665 Reacties

één jaar geleden

Wanneer je denkt genoeg Aankleedkussenhoezen te hebben, maar mevrouw is een wildplasser 🤣 luier uit is gaan met die banaan 💦

één jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Wanneer je denkt genoeg Aankleedkussenhoezen te hebben, maar mevrouw is een ...
Ik heb dit ook met m’n zoontje. Gebruiken nu dus maar puppymatjes en wisselen zo’n 2x per dag van outfit 🙈

één jaar geleden

Reactie op Tamaralida

misschien zit je niet te wachten op tips 🙈 maar ik leg al een nieuwe luier eronder als ik de luier van m'n zoontje verschoon

één jaar geleden

Nonde ju ik ben boos op mijn man en krijg net nu echt zulke pijnlijke harde buiken, dat ik het niet eens aan hem wil vertellen. 😠 maar oei, ze doen zeer.

één jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Hahahaha ik had eergisteren dat er niet alleen plas kwam. Vanwege een keizersnede ook beneden een verschoningsmat op tafel, maar laten we zeggen dat de tafel helemaal onder de kak zat 🤣

één jaar geleden

Reactie op trotsemama87

misschien zit je niet te wachten op tips 🙈 maar ik leg al een nieuwe luier ...
Ik ook , maar mevrouw is snel en nogal van het spartelen 🤣 Kraamzorg heeft ze ook alvast ingewijd 🫢

één jaar geleden

Ons dochtertje heeft erg last van krampjes. Mijn man vraagt geregeld geïrriteerd “ kan ik iets doen?” Wanneer ze huilt. Meestal troost ik haar, maar wanneer ik dan toch haar aan mijn man geef dan krijg ik haar naar 5 minuten vaak weer terug als ze dan niet stil is. Zo dus ook vanavond. Ik dacht ah fijn, hij neemt het over nu kan ik eindelijk is even ‘s avonds een half uurtje een serie kijken. Ik m’n serie aan gezet en mezelf Op een chocolade toetje getrakteerd. Krijg ik onze dochter toch weer terug en eet m’n man vervolgens mijn toetje op. Nee dankjewel, ik waardeer dat je de intentie had om te helpen. Uitvoering was wat minder 😉

één jaar geleden

Dochter gisteren geboren met een geplande keizersnede … nu heb ik zoveel pijn en kan mijn draai niet vinden. Dus heb haar mee laten nemen naar de afdeling om wat te slapen, maar de nacht zuster neemt mijn pijn niet echt serieus. Blij als morgen de fijne zuster weer terug is. De kleine dame doet het gelukkig goed, maar de pijn valt mij na de vorige keizersnede toch behoorlijk tegen. Ik heb vooral “ligplekken” op mijn billen omdat ik niet op mijn zij kan liggen

één jaar geleden

Reactie op Yunalessica1984

Dochter gisteren geboren met een geplande keizersnede … nu heb ik zoveel pi ...
Herkenbaar van mijn keizersnede. er was een nacht zuster die zei, ja kom maar uit bed. We gaan even wat lopen. Waarom heb je je katheter laten zitten? Zodat je niet hoeft te lopen? Je moet gelijk lopen als het kan. Ik dacht echt wat is dit nu. Ik vroeg eigenlijk om extra pijnstillers. Achteraf snapte ik wel wat ze bedoelde. Want ik begon al snel weer te lopen en t hielp wel met het herstel. Maar idd ik vroeg ook om pijnstilling die ik niet kreeg, sommige zusters zijn daarin echt akelig.

één jaar geleden

Toen onze 2 zoon werd geboren ging het de eerste 6 weken goed. Mijn man werkte in Duitsland en moest al vroeg vertrekken. Hij gaf de kleine dan melk legde hem in bed en vertrok na z'n werk. Na die 6 weken veranderde iets waardoor de kleine absoluut niet bij z'n vader wou zijn. Melk geven kon niet, op schoot houden kon niet. Toen hij 6 maanden was gingen we op vakantie naar turkije. Familieleden konden hem wel op schoot houden, mensen die hij dus nog nooit eerder had gezien, maar z'n eigen vader niet. Dit hield ineens op rond z'n eerste verjaardag en ineens was z'n vader z'n beste vriend. Maar het heeft dus ongeveer een jaar geduurd en in dat jaar hebben mijn man en ik bijna wel elke dag ruzie gehad. Alles wat ik zei of probeerde te adviseren werd gezien als directe aanval. Terwijl ik probeerde te helpen omdat ik het natuurlijk ook niet leuk vond. Het zorgde voor zoveel druk voor mij. Ik kon alleen de deur uit als de kleine sliep en zorgde dat ik weer op tijd thuis moest zijn omdat hij dan wakker werd. Nu is 5 weken geleden onze 3e geboren en ik zie weer hetzelfde gebeuren. Een bepaalde manier van huilen als mijn man hem vast heeft, iets wat hij niet bij mij doet. En nu weer wordt alles wat ik zeg als aanval gezien. Terwijl ik uit goede wil probeer te voorkomen wat er toen is gebeurd. Ik kan het niet aan om weer een jaar lang ruzie te moeten hebben met m'n man. En ik snap dat het natuurlijk heel moeilijk voor hem is. Maar hij ziet niet in dat ik het goed bedoel. Zeer frustrerend 😫

