19 Reacties

10 maanden geleden

Ik denk dat de Uppababy Vista en Cybex Gazelle goede opties kunnen zijn. Een brede wagen lijkt me ook niet handig voor het OV

10 maanden geleden

We hebben precies dezelfde situatie. Ook in leeftijdsverschil van de kindjes. Dit is wat ik heb gevonden: Bekijk Mooiys Riley Kinderwagen 2in1 - Duo Kinderwagen - Uitbreidbaar inclusief reiswieg en zitje - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/mooiys-riley-kinderwagen-2in1-duo-kinderwagen-uitbreidbaar-inclusief-reiswieg-zitje-zwart/9300000222780825?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

10 maanden geleden

En deze Bekijk Deryan Evy V2 Kinderwagen - Duo Kinderwagen - Uitbreidbaar - Inclusief reiswieg - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-evy-v2-kinderwagen-duo-kinderwagen-uitbreidbaar-inclusief-reiswieg-zwart/9300000145208997?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

10 maanden geleden

Wij hebben de joolz geo 3 en die kan je tot 2 zits maken. De bak komt beneden en het zit gedeelte boven.

10 maanden geleden

Ik twijfel zelf tussen de Joolz Geo en de Cybex Gazelle.. Ik zoek ook een kinderwagen die niet te bulky is. Ik neig nu meer naar de Cybex Gazelle. Vind die toch best compact. (Straks een leeftijdsverschil van 1j 4m)

10 maanden geleden

Ik heb de easywalker Harvey 5 en die kun je ook combineren met buggy en reiswieg onderin. Ik heb deze mede gekocht vanwege die optie. Onze dochter is nu 1 en we zijn aan het proberen voor een 2de

10 maanden geleden

Ik heb ze allemaal bekeken, bedankt voor de moeite allemaal. Wat vinden jullie er van de zitjes zo “op elkaar” zit? Is dat prettig voor de kleintjes straks? Maar breed is ook weer te breed met de metro poortjes en met een niet al te brede kassa-rij. Moeilijk dit joh

10 maanden geleden

Misschien geen antwoord op je vraag. Maar mijn dreumes was 18 maanden toen nr 2 kwam. Wij hadden zo'n meerijplankje waar ze op zet. Ze bleef er goed op zitten.

10 maanden geleden

Reactie op margrietb

Misschien geen antwoord op je vraag. Maar mijn dreumes was 18 maanden toen ...
Daar heb ik ook aan gedacht, maar lijkt me zielig als hij straks moe wordt op de opvang of als het regent etc.

10 maanden geleden

Ik heb ze allemaal bekeken, bedankt voor de moeite allemaal. Wat vinden ju ...
Werkte hier echt super, precies wat je zegt je bent toch wat wendbaarder en de kleintjes vonden het geen probleem (oudste zat hoog in de buggyzit en kon dus alles meekijken en jongste laag in de bak zonder problemen)

10 maanden geleden

Ik heb ze allemaal bekeken, bedankt voor de moeite allemaal. Wat vinden ju ...
Ik denk dat zolang de baby onderop ligt, het geen probleem is. Extra geborgenheid denk ik zelfs omdat ze beschut liggen. En het is maar korte periode dat het zo is, meestal loopt de eerste binnenkortste keren en dan kan zo’n plankje achter de wagen de perfecte oplossing zijn.

10 maanden geleden

Hier een bugaboo donkey 5 met net geen 15 mnd leeftijdsverschil. Lijkt groot maar valt reuze mee. Pas bij mij zelfs beter in kofferbak dan de joolz day + die hiervoor had. Qua breedte past het door de deuren en gangpaden bij kruidvat. Is gemaakt op brancart maat en dat werkt hier top. Maar wel een aanschaf qua prijs weer.

10 maanden geleden

Reactie op margrietb

Misschien geen antwoord op je vraag. Maar mijn dreumes was 18 maanden toen ...
Inderdaad ik heb het ook op deze manier gedaan. Een meerijdplankje voor de oudste (die was 22 maanden toen zijn broertje geboren werd) en voor de drukkere plekken waar de oudste misschien snel weg zou kunnen rennen of waar het overzicht lastig te houden is, deed ik de oudste in de buggy en de jongste in een draagzak. Voor mij werkte dit ideaal. Ik keek hierbij vooral naar, hoe vaak zal ik het nodig hebben en is het het waard om zo een grote uitgave te doen voor misschien een paar keer gebruiken. Achteraf gezien vond de oudste het meerijdplankje helemaal geweldig dus dat was echt een win-win.

10 maanden geleden

Reactie op DVI

Hier een bugaboo donkey 5 met net geen 15 mnd leeftijdsverschil. Lijkt groo ...
Ik heb deze ook gekocht. Straks met een leeftijd verschil van 13 maanden. Ben er heel blij mee. En als je marktplaats in de gaten houd. Wij hebben er eentje zo goed als nieuw voor een leuke prijs

10 maanden geleden

Reactie op Pauwtje123

Ik heb deze ook gekocht. Straks met een leeftijd verschil van 13 maanden. B ...
Ja hier ook nog steeds heel blij mee hebben ook een meerijdplankje aangeschaft en een extra set opzetstukken die kan omwisselen voor de donkey of de butterfly (want ja dat is wel daar maken ze net verschil in en verdienen ze weer aan). Verder heel tevreden en blij met de keuze. Wij hebben bewust voor nieuw gekozen omdat er destijds helaas niet echt in nette staat op marktplaats oid stond maar kijkend naar de vraagprijzen voor die er al wel op stonden (goed afgebruikt, hadden we zoiets we kunnen tzt altijd voor mooie prijs verkopen).

10 maanden geleden

Ik heb besloten via tiny labrary een wagen te gaan huren.

7 maanden geleden

Reactie op brittenwarren

We hebben precies dezelfde situatie. Ook in leeftijdsverschil van de kindje ...
Kan je de reiswieg uiteindelijk omzetten naar een peuterzitje? Ik zie namelijk geen losse zitjes te koop hiervoor