt in het feit dat je wel een kloppend hartje hebt gezien. ❤️❤️❤️
3 jaar geleden
Reactie op Pocalana
Hallo Andrea, wat ontzettend verdrietig om te lezen. Ik heb geen ervaring m ...
Heel veel sterkte , hopelijk dat het tog goed afloopt voor je . Ja het feit dat ik voor het eerst een kloppend hartjebheb gezien geef enigzins hoop maar dat maakt het allemaal des te zwaarder..
3 jaar geleden
Reactie op Oostende
Wat vreselijk, ik wens je enorm veel sterkte toe! Hebben ze al eens onderzo ...
Nog niet maar denk dat we het daar volgende week over gaan hebben dan heb ik een afspraak bij de gynaecoloog..