665 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Ogechukwu
Bahh ik begrijp je! Hoe ver ben je nu? En hoeveel dagen heb je dit al🙏🏽
Morgen 36w, vandaag bij de VK geweest, ze is aan het indalen, dus alles is logisch en mag eigenlijk niet klagen want de beeb doet het echt mega goed haha. 😌
één jaar geleden
Reactie op Ogechukwu
Ik wil eerder even over mijzelf klagen!
Ik heb daarnet een groepsapp met m ...
Ah wat balen zeg! Die dingen gebeuren maar toch snap ik dat je er van baalt!
Bij mijn zoontje had mijn schoonmoeder de naam geraden op de babyshower en toen mijn man, schoonmoeder en haar man even naar de babykamer waren heeft mijn man bevestigd dat het die naam werd ( omdat ze toen nog een keer stellig zeiden dat het die naam ging worden). Ik vond het zo niet leuk. Ik heb de rest van de zwangerschap nog naar andere namen gekeken, maar deze bleef het leukste. Al was ik heel benieuwd hoe ze hadden gereageerd wanneer ze er gewoon de geboorte achter kwamen.
één jaar geleden
Reactie op Beeb.
Haha mijn moeder heeft hem aan iedereen verklapt op de baby shower door hem ...
Och jeetje
één jaar geleden
M'n kinderen van 2 en 4 worden steeds onrustiger van de spanning. Vanacht werd de jongste 2x wakker. En de oudste is al 3 nachten halverwege tussenin beland. Gelukkig gaat m'n man er steeds uit. Maar ik lig vervolgens steeds wakker. Zo krijg ik toch nooit de rust om te coconnen en bevallen.
één jaar geleden
Vandaag laatste dag kraamweek. Gisteren en vannacht super veel gevoed met mn kloven.. denk dat ze aan t clusteren was. Vanmorgen net voor het wegen spuugt ze de voeding uit, poept ze een luier vol en eenmaal naakt plast ze nog.
Je raadt het al.. niet aangekomen, maar afgevallen😟.
Pff dan kan ik even goed balen! Luier woog 150gr 🫠
één jaar geleden
Grr m’n dochtertje is vaak zo onrustig ik denk dat het krampjes zijn, kan namelijk niet bedenken wat het anders is. Maar ik ben de hele dag door aan het troosten/ wiegen/ voeden. Ga gewoon slapen!!!
één jaar geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Grr m’n dochtertje is vaak zo onrustig ik denk dat het krampjes zijn, kan n ...
Niet sprong 1? Daar hebben wij overduidelijk mee te maken. Slechter drinken en daardoor vaker, huilen als iets niet snel genoeg gaat, slechter slapen. Word er helemaal simpel van.
En bij mijn zoontje waren de meeste sprongetjes niet zo overduidelijk dus nieuwe ervaring zo hierz
één jaar geleden
Oke ik zit ergens mee mijn man en ik hebben sinds een week een afspraak dat we het voeden samen zouden doen omdat ik er elke nacht alleen voor stond de hele tijd onze dochter is nu 15 dagen oud waarbij voeding optijd heel belangrijk is we zouden beide om de 3 uur doen en het is nu al voor de 4de keer dat ik er achter kom dat die lul onze baby geen eten geeft bijvoorbeeld ik moet hem er uit sturen trappen wakker schudden wat al super iritant is dan maakt die de fles om bijvoorbeeld kwart over 1 en ik ben kwart over 4 aan de beurt en dan zie ik de fles letterlijk nog in de flessen warmer zitten dus haar laatse voeding was om kwart over 10 want die had ik gedaan en zelf ligt die te slapen op de bank en zegt die ja was het vergeten niet bij met me hoofd dan vind je het toch gewoon niet belangrijk genoeg of ben ik gek ? het breekt me hart gewoon dat die dit elke keer flikt gewoon nul verantwoordelijkheid en als we dan ruzie krijgen en ik zeg dat die een slechte vader is word die boos en dan volgende dag krijg ik geslijm ik walg hiervan. wat kan ik doen
één jaar geleden
Reactie op El707
Niet sprong 1? Daar hebben wij overduidelijk mee te maken. Slechter drinken ...
Zou heel goed kunnen! Ze zit wel in die periode. Bij mijn zoontje merkte we ook niet echt wanneer er een sprongetje was ( hij was een huilbaby en huilde in het begin 16 uur op een dag dus dat was een en al feest 🤣). Ons dochtertje is nu 4 en halve week
één jaar geleden
Reactie op Mommytobe 🩷
Oke ik zit ergens mee mijn man en ik hebben sinds een week een afspraak dat ...
