10 Reacties

2 jaar geleden

Zeg geen ervaring mee, maar ik zou t persoonlijk niet doen. De producten die je voor permanent nodig hebt, zijn super chemisch. Dan zou ik zelf liever wachten tot na de bevalling en zelfs tot nadat ik gestopt zou zijn met borstvoeding. Je kunt altijd even om advies vragen aan je verloskundige en je kapper? Succes! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Zeg geen ervaring mee, maar ik zou t persoonlijk niet doen. De producten di ...
Ik heb laatst aan de kapper gevraagd over haar verven, en zij zegt dat het prima kan. En dat ze het altijd zo bizar vind dat mensen zich afvragen of dit soort dingen wel kunnen, maar dan wel elke dag hun telefoon gebruiken (straling) tandenpoetsen met bijv prodent en wassen met douchegels waar allemaal schadelijke/chemische stoffen in zitten🙈

2 jaar geleden

Mijn haar verven doe ik gewoon hoor, drink het toch niet op denk ik dan 😄. Permanent heb ik zelf nog nooit gedaan dus geen idee of je veel chemische spullen nodig hebt maar neem aan dat je het niet gaat inhaleren 😂

2 jaar geleden

Hi! Het gaat niet per se om de “gevaarlijke” stoffen die erin zitten maar je lijf zit vol met andere hormonen waardoor bepaalde producten minder goed zou kunnen pakken op je haar. Het is handig om aan te geven dat je zwanger bent, misschien moeten ze het spulletje namelijk wat sterker maken. Zo moet blondeer ook sterker gemaakt worden anders kan het niet goed (lees oranje) uitpakken

2 jaar geleden

Reactie op Ya92

Hi! Het gaat niet per se om de “gevaarlijke” stoffen die erin zitten maar j ...
Oh dat klinkt best logisch eigenlijk hahaha

2 jaar geleden

Hi! Ik deed wel eens het tegenovergestelde: stijl permanten en de chemische stoffen die daarbij nodig zijn (ook bij t krullen) zijn niet oke om in te ademen, maar zonder baby neem je t maar. Ik zou t met baby dan ook niet doen, lijkt mij het zelfde als verf etc inademen. Misschien een leuke krultang voor jezelf?

2 jaar geleden

Reactie op daisymay

Hi! Ik deed wel eens het tegenovergestelde: stijl permanten en de chemische ...
Moeten kapsters die zwanger zijn dan ook maar 9 maanden in de ziektewet? Volgens mij lopen er zat gezonde kinderen van hen rond.

2 jaar geleden

Reactie op Dish19

Moeten kapsters die zwanger zijn dan ook maar 9 maanden in de ziektewet? Vo ...
Die mogen het verven etc overdragen aan een andere collega . Aangezien de meeste ook komen knippen houden ze genoeg werk over.

2 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties, tips en adviezen! Super fijn.

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap van donkerbruin naar blond gegaan. geenidee waarom ik het wilde want na de zwangerschap wilde ik heel snel weer terug naar bruin😂 echt een zwangerschaps ding volgens mij om iets aan jezelf te veranderen. Maar ging allemaal heel goed!!!