665 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lydia01

Hij heeft al gezegd dat hij de kleine ook wel mee kan nemen naar zijn vrien ...
Wat houdt je tegen om dat aanbod niet aan te nemen? Mijn man ging/gaat vaak alleen met onze zoon op pad ;) heb ik even alleen tijd. Zeker met 1 kindje is dat echt even fijn.

één jaar geleden

Reactie op Yunalessica1984

Wat houdt je tegen om dat aanbod niet aan te nemen? Mijn man ging/gaat vaak ...
Ik denk dat het komt omdat ik de controle dan helemaal kwijt ben. Ik moet leren loslaten. Ik wil even tijd voor mezelf, maar ik wil ook controle hebben. Want is het huis waar hij heen gaat wel schoon genoeg? Is er plek om onze zoon te verschonen? Dingen waarvan ik weet dat mijn man er echt wel over nadenk, maar waar ik me toch zorgen om maak. Ik maak het mezelf ook moeilijk. 😔

één jaar geleden

Reactie op Lydia01

Ik denk dat het komt omdat ik de controle dan helemaal kwijt ben. Ik moet l ...
Loslaten is echt belangrijk hoor ;) ik snap het wel, als mama heb je een bepaald instinct. Maar ik heb al overal luiers verschoond en een beetje blootstellen aan bacillen is goed voor het immuunsysteem. Ik ben te makkelijk ook hoor ;) hier kroop onze zoon tussen een nest pups en 4 volwassen honden 😂 niet perse extreem hygiënisch. Hij heeft wel een killer immuunsysteem nu. Dus probeer het een beetje los te laten. De eerste keer zal het spannend zijn, maar je went er echt aan.

één jaar geleden

Ik herken dit niet maar kan me wel voorstellen dat het echt mega vervelend ...
Haha dankjewel voor de tip! Welke app is dat, wie weet een goede oplossing idd. En dat van die telefoon: HERKENBAAR 🤣

één jaar geleden

Ik herken dit niet maar kan me wel voorstellen dat het echt mega vervelend ...
Welke app is dit? Ik vraag dit voor een vriendin…. 🤭😜

één jaar geleden

Haha de app is Housy! En heeft ook “uitdagingen” maar is wel voor de volledige mogelijkheden niet volledig gratis maar werkt hier echt goed.

één jaar geleden

Bleh, om kwart voor 4 al klaar wakker! Ik wil gewoon bevallen. Nu! 😃

één jaar geleden

Nou, ik ben altijd heel positief ingesteld maar mijn man die thuis kwam met de mededeling dat zijn contract per 1/3 niet wordt verlengd, was niet perse nieuws waar ik nu op zat te wachten, twee dagen voor de geboorte van onze dochter. Bedrijf heeft te weinig aanvragen en zijn contract is nu net degene die afloopt. Dikke pech dus. Maar goed, samen bij elkaar gepakt en meteen sollicitaties de deur uit gedaan, zodat we daar deze week vanaf zijn. Kunnen we ons focussen op onze dochter. En dan heeft ie een maand om toch nog iets te vinden en met deze markt moet dat best lukken.

één jaar geleden

Nou, ik ben altijd heel positief ingesteld maar mijn man die thuis kwam met ...
Balen, maar wat je zegt; de arbeidsmarkt is nu heel goed. Hij komt vast snel weer aan een baan!

één jaar geleden

Reactie op marjoleinS89

Bleh, om kwart voor 4 al klaar wakker! Ik wil gewoon bevallen. Nu! 😃
Haha same!

één jaar geleden

Reactie op Diana-1992-1

Balen, maar wat je zegt; de arbeidsmarkt is nu heel goed. Hij komt vast sne ...
Ja en op zich verdien ik genoeg dat we het op 1 inkomen ook zouden redden maar dan moeten we wel even een levensstijl verandering maken. En hij heeft nog recht op ww en we hadden net 10% verhoging gekregen dus dat is wel fijn 🤣

één jaar geleden

Waarom willen kinderen nooit tegelijk slapen overdag? Slaapt de dreumes eindelijk… is de baby wakker

één jaar geleden

Hoiiii mag ik ff? Merk dat ik er even heel slecht op ga als iemand een vervelende mening heeft op mijn/onze zwangerschapsshoot. Normaal interesseert het me geen reet wat iemand vind maar nu kan ik het ff niet hendelen. 💀

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoiiii mag ik ff? Merk dat ik er even heel slecht op ga als iemand een verv ...
Waarom zou iemand daar negatief op reageren?

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoiiii mag ik ff? Merk dat ik er even heel slecht op ga als iemand een verv ...
Wat onaardig, wat heeft diegene gezegd?

één jaar geleden

“Vreselijk deze foto” “Och, daar had je geen fotografe voor hoeven huren, hadden we zelf ook zo kunnen maken”

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

“Vreselijk deze foto” “Och, daar had je geen fotografe voor hoeven huren, h ...
😟 serieus? Wat voor mensen zijn dat …

één jaar geleden

Ja en op zich verdien ik genoeg dat we het op 1 inkomen ook zouden redden m ...
Wat vervelend! Zou juist even gebruik maken van de ww EN volgens mij ergens gelezen dat hij sowieso nog bij deze oude werkgever recht heeft op die verlofdagen etc. Omdat het zo kort op de bevalling is. Dus ik zou zeggen lekker gebruik van maken, dan even ww en lekker met de baby cocoonen. En dan lekker wat anders vinden. ❤️

één jaar geleden

😟 serieus? Wat voor mensen zijn dat …
Eigenlijk de twee liefste mensen die ik ken. Hebben altijd wel een sterke mening tho, en dat mag. Maar schoot me even verkeerd. 🙃

één jaar geleden

Reactie op daisymay

Wat vervelend! Zou juist even gebruik maken van de ww EN volgens mij ergens ...
Hij heeft al een gesprek staan voor een nieuwe baan ;) dus tot 1/3 is ie sowieso betaald thuis met ons :) nadeel van ww is dat ze pas achteraf uitbetalen en dan zit daar ff een gat qua inkomen, dus liever 1/3 weer aan het werk als het ff kan :)