15 Reacties

2 jaar geleden

Hij kan om zijn as draaien! Helemaal om is bijna onmogelijk maar toch mogelijk 😂

2 jaar geleden

Ik ben 36.3 weken zwanger!

2 jaar geleden

Alleen om zijn as, dus van links naar rechts. Niet meer met hoofd omhoog.

2 jaar geleden

Ja kan! Bij mij van links naar rechts, voel nu ook ineens een stuk meer 😄 maar al wel ingedaald

2 jaar geleden

Zeker! Hier 38+4 en mijn kleine man vindt draaien om z’n as heel leuk, mama wat minder 😂 ik ben heel slank dus zie dan letterlijk heel z’n lichaam van links naar rechts bewegen

2 jaar geleden

Dat is niet gebruikelijk, maar zeker mogelijk. Hier was hij met 35+2 met hoofd naar beneden ingedaald volgens laatste groeiecho. Gisteren met 36+4 kwamen we er achter dat hij zelf nog in stuit is gedraaid. Vandaag een succesvolle versie gehad gelukkig ❤️

2 jaar geleden

Mijn kindje was vorige week nog ingedaald en lijkt nu weer omhoog gekropen te zijn. Toch te veel ruimte.. verwachting is niet dat hij nog naar z'n stuit gaat draaien, daarvoor is hij te groot (38+3).

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 2e. Hij is ingedaald zei de vk. Maar toen ik zei: mooi dan kan hij niet meer terug, zei ze dat dat niet klopt. Meestal blijven ze mooi zitten, maar zeker na de 1e (als je buikspieren minder strak zijn) komt het voor dat ze toch nog helemaal anders gaan liggen. Dus ze controleren het toch elke keer weer.

2 jaar geleden

Geruststelling om te lezen dat meerdere mama’s dit ervaren! Hopelijk is ons mannetje wel nog steeds helemaal met zijn hoofdje naar beneden, voor mijn gevoel in ieder geval wel!

2 jaar geleden

Om zijn as zeker! Die van mij ligt sinds 28 weken al naar beneden met het hoofdje, inmiddels bij 38 ook ingedaald en al maar het ruggetje gaat elke dag nog van links naar rechts.

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Geruststelling om te lezen dat meerdere mama’s dit ervaren! Hopelijk is ons ...
ALs het hoofdje opeens boven zou liggen zou je op dit termijn heel duidelijk een hoofdje voelen bovenin. Voelt echt anders dan billen/rug

2 jaar geleden

Begreep van de VK dat het theoretisch mogelijk is, maar heeeel weinig voorkomt. Hij wel idd van links naar rechts draaien, maar dus niet dat het hoofdje weer boven is

2 jaar geleden

Mijn vk zei dat het waarschijnlijk is dat de baby dan nu zo blijft liggen (dus hoofd naar beneden), maar dat in de verloskunde niets onmogelijk is. De baby in mijn buik is ook al ingedaald en ligt meestal met haar billen/rug links en voetjes rechts. Maar soms is het ook ineens andersom, dus billen/rug rechts en voetjes links. Ik denk dat ze gewoon zeker wil zijn dat ze toch wel écht mijn hele buik helemaal beurs heeft getrapt 😅😜

2 jaar geleden

Ze heeft bij mij vorige week voor de zekerheid nog even gecheckt, want toen ze hartje ging luisteren klonk het niet zoals het “hoort” en was ze even bang dat ze de navelstreng ofzo hoorde en ze ineens weer met hoofd boven zat. Dat was gelukkig niet zo maar ze *kunnen* blijkbaar wel nog draaien. Wel draait ze steeds nog van links naar rechts