Hi zwangeren!! Wat bijzonder dat we dit mogen meemaken! Ik ben inmiddels flink op jacht op Marktplaats. Ik heb een ontzettend mooie Joolz kinderwagen gevonden die er nog heel netjes uitzag. Bij thuiskomst zag ik dat het onderstel van de wagen (dus geen verschil met ligbak of buggyzitje) speling heeft. Dus als ik de duwstang stukje optil de ligbak zo'n 5 cm kantelt. Is dit normaal bij de Joolz wagens? Ik ben namelijk niet bekend met kinderwagens.
De foto laat zien waar het punt zit waar ie kantelt.
Wij hebben afgelopen jaar een nieuwe joolz gekocht voor ons dochtertje. Maar kan je vertellen dat is niet normaal. Misschien even terug contact zoeken met de verkoper of anders puur het frame wel nieuw te kopen?
Wij hebben deze ook. Ook 2e hands.
Heb m inmiddels al 1 jaar niet meer gebruikt. wat ik mij kan herinneren is dat de bak een beetje kan wiebelen als jlaan de bak duwt omdat de as in het midden zit, maar niet bij het optillen van de wagen kantelt.
Dit is wel een wat oudere joolz wagen (de normale day?). En daar is het wel een bekend probleem bij. Als de wagen geregistreerd staat onder de koper dan valt het misschien onder garantie.
Ik zou de verkoper even contacten. Als het goed is valt dit onder de (leven ...
Ik heb inmiddels een bericht gestuurd. Het nare is dat zij hem ook had overgekocht van iemand anders, maar bij nader inzien geen kinderwagen nodig had omdat ze deze van een vriendin kon krijgen.
Achteraf gezien heb ik te veel betaald (€650,-) en weet niet heel goed wat ik hier nu mee moet. Bedankt voor het meedenken dames!