9 Reacties

17 dagen geleden

Mijn zoontje huilt altijd heel eventjes. Maar is altijd binnen 5 minuten in slaap

17 dagen geleden

Mijn zoontje huilt soms ook even. Werk zelf ook in de opvang en weet dat veel kindjes dit even nodig hebben waarom geen idee maar gebeurt vaker wel dan niet. Zou je daarom ook geen zorgen maken.😊

17 dagen geleden

Wij hebben zelf een grens van 10 minuten huilen, haalt hij bijna nooit. Hoe zou hij anders de dag moeten verwerken, hij kan nog niet praten

16 dagen geleden

Hier ook afentoe, ik kijk het meestal eventjes aan, en dan merk ik al snel of t echt huilen is van vermoeidheid en ze het even nodig heeft of dat ze ergens anders om huilt

13 dagen geleden

Hoe gaat het inmiddels? Hier precies hetzelfde gaande sinds een tijdje. Ook dat zitten, haha. Doet ze zelf en vervolgens boos. Maar valt uiteindelijk lekker in slaap. Duurt nooit lang.

13 dagen geleden

Wij hebben dit ook sinds een week of anderhalf. Wat doen jullie dan? Blijven jullie totdat de baby in slaap valt? Ik doe dat namelijk wel, maar ben bang dat hij het “alleen in slaap komen” afleert op deze manier

13 dagen geleden

Reactie op ssuu

Wij hebben dit ook sinds een week of anderhalf. Wat doen jullie dan? Blijve ...
We blijven niet totdat ze slaapt, maar ik ga er wel af en toe heen. Gister bijvoorbeeld, was ze zeker 10/15 minuten aan het jengelen. Toen ging ik erheen en legde ik haar anders neer en toen ging ze slapen. Onze dochter slaapt als vanaf dat ze twee weken is op haar buik. Zo lekker we haar dus ook altijd in bed. Maar sinds een aantal weken gaat ze dus steeds zitten en wil ze af en toe ook op haar rug slapen. Maar ze begrijpt niet hoe ze van zit naar rug moet, dus error haha. Voordat ik door heb wat zij wil, ben ik soms al wel 3x heen en weer gelopen.

13 dagen geleden

Reactie op ssuu

Wij hebben dit ook sinds een week of anderhalf. Wat doen jullie dan? Blijve ...
Wij wiegen hem gewoon weer in slaap, zijn absoluut niet van het laten huilen. Zie ook niet in waarom hij per se alleen in slaap zou moeten komen. Hij zal t vast een keer niet meer nodig hebben en tot die tijd hebben we extra knuffels 😁

13 dagen geleden

Bij ons is het Max 5 minuutjes even huilen en mopperen en dan slaapt hij! Soms ook zonder huilen. Vaak horen we wel of hij wel/niet gaat slapen aan zn huiltje