9 Reacties

3 jaar geleden

Je geeft zelf al aan dat je veel gedronken had en je urine redelijk doorzichtig was. Dan is het level hcg ook ‘verdunt’. Daarnaast bestaat er het ‘hookeffect’. Ik weet niet precies wanneer dit intreed maar dat is als het hcg level zo hoog is dat de testen het niet meer kunnen meten en deze dus lichter uitvallen. Ik zou je echt geen zorgen maken en gewoon de echo afwachten!

3 jaar geleden

Wat fijn je reactie, dat stelt mij gerust. Ik kende de term niet, weer wat geleerd!

3 jaar geleden

Ik denk er soms ook over om nogmaals te testen om te kijken of het oploopt… maar dan maak ik mezelf ook alleen maar gek denk ik… Snap wel waar je test drang vandaan komt haha! Lekker op z’n beloop laten… er zit wel degelijk iets in je buik!😊🤰

3 jaar geleden

Ik wil je niet heel bang maken maar dit is bij mij ook het geval geweest met een slechte afloop helaas. Mijn fertiliteitsarts en VK zeggen allebei dat het op 5 a 6 weken niet meer uit moet maken wanneer je een test doet, hcg is dan hoog genoeg. Als de clearblue vorige week nog 2-3 aangaf, zou je nu 3+ moeten hebben. Met lichte urine en veel gedronken kan het zijn dat de clearblue op 2-3 blijft hangen maar terug naar 1-2 zou ik een te grote stap vinden. Hopelijk gaat het goed bij jou🍀🍀

3 jaar geleden

Je kan te veel gedronken hebben, je kan het "hook effect" hebben, maar het kan ook foute boel zijn. Bij mij waren aflopende testen altijd foute boel, maar ik deed ze echt alleen met ochtendurine of had minimaal 4 uur niet geplast en amper gedronken. Ik zou misschien toch morgenvroeg nog een testje wagen. De clearblue test met wekenindicator zou hele hoge hcg waardes aan moeten kunnen. Ik duim voor je! 🤞

3 jaar geleden

Hoi, herkenbaar dat vele testen. Ik ben nu 6+6 en had met 6+1 ook nog eens getest. De mijne was ook een klein beetje lichter geworden. Daardoor namen de zenuwen ook de overhand. Ik mocht met 6+2 voor een echo komen en alles was gewoon goed en een kloppend hartje. Wat hier al door meerdere dames werd gezegd idd. Het hcg wordt zo hoog, dat ze het niet meer aankunnen en daardoor lichter worden. Ik duim voor je dat je donderdag een mooi kloppend hartje ziet!

3 jaar geleden

Oh meiden ik hoop het ook, vanmorgen gewoon getest en die sloeg gelijk uit. Net een Ini mini stopseltje en heb een knlegkruisje ingedaan zodat ik het kan monitoren. Verder niet echt ergens heel erg last van…. Ik ga duimen voor donderdag, hoop zo dat het goed zit❤️

Reactie op Baby#2ontheway!:)

Oh meiden ik hoop het ook, vanmorgen gewoon getest en die sloeg gelijk uit. ...
Heee! Heel veel succes vandaag! Laat je weten hoe het is afgelopen?🍀

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?