35 Reacties

2 jaar geleden

Niet mee bekend, maar mocht je m willen aanschaffen is ie deze week via de kruidvat in de aanbieding https://www.kruidvat.nl/novi-baby-kyan-luxe-co-sleeper/p/5909230

2 jaar geleden

Wij hebben hem gekocht, maar zit nog in de doos. Wij zijn bij Van Asten geweest, omdat we twijfelde, maar hij voelde stevig en hij kan hoger dan de meeste andere co-sleepers. Het matrasje wat er bij hoort is niet heel dik en hierdoor hebben wij een los matrasje gekocht.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Es_92

Niet mee bekend, maar mocht je m willen aanschaffen is ie deze week via de ...
Dit is een andere, wel hetzelfde merk. 😊

2 jaar geleden

Bij mij staat deze ook op het lijstje, omdat ie vrij hoog kan er daarom aan kan schuiven aan onze hoge boxspring. Echter weinig reviews te vinden, dus ik lees graag mee.

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook gekocht maar zit nog in de doos maar ook gekocht omdat hij inderdaad een stuk hoger kan dan de meeste

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook gekocht. Matrasje is idd dun, maar de baby is de eerste weken nog heel licht en de uitleg erbij was dat het matrasje erin al gekeurd en goed bevonden is, dus dat het zonder extra matrasje kan. Desondanks zou ik daarin gewoon je eigen gevoel volgen!

2 jaar geleden

Zit er bij de novi baby kyan standaard een matras of moet je die los erbij kopen?

2 jaar geleden

Reactie op Xxliefs

Zit er bij de novi baby kyan standaard een matras of moet je die los erbij ...
Volgens mij zit er een dun matrasje bij

2 jaar geleden

Naast de co sleeper en matrasje. Welk beddengoed hebben jullie gekocht? Dekentjes voornamelijk?

vorig jaar

En heb je m aangeschaft?

Reactie op Yanna

En heb je m aangeschaft?
Ja! Heel tevreden over

vorig jaar

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Ja! Heel tevreden over
Heb je er een extra matras bij gekocht of was dat niet nodig?

Reactie op VL1992

Heb je er een extra matras bij gekocht of was dat niet nodig?
Ja! Heb ik wel gedaan, het matrasje wat er in zat vonden wij persoonlijk heel erg dun maar verder heel tevreden over het bedje

vorig jaar

Wij hebben exact dezelfde aangeschaft bij Van Asten. Zoals je al kan lezen hierboven is het matrasje inderdaad dun, maar voor een newborn is het prima. Ik ben zelf 1,64 en kreeg last van mijn rug met voorzichtig neerleggen/optillen en met erboven hangen zeg maar..

vorig jaar

Wij vinden het een heel fijn bedje! Zeker omdat deze ook vrij hoog kan. Ik heb er wel een matrasje bij gekocht omdat ik die er in ligt wel wat dun vindt.

vorig jaar

Welke maat matrasje moet je hier bij bestellen? 48x82 of 50x88? 😊

vorig jaar

Wij hebben deze ook en zijn hier tevreden mee. Het matrasje leek ons eerst ook wat dun maar dit was bij alle co-sleepers zo dus denk dat dit een beetje normaal is. Ons kindje slaapt heerlijk dus wij zijn tevreden 😊

vorig jaar

Welk matras hebben jullie erin gekocht? 😊

vorig jaar

Reactie op MissF

Welk matras hebben jullie erin gekocht? 😊
Geen! Aangezien onze zoon er gewoon heerlijk in slaapt. Heb hem wel op de reflux stand gezet ivm dat onze zoon omhoog “wupt” de laatste tijd 😅 en nu gaat het goed.