8 Reacties

14 dagen geleden

Ik zou zelf wat voor de kleine maken en meenemen. 😄

14 dagen geleden

Ik zou gewoon zelf wat maken! Wij maken voor de kindjes die komen een simpel pastaatje met rode saus, en dan kunnen ze nog lekker wat brood of groenten mee pikken (zonder zout)

14 dagen geleden

Ik neem zelf eten mee voor de kleine.

14 dagen geleden

Zelf wat maken inderdaad en meenemen. Mogelijk staan er ook wat dingetjes op tafel waar ze van kan mee eten.

14 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties!😘 Was in de ochtendhaast nog vergeten erbij te typen dat ik inderdaad ook nog overweeg zelf van alles te maken😅

14 dagen geleden

Ik maak voor het kerstdiner (we gaan bij mijn schoonouders allemaal verschillende hapjes eten, iedereen maakt wat en neemt dat mee) zelf wat voor ons zoontje. Dan heeft hij een basis maaltijd “binnen” en kan hij nog wat meesnoepen van wat brood of rauwkost oid.

9 dagen geleden

Je zou die dag kunnen ruilen: haar alvast voor lunch een warme maaltijd (met groenten etc) geven en in de avond eet ze wat (stok)brood of andere kleine snacks. Maar dan heeft ze tenminste al goed gegeten

8 dagen geleden

Reactie op MariaJosefina

Je zou die dag kunnen ruilen: haar alvast voor lunch een warme maaltijd (me ...
Heel slim! Dit doen wij vaker als we bijv ‘s avonds ergens anders eten, dan geef ik haar smiddags warm en ‘s avonds broodjes en kan ze lekker mee pikken. Vaak is het aan tafel met veel mensen een stuk drukker dus heeft ze weinig tijd om te eten. Dan heeft ze ‘s middags al lekker hoor avondeten gehad.