één jaar geleden

Reactie op Lisafbmm

Herkenbaar van mijn keizersnede. er was een nacht zuster die zei, ja kom ma ...
Ja vanochtend fijne verpleegkundige gehad. Weer meer pijnstilling gehad, katheter eruit, even douchen en infuus eruit. En waarschijnlijk mag ik al naar huis vandaag 🎉

één jaar geleden

Reactie op Esma55

Toen onze 2 zoon werd geboren ging het de eerste 6 weken goed. Mijn man wer ...
Oh nee wat vervelend zeg!!! Ons zoontje was een huilbaby en sliep alleen in mijn armen en werd alleen stil bij mij. Na 4 maanden van eerst 16 daarna 8 uur huilen op een dag, ging het gelukkig beter, maar mijn man heeft daardoor een rol aangenomen waarin hij vooral de gezellige ouder is. Spelen en klieren. Verzorgende taken zoals een fles geven, na bed brengen etc moest ik doen (wat ik nu dus even tijdelijk niet allemaal kan) misschien neemt jouw man ook wel ongemerkt alleen de leuke vrolijke taken op zich en heeft een baby daar dus eerst niks aan?

één jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Oh nee wat vervelend zeg!!! Ons zoontje was een huilbaby en sliep alleen in ...
Oh jeetje ook pittig zeg voor jullie! Ik durf het niet te zeggen, maar zou best kunnen. Volgens het cb moesten we hem maar even laten huilen bij z'n vader omdat hij anders wende aan het feit dat hij bij even huilen wel weer door mij werd overgenomen. Maar het was niet alleen huilen maar echt krijsen. Oorverdovend gewoon. Als ik hem bijv in bad stopte was het goed maar zodra mn man alleen al de badkamer in kwam en hij zag hem begon die al te huilen. Hopelijk gaat het dit keer niet zo. Want dat was wel echt heel erg. Even afwachten 😫

één jaar geleden

Reactie op Esma55

Oh jeetje ook pittig zeg voor jullie! Ik durf het niet te zeggen, maar zo ...
Ah nee dat moet echt zwaar geweest zijn! Zowel voor je man als voor jou!

één jaar geleden

Ik wil eerder even over mijzelf klagen! Ik heb daarnet een groepsapp met mijn moeder en close vriendinnen aangemaakt. Dit hebben we bij de eerste bevalling ook zo gedaan zodat mams hun op de hoogte kan houden hoe de bevalling verloopt etc. Nu heb ik met mijn domme hoofd in alle nonchalantheid de app "baby ****" genoemd Nou kan je een groepsapp niet verwijderen, alleen iedereen eruit gooien maar de gestuurde berichten en gewijzigde groepsnaam blijft staan in het gesprek bij iedereen. Ik kan wel door de grond zakken en haat mijn leven momenteel heel erg. Ik zit me in te houden om niet te janken tenminste tot mijn dochter naar bed gaat en mn vriend lekker zn fifa gaat spelen wat hij savonds doet zodat niemand me hoeft te zien sippen maar omg ik wil het liefst gwn heel me telefoon weggooien en nooit meer met iemand contact hebben. En ik kan helemaal nie tegen die appjes met omg mooie naam girl ik zal tegen niemand vertellen. Ik haat mezelf momenteel gwn heel erg.

één jaar geleden

Heel de dag gaat goed… Tot de avond komt. Mega veel harde buiken, buikpijn en badderen helpt eigenlijk ook niet meer. Zitten is niet fijn, liggen niet, ademen niet 💀 ik wil de avonden over slaan haha

één jaar geleden

Reactie op Ogechukwu

Ik wil eerder even over mijzelf klagen! Ik heb daarnet een groepsapp met m ...
Ahhhh ik snap de frustratie… Kun je je er ergens nog onderuit lullen door te zeggen dat het een koosnaampje is? Of gaan ze dat niet geloven..?

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ahhhh ik snap de frustratie… Kun je je er ergens nog onderuit lullen door t ...
Helaas niet, het is best wel een specifieke naam zegmaar. Geen hans ofzo ... 2 weet ik al zeker van dat ze het weten. Mja gewoon de actie zelf frustreert mij. Denk niet dat iets nu nog mijn gevoel aan kan veranderen, voel me gewoon ernom dom!!

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Heel de dag gaat goed… Tot de avond komt. Mega veel harde buiken, buikpijn ...
Bahh ik begrijp je! Hoe ver ben je nu? En hoeveel dagen heb je dit al🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op Ogechukwu

Helaas niet, het is best wel een specifieke naam zegmaar. Geen hans ofzo .. ...
Ach lieverd toch 😔 ik kan je frustratie echt heel goed begrijpen. Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd want ik bedoel het goed, maar.. Het is gebeurd, je kunt er niks meer aan veranderen, probeer het los te laten. Boos op jezelf zijn heeft echt ff helemaal geen zin 😘