664 Reacties
één jaar geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Of van die mensen die vragen hoe het gaat, jij antwoord geeft dat het nu to ...
Oh 🙄 Klinkt als mijn (kinderloze) manager. Bij de zwangerschap van m’n zoontje was ik 40 weken misselijk+overgeven: ‘Ja, dat had je kunnen weten hè. Dat hoort er gewoon bij.’
één jaar geleden
Reactie op Hnvd
Oh 🙄 Klinkt als mijn (kinderloze) manager. Bij de zwangerschap van m’n zoo ...
Ja echt hè! “ je hebt er zelf voor gekozen “
één jaar geleden
Ik ben het helemaal zat dat mijn man altijd het middelpunt wilt zijn. Als ik bv klaag over buikpijn of rugpijn krijg ik ipv empathie en een massage meteen van hem te horen dat hij ergere rugpijn heeft of buikpijn. Hallo?! Ik ben hoogzwanger alweer bijna 39 weken en waggel om vooruit te komen. Maar meneer heeft het heel zwaar en klaagt elke dag. Ineens snurk ik te hard en is hij maar in de logeerkamer gaan slapen want hij moet kunnen slapen. Ik had echt meer verwacht van hem en ben heel erg teleurgesteld deze zwangerschap.
één jaar geleden
Reactie op babykoko
Ik ben het helemaal zat dat mijn man altijd het middelpunt wilt zijn. Als i ...
Maak het bespreekbaar. Anders wordt het nog 10x zo zwaar voor jou als de baby er straks is qua herstel en zorgen voor de baby + alles eromheen
één jaar geleden
Reactie op babykoko
Mijn denkt dat ik in de kraamweek gewoon ga koken🤣🤣🤣
één jaar geleden
Reactie op misssunshine
Maak het bespreekbaar. Anders wordt het nog 10x zo zwaar voor jou als de ba ...
Ja dit doe ik natuurlijk maar hij snapt het gewoon niet want hij heeft het volgens zichzelf zwaar. Het is ook dat hij de baby van z’n familie is en nog steeds steeds zo wordt behandeld. Ik geef altijd aan wat ik verwacht maar dan is het altijd oké ik masseer je wel morgen of het is een miezerige massage van 2 minuten…
één jaar geleden
Reactie op Twins012024
Mijn denkt dat ik in de kraamweek gewoon ga koken🤣🤣🤣
Lol die is gek. Die van mij wilt dat ik een receptenboek schrijf want hij weet niet wat hij moet doen.🫠 alsof je niet alles kunt Googlen tegenwoordig. Dus dat ga ik gewoon een boek bestellen zodat hij geen excuus heeft om niet te koken.
één jaar geleden
Haha na deze reacties ben ik extra dankbaar voor mijn man die letterlijk alles doet momenteel in het huishouden wat hij kan om mij te ontlasten. Sowieso koken wij al omstebeurt normaal en onze zoon brengt hij eigenlijk altijd en ik haal hem op van school. Maken samen de tas klaar en kleden hem omstebeurt aan in de ochtend zodat de ander 10 min langer kan blijven liggen.
Lijkt me heel zwaar als je partner op dit moment nog te veel van je verwacht. Stel hele duidelijke grenzen, want je kindje kan wel een mama gebruiken die ook voor zichzelf zorgt en opkomt 🥰
één jaar geleden
Reactie op babykoko
Ik heb hier ook zo’n man. Hij vind zichzelf ook altijd zieliger, heeft altijd mee gedaan in huis, komt niet snel met een lief dingetje ter ondersteuning.
Maar wat blijkt… hij is gewoon onzeker. Laatst kwam hij ook met “ ja ik heb de hond ook al uitgelaten “ toen ik hem vroeg of hij ons zoontje in bed wou leggen omdat ik het niet trok. Het was de eerste keer dat ik sinds anderhalf jaar hem vroeg om ‘s avonds ons zoontje in bed te leggen. Achteraf bleek dus dat hij onzeker was of het hem wel ging lukken om ons zoontje in bed te leggen en vandaar zo reageerde.
één jaar geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Ik heb hier ook zo’n man. Hij vind zichzelf ook altijd zieliger, heeft alti ...
