8 Reacties

2 jaar geleden

Ik ken enkel de naam Aliya en heb Aylia idd ook nog niet gehoord. Wel super mooi 😍 Ik hoop dat je eruit komt 🤞🏼 ik volg

2 jaar geleden

Reactie op souhailae

Ik ken enkel de naam Aliya en heb Aylia idd ook nog niet gehoord. Wel super ...
Ja ik ook.. maar ik vind Aylia toch net even dat ✨ hebben hihi. Hoop er achter te komen

2 jaar geleden

Aangezien de moskee er al niet bekend mee is dan denk ik haast niet dat het islamitisch is. Maar toch vind ik het een hele bijzondere naam die ik nog niet eerder gehoord heb. En als het klopt wat ook hieronder staat (afbeelding) heeft het ook een prachtige betekenis MashAllah.

2 jaar geleden

Aangezien de moskee er al niet bekend mee is dan denk ik haast niet dat het ...
Ja erg lastig pfff.. ik zag deze dus ook. Maar dat is letterlijk het enige wat ik kan vinden. En ik ben verliefd op de naam 🥺🥺🥺

2 jaar geleden

Reactie op Mommynaadje

Ja erg lastig pfff.. ik zag deze dus ook. Maar dat is letterlijk het enige ...
Then go for it girl! 🥺🥰 vind de naam ook prachtig! Insha Allah komen jullie er uit !❤️

2 jaar geleden

Then go for it girl! 🥺🥰 vind de naam ook prachtig! Insha Allah komen jul ...
Ja, in principe was dat eerst onze naam, mijn man en ik staan er beide niet heel streng in, Maar wil niet opmerkingen krijgen of zo van ja maar dit en dat islamitisch. Maar pfoe. Eens gezien, het blijft in m’n hoofd. Thanks, ik hoop het ook Insha Allah!! ❤️

2 jaar geleden

Als jullie beiden gek zijn op deze naam er zeker voor gaan! 🤗 weet dat het lastig is, maar je omgeving zijn niet de ouders en er zal altijd wel iemand iets te zeuren hebben.

2 jaar geleden

Wat interessant, ik wist niet dat moslims ook echt altijd een islamitische naam kiezen (ben zelf geen moslim) Erg mooie naam inderdaad!