Sinds ongeveer 4 weken bonkt onze zoontje van bijna 2 met zijn hoofd tegen zijn bedje muur grond eetstoel overal waar maar kan. Uit het niets en vaak per dag. We hebben het houten ledikantje al vervangen met een campingbedje, maar hij stoot alsnog zijn hoofdje/kin keihard tegen de zijkanten boven die wel gewoon van hard materiaal zijn. Tot blauwe plek aantoe zelfs. Voordat ik bij hem was had hij al blauwe plek. K pakte hem wel zodra k het zag op de babyfoon er uit natuurlijk, Waardoor ik hem niet meer in zijn bed durf te laten. Maar nu dus dagen met hem op de bank om en om slapen en dan maar zijn handjes vasthouden tot hij in slaap valt want anders bijt krabt hij zichzelf of ons keihard, als ik hem troost of optil trekt hij ook aan mij haar of krabt slaat me. Uit frustratie. Ik heb nog een oudere zoon van 9. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met hem. En vind het echt weg lastig en heftig . 馃挃 we zitten er nu al langer dan maand in en we zijn gesloopt en weet niet meer wat te doen. Vind het vooral voor hem erg zielig en weet niet wat te doen馃様
Nou had k hem gelijk naar de huisarts gebracht en bleek een dubbele oorontsteking te hebben die maar niet over wou gaan en na 1ste kuur weer terugkwam.
Nu is hij er wel vanaf tenminste 1 oor nog lichtjes.
Ps(Volgende week krijgt hij buisjes) daar nog iemand ervaring mee?
Maar nou doet hij het nog steeds. Dus nu vragen we ons af is het niet gedrag, want hij kan nog niet praten en zijn nog in onderzoek bezig ofdat hij waarschijnlijk autisme heeft. Misschien dat het daaraan ligt, of omdat hij zich niet kan uiten, en uit frustratie dat zich zo uit
Zo lijkt het wel maar nog andere die dit meemaken hopelijk is het een fase, dit is echt niet leuk
Klinkt in mijn oren als gedrag bij autisme. Wat naar om te zien bij hem! Ik lees dat er al onderzoek naar gedaan wordt, anders daar even vragen wat je er mee kan doen.