Echt vervelend ik ben ook van plan hem van dag 1 te laten opvoeden en af en toe alleen te laten met de baby al is het is 10 min en ben ik gewoon in een andere kamer. Want anders weet ik al dat hij “bang” is om iets te doen en zit ik uiteindelijk met al het werk. 🥲 Hij heeft het strategisch incompetentie syndroom goed te pakken. Vooral door hoe hij is opgevoed dat iedereen het voor hem doet. Maar hij zal toch vader moeten zijn.
één jaar geleden
Reactie op babykoko
Echt vervelend ik ben ook van plan hem van dag 1 te laten opvoeden en af en ...
Dat was het “voordeel” aan het feit dat ik de eerste week na mijn keizersnede niet uit bed mocht… mijn man was handiger met de kleine dan ik in het begin. Heb daar zelfs heel hard om gehuild
één jaar geleden
Reactie op babykoko
Echt vervelend ik ben ook van plan hem van dag 1 te laten opvoeden en af en ...
Heel verstandig! Mijn man die heeft 1 dag in de week een “ papa” dag. Toen ik weer ging werken bij de oudste moest hij daar erg aan wennen. Ik kreeg in het begin ook veel appjes waarin hij gefrustreerd was of foto’s/filmpjes van ons zoontje die maar bleef huilen. Inmiddels zijn ze dikke maatjes en ben ik alleen voor het troosten
één jaar geleden
Mijn ouders waren net op visite. Normaal kijken ze nauwelijks naar mij om en nu staan ze opeens elke week op de stoep. Eva lag in mijn armen te slapen, gaat mijn moeder telkens aan haar hand of wang zitten in de hoop dat ze wakker wordt. Ik had net verteld dat ze vannacht veel last van krampjes had en daardoor weinig had geslapen. Laat haar gewoon met rust, het is geen mode popje. Toen ze weg ging zei ze nog “ nou ze was ook niet erg actief “ nee duh ze is 11 dagen.
Dit deed ze trouwens ook bij ons zoontje toen die een baby was. Na een maand ofzo was de nieuwigheid er ook voor haar af en kwam ze nog maar eens in de 3 maanden
één jaar geleden
Ik vind alle dingen en tips die iedereen willekeurig stuurt (zonder te weten of ik dat überhaupt wil) met betrekking tot bevalling opwekken echt heel irritant.
Ik ben nu 38+5 en ik vind t allemaal wel prima. Die paar dagen eerder of later komt m’n levensgeluk echt niet op aan. Dan geef ik als reactie dat ik dat allemaal teveel gedoe vind; de laatste dagen liever volop absorbeer, geniet en ik geen haast heb; krijg ik reactie als “het werkt wel” . Ja leuk maar het HOEFT van mij niet 🤣
Ze komt vanzelf eruit wanneer ze eruit komen moet. Tuurlijk; er zijn fysieke ongemakken, maar de illusie dat ik die niet zwanger had (fysiek of mentaal) heb ik niet 🤣🤣🤣
LAAT ME IN MN BUBBEL. En nee mam, ook niet tig vraagtekens sturen of bellen als ik niet 1,2,3 reageer: heb ik gewoon geen zin.
één jaar geleden
Reactie op Beeb.
Ik vind alle dingen en tips die iedereen willekeurig stuurt (zonder te wete ...
Oh wat irritant… das weer een voordeel van een keizersnede. Maar bij de eerste kreeg ik dat eigenlijk ook niet 🤣
één jaar geleden
Reactie op Yunalessica1984
Oh wat irritant… das weer een voordeel van een keizersnede. Maar bij de eer ...
Ja als ik nou 41+ ben snap ik het🤣 maar op 38.5 denk k doe nou maar ff rusting allemaal 😮💨 kan zijn omdat haar buikje p98 geschat is en benen p100🤣🤷🏼♀️ 2x per week onder controle ivm haar groot geschatte formaat 😜 misschien denken ze “ik help je een handje” maar ben rustig en positief ingesteld dus ik maak me niet zo druk 🤣🤦🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op Beeb.
Ja als ik nou 41+ ben snap ik het🤣 maar op 38.5 denk k doe nou maar ff rus ...
Haha dan zijn we denk ik hetzelfde. Als mensen vragen ben je er klaar voor stuur ik foto’s als deze … waar mijn man nog volop in huis aan het klussen is 😂