12 Reacties

vorig jaar
Ik raad het ook aan! Zeker voor rugweeen vond ik het prettig. Ik heb verder geen buikweeen gehad maar alleen maar rug en been weeen dus weet niet hoe het is met buik weeen, voor been weeen doet het niets (in ieder geval bij mij) maar daar kan je sowieso weinig tegen doen is mij verteld 😅

vorig jaar
Mag ik zo brutale zijn om te vragen bij welke verzekering je de tens gratis kunt krijgen? Ik heb er ook interesse in.

vorig jaar
Reactie op Beeb.
@suzanneog thanks voor je topic! Ik heb dezelfde verzekering en wist dit ni ...
Nee geen idee maar staat op mijn lijstje om uit te zoeken. Mijn verzekering gaat wel pas in vanaf 1 januari dus ik hoop dat ik dan nog op tijd ben met bestellen. Ben 20 januari uitgerekend😊

vorig jaar
Reactie op suzanneog
Nee geen idee maar staat op mijn lijstje om uit te zoeken. Mijn verzekering ...
Haha ik heb net de Ella 2 besteld bij geboortetens, dan betaal je 26€ bij omdat de verzekering tot 97 vergoed maar deze is gebaseerd op endorfine stimuleren en pijn prikkel blokkeren!
https://www.geboortetens.nl

vorig jaar
Toevallig deze topic! Kon er niks over vinden hier en vanochtend eentje gekocht. Tweedehands, helemaal nieuw voor 10 euro 🤗 dus voor degene die het ook niet vergoed krijgen. Marktplaats en Vinted staat vol. Kan me voorstellen dat vrouwen dit aanschaffen en misschien toch niet gebruiken