Wie wordt er ook helemaal gek van jinxen? 😂
Alles wat voor 2 seconde goed gaat en ik dit vertel (zelfs aan mezelf in m’n hoofd) gaat na 3 seconde niet meer op die manier. Ik weet dat het bijgeloof is en niemand heeft hier tijd voor 😂
Als ik zeg
- “hij slaapt nu goed” = na 2 seconde wakker worden en niet meer willen slapen
- “hij spuugt niet meer zo veel gelukkig” = na de eerstvolgende voeding spugen
- “hij huilt niet meer zo veel” = hij huilt veel meer
Word er moe van 😅
Jaaaaa!!! Als ze slaapt en ik denk aan haar dan denk ik; oh nee niet aan haar denken en dan probeer ik met alle macht aan een roze olifant te denken. En dan alsnog wakker worden😂😂
Ik geloof hier zo heilig in..zelfs mn man zegt t iedere keer tegen mij..
Goh..je houdt er wel van om jezelf te jinxen he..
Hahahaha! Maar het klopt ook echt! Durf ook gewoon tegen niemand te zeggen wnr het goed gaat..zelfs niet hier op deze forum!
Ik heb het zelfs zooooo erg..dat ik niet eens naar de camera durf te kijken.. ik denk dat ze dan gelijk 2 sec later wakker worden..of zelfs op de app op mn telefoon..om te zien hoeveel minuten ze slapen..dat ze ook daarna gelijk wakker worden..want dat s namelijk al vaak zat gebeurd!!
Het werkt ook andersom: net als je je vriendinnen appt om te klagen over wat voor draaaaama het allemaal is, gaan ze volledig onverwacht goed slapen en flessen drinken zodat je schema alsnog volledig in de soep loopt 😅
Hier hadden we gisteren een kinderverjaardag. We hadden helemaal bedacht dat hij wel in de auto zou slapen (was ruim 40 min rijden) en dat we bij aankomst dan zijn fles zouden geven en dat hij dan z'n wakkertijd (zo'n 1,5 uur) kon doorbrengen op die verjaardag. Op de terugweg zou hij dan weer lekker slapen. We hadden het écht helemaal bedacht en wat denk je... Meneer heeft geen oog dicht gedaan en na nog geen uur op de verjaardag te zijn geweest zijn we maar met oververmoeid kind terug naar huis gegaan 🥲
Zeker!
Sinds 3 dagen zijn de doorlekkende luiers weer gejinxt, het slapen ging zo goed tot ik bij het cb zei dat ze dat deed (nu ruim een maand geleden), en regelmatig dat ik denk: goh ze slaapt nog en 2 tellen later wordt ze wakker... hoop het nu ook te ont-jinxen🤣
Ja wij zeggen niet groot praten, geen boze oog geven. Ik heb hier zo vaak last van 😂daarom beter stil zijn want zodra ik alleen maar a zeg, is het klaar 😂