665 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op WJBaoBaotje24

Iemand enig idee gehad dat de zomertijd is in gegaan?? Manlief maakt mij w ...
Ohhh een welverdiend uurtje slaap gemist, zo jammer hahaha 😴🤭

9 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ohhh een welverdiend uurtje slaap gemist, zo jammer hahaha 😴🤭
Hahaha echt...elk uurtje is tegenwoordig zo kostbaar🤭

9 maanden geleden

Dit is de tweede nacht op rij dat ik na het voeden ‘s nachts zelf niet meer in slaapval, lig alweer wakker sinds 3 uur 😔 Ik ben zo moe…

9 maanden geleden

Reactie op norahzee

Dit is de tweede nacht op rij dat ik na het voeden ‘s nachts zelf niet meer ...
Ooh ik had vannacht precies hetzelfde. En m'n zoontje lag heerlijk te slapen. Ik zit nu met zware ogen aan het ontbijt haha.

9 maanden geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Ik heb een zoontje van 20 maanden en een dochtertje van 11 weken. Ik wandel ...
Ik heb ook enorme rusteloze benen in de avond! Om krankzinnig van te worden! Ik slik nu elke dag magnesium, dit helpt wel wat! Misschien heb je er wat aan:)

8 maanden geleden

Daar ben ik weer. Dit klaagforum helpt dingen om mij systeem te krijgen, vandaar dat ik weer is wat neerzet. Mijn man is al jaren moe. Medische reden is er niet gevonden en sinds een tijdje heeft hij eindelijk zoiets van “ ik moet hier iets aan doen”. Ik ben daar heel blij om, maar hij gaat nu telkens van poppetje naar poppetje en dan zit er bijvoorbeeld een paar weken tussen voor hij contact met iemand op neemt. Ik probeer geduld met hem te hebben. Hij kan er immers niks aan doen dat hij moe is en dat ze bijvoorbeeld het te complex vinden en hem doorverwijzen, maar door zijn vermoeidheid moppert hij de hele dag door, kan dan om niks boos worden (kan dan schreeuwen, vloeken of tegen een tafel poot aan trappen) en zit al gauw met een vingertje te wijzen “ ja ik doe het huishouden”. Ik snap echt dat als je moe bent je lontje korter is en hij probeert er op te letten in bij zijn van de kinderen, maar hij stelt ze er wel aan bloot. Vanmiddag was het ook weer zo’n dag. Ik vind het heel lastig om een balans te vinden tussen begripvolle vrouw en beschermende moeder. Normaal zeg ik “ ik ga even wandelen want ik en de kinderen hebben geen behoefte aan deze negatieve energie “ en dan tegen de tijd dat ik terug kom is hij rustiger geworden. Vandaag had ik last van buikgriep. Ik kon dus niet met de kinderen de deur uit gaan. Ik heb hem er wel mee geconfronteerd maar hij bleef in die negatieve energie hangen. Ik kan daar echt niet tegen

8 maanden geleden

Geduld dat opraakt,omdat onze dochter niet weggelegd wil worden en dus de hele dag aan mij zit vastgeplakt. Hazenslaapjes, huilen als ik even 3 minuten pak om naar het toilet te kunnen 😅 pfffff

8 maanden geleden

Reactie op Girlsmom7

Geduld dat opraakt,omdat onze dochter niet weggelegd wil worden en dus de h ...
Pittig is het hè! Het wordt ooit beter 😉 het is een fase laten we daar ons focussen 😇

8 maanden geleden

Dat is meer dan een uur bezig ben mijn zoontje in slaap te krijgen zodat ik ook naar bed kan gaan en zodra ik hem op bed leg hij zijn oogjes opent en begint te trappelen met zijn beentjes. Vervolgens heeft hij helemaal geen slaap en opeens irriteer ik me mateloos aan mijn man die al uren voor de buis hangt.

8 maanden geleden

Reactie op ssuu

Dat is meer dan een uur bezig ben mijn zoontje in slaap te krijgen zodat ik ...
Ik*

8 maanden geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Pittig is het hè! Het wordt ooit beter 😉 het is een fase laten we daar ons ...
Die mantra probeer ik ook te herhalen, maar zo niet gewend. Al bijna 3 maanden zo. Dit had ik niet met mn andere dochter 😅

8 maanden geleden

Reactie op ssuu

Ook zo pittig!! Doe je zo je best, zijn ze meteen wakker 😵‍💫

8 maanden geleden

Reactie op ssuu

Ah dat is zo frustrerend! Tegelijkertijd moet ik daar dan altijd ook wel weer om lachen. Het is in iedergeval fijn dat jij blij bent om me te zien 😉

8 maanden geleden

Sinds een week of 2 kan mijn zoon gillen. Echt gillen en krijsen. En nu sinds een paar dagen weer last van zijn buik en dan kan hij huilen en krijsen. Ook ineens weer een keer ‘s nachts wakker worden terwijl hij dat weken niet deed. Ik trek het eigenlijk echt niet meer. Ook omdat ik het meeste thuis doe, want mijn man werkt en hij is ook heel moe. Waar ik door dit alles ook heeeel slecht tegen kan. Ik ben zo op 😫😫

8 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Sinds een week of 2 kan mijn zoon gillen. Echt gillen en krijsen. En nu sin ...
Agh lieverd toch! Probeer alsjeblieft hulp te vragen zodat je zelf ook wat kan rusten. Het is niet makkelijk allemaal 💙

8 maanden geleden

Ik mag eigenlijk niet klagen want ons zoontje slaapt normaal supergoed (van 21-22 tot de ochtend), vannacht was een mindere nacht want hij wou opeens weer om 23:30 een fles (en toen sliep ik nog niet want we hadden hem met moeite in bed gekregen om 22u), en daarna was hij van 4:30-6 heel onrustig en heb een paar keer voor zn speen gemoeten. Om 6 krijste hij ons letterlijk wakker en wilde weer een fles🫠 Ik slaap al weken niet meer na 5u 's ochtends omdat ik dan wakker wordt en niet meer kan slapen maar ik trok het nog net omdat ik iets vroeger naar bed kon. Nu ben ik kapot🥱

8 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Ik mag eigenlijk niet klagen want ons zoontje slaapt normaal supergoed (van ...
Sprongetje?

8 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Ik zie dat je zoontje 3 maanden is. Vaak hebben ze rond 3 maanden ook regeldagen... Misschien dat dat het is? En anders inderdaad misschien sprongetje?

8 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Slaapregressie kan het ook zijn.

8 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Mijn dochter heeft precies hetzelfde. Is bijna drie maanden. Sliep al even de hele nacht door en nu is het vanaf 3/4 uur of speentje de hele tijd in en uit of toch een fles..