Jeetje das echt heftig. Maar word de kleine dan ook niet wakker? Wij zetten op advies van de kraamzorg geen wekker in de nacht en voeden haar op vraag. Meestal in de nacht tussen de 4 a 5 uur ertussen en overdag netjes om de 3 uur. Maar als ze honger heeft, laat ze zich echt wel horen 🤣
Maar uh, ik weet niet of ik zo zou kunnen omgaan met de situatie. Je hebt samen kids. Vergeten is gewoon echt een serieus dom antwoord.
Wij liggen gewoon samen in bed en de baby in de co sleeper. Mijn man gaat eruit om de fles te maken en ik verschoon haar op ons bed. En dan geven we omstebeurt een fles. Is dat misschien een optie. Het verkort de tijd dat je samen wakker bent en je hebt wat controle over zijn gedrag.
één jaar geleden
Reactie op Bente110
Mijn man vindt het vervelend dat onze zoon zich sneller laat troosten door ...
En het is ook zoooo normaal want ze zijn 9 maanden bij ons gegroeid. Moet zeggen dat mijn man dus juist doorzet nu, bij onze zoon was dat anders maar toen was zijn vader ook terminaal en had hij het lastig.
één jaar geleden
Wat een *** nacht. Ik denk dat ik 3x een half uurtje heb geslapen. Ze kwam vaak, viel lastig weer in slaap. En toen mijn man haar overnam en ze lekker lag te slapen werd haar broer wakker
10 maanden geleden
Mijn zoon heeft de laatste tijd problemen met in zijn wiegje slapen, maar nu is het wel heel erg.
Alleen maar huilen en huilen. Zelfs niet rustig als hij bij me ligt. Veel zuigbehoefte, maar speen blijft hij telkens uitspugen, waardoor het huilen dus door blijft gaan.
Ik ben op een gegeven moment zo moe, dat ik me gewoon wanhopig voel als het al een uur zo doorgaat.
Ik kan het dan ook zo slecht hebben, dat mijn man hem dan over komt nemen en doodleuk zegt dat ik ervoor moet zorgen dat ik niet wanhopig wordt. Hoe moet ik dat doen dan!? Ik ben harstikke moe en heb al een uur gehuil om me heen.
Kan soms zo teleurgesteld zijn in hem. Hij zorgt echt wel goed voor ons kind, maar dan zo'n opmerking naar mij maken. Ik voel dan echt heel weinig begrip van zijn kant.
10 maanden geleden
Reactie op Lydia01
Mijn zoon heeft de laatste tijd problemen met in zijn wiegje slapen, maar n ...
Wat klote voor je:( dat breekt inderdaad op!
Heeft je zoon misschien kramp? Bij borstvoeding misschien door iets wat je eet of bij flesvoeding door KMA oid? Mijn dochter was ontzettend rustig. Tot ik borstontsteking kreeg en antibiotica moest nemen. Advies was wel borstvoeding blijven geven omdat het “geringe invloed op kind” was.
Nou, zodra ze melk kreeg terwijl ik aan de antibiotica zit/zat: ontroostbaar! Alleen maar zuignehoefte, huilen in t wiegje en alleen deels rustig bij op ons liggen maar alsnog onrustig en pijn op t gezichtje.
Overgestapt op fles en melk met medicatie weggegooid: madam slaapt weer als een Roosje 3.5u door!
Wilde het even delen omdat je misschien zo kan kijken naar een oorzaak van bijv krampjes 🙏🏼💕
10 maanden geleden
Ik ben vast niet de enige maar jeetje was is seks saai als je moet wachten tot de kinderen slapen en je een condoom moet pakken 🤣
Ik was eerst aan de pil daarna jaren geprobeerd zwanger te worden en na onze oudste ook geen anticonceptie gebruikt want we vonden het een wonder als ik weer zwanger zou raken ( wat uiteindelijk toch is gelukt). Maar nu met 2 kleine kinderen … mijn man laat zich helpen na dat hij zijn eerste marathon geholpen heeft maar dat is in september pas
10 maanden geleden
Reactie op Beeb.
Wat klote voor je:( dat breekt inderdaad op!
Heeft je zoon misschien kram ...
Soms heeft mijn zoon wel eens kraampjes, maar waardoor het komt weet ik niet.
Hij krijgt flesvoeding, want het is mij niet gelukt om borstvoeding te geven. (Kostte te veel energie)
Kwa flesvoeding krijgt hij of nutrilon of bebababy. Dit is het enige wat ik hier in de supermarkt kan krijgen en hij lijkt er heel tevreden mee. Mijn zoon is ook gewoon heel hangerig en ligt het liefste de hele dag bij mij of bij z’n vader. Hij slaapt maar heel kort in de box, of gewoon helemaal niet.