18 Reacties

2 jaar geleden

Ja same here hahaha ik probeer het nu allemaal maar niet meer te zeggen 😂

2 jaar geleden

Jaaaaa!!! Als ze slaapt en ik denk aan haar dan denk ik; oh nee niet aan haar denken en dan probeer ik met alle macht aan een roze olifant te denken. En dan alsnog wakker worden😂😂

2 jaar geleden

Idd! En gisteren, rollen doet ze nog niet echt. 3x raden wie er nu meer op haar zij ligt dan op haar rug 😂😂😂

2 jaar geleden

Kinderen zijn extreeeeem ‘jinxable’! Als mensen vragen hoe onze baby slaapt zeg ik standaard: Daar kan ik geen uitspraken over doen 🙈

2 jaar geleden

Hahah geweldig, precies dit! Zoooo irritant. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, daar ben ik wel achter hahahaha

2 jaar geleden

Jaa hahah, hier hetzelfde!! Durf ook niet meer te zeggen: oh ze is echt relaxed

2 jaar geleden

Hahaha, ik loop hier al vanaf week 8 ik moet dit niet jinxen: ons zoontje slaapt door van 21u tot 7u. Zo bang dit te verpesten 🙈😂

2 jaar geleden

Hahah, zooo herkenbaar!!! Wat erg🤣

2 jaar geleden

Oh ja verschrikkelijk 😂😂😂 ik durf niet meer te denken haha

2 jaar geleden

Ik geloof hier zo heilig in..zelfs mn man zegt t iedere keer tegen mij.. Goh..je houdt er wel van om jezelf te jinxen he.. Hahahaha! Maar het klopt ook echt! Durf ook gewoon tegen niemand te zeggen wnr het goed gaat..zelfs niet hier op deze forum!

2 jaar geleden

Ik heb het zelfs zooooo erg..dat ik niet eens naar de camera durf te kijken.. ik denk dat ze dan gelijk 2 sec later wakker worden..of zelfs op de app op mn telefoon..om te zien hoeveel minuten ze slapen..dat ze ook daarna gelijk wakker worden..want dat s namelijk al vaak zat gebeurd!!

2 jaar geleden

Het werkt ook andersom: net als je je vriendinnen appt om te klagen over wat voor draaaaama het allemaal is, gaan ze volledig onverwacht goed slapen en flessen drinken zodat je schema alsnog volledig in de soep loopt 😅

2 jaar geleden

Hier hadden we gisteren een kinderverjaardag. We hadden helemaal bedacht dat hij wel in de auto zou slapen (was ruim 40 min rijden) en dat we bij aankomst dan zijn fles zouden geven en dat hij dan z'n wakkertijd (zo'n 1,5 uur) kon doorbrengen op die verjaardag. Op de terugweg zou hij dan weer lekker slapen. We hadden het écht helemaal bedacht en wat denk je... Meneer heeft geen oog dicht gedaan en na nog geen uur op de verjaardag te zijn geweest zijn we maar met oververmoeid kind terug naar huis gegaan 🥲

2 jaar geleden

Haha ja ik ben daar ook altijd bang voor😅
Ik dacht dat ik de enigste was maar niet dus, zo herkenbaar🤣

2 jaar geleden

Zeker! Sinds 3 dagen zijn de doorlekkende luiers weer gejinxt, het slapen ging zo goed tot ik bij het cb zei dat ze dat deed (nu ruim een maand geleden), en regelmatig dat ik denk: goh ze slaapt nog en 2 tellen later wordt ze wakker... hoop het nu ook te ont-jinxen🤣

2 jaar geleden

Omg dat is dus echt een ding!! Hier ook volop 😂

2 jaar geleden

Ja wij zeggen niet groot praten, geen boze oog geven. Ik heb hier zo vaak last van 😂daarom beter stil zijn want zodra ik alleen maar a zeg, is het klaar 😂