681 Reacties

9 maanden geleden

Ja hij heeft dinsdag ook zn vaccinaties gehad dus het kan vanalles zijn! Maar ja wat doe je er aan 😟 ventje doet het ook niet expres natuurlijk maar frustrerend is het wel zeker omdat we ook al weken aan het emmeren zijn overdag met hele korte dutjes. Dus de avond/nacht was heel fijn om een beetje bij te komen.

9 maanden geleden

Pff mijn man is alleen maar gefocust op de oudste. Heel goed dat hij sinds de komst van ons dochtertje ook wat meer verantwoordelijkheid neemt en wat meer zorg taken op zich neemt, maar hij kijkt dus alleen maar de oudste en na de baby kijkt hij nauwelijks om. Ik doe dus de baby in mijn eentje en de dreumes doe ik als de baby slaapt, als het mijn man te veel wordt of als de dreumes mijn aandacht wil

9 maanden geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Pff mijn man is alleen maar gefocust op de oudste. Heel goed dat hij sinds ...
Mijn zoontje van 16 weken is ons eerste kindje. Zit momenteel in sprong of slaapregressie, dus enorm chagrijnig. Ik slaap al dagen slecht/bijna niet. Ben 24 uur per dag bezig. Mijn man kijkt niet eens om, alleen als ik de baby aangeef heeft hij hem vast, anders is het bankhangen. Net even discussie gehad daarover, ik ben helemaal kapot zit samen met de baby te janken. Hij bied pas hulp aan als ik aan het huilen ben. Ja dan ben je al een beeeeetje te laat.

9 maanden geleden

Reactie op ssuu

Mijn zoontje van 16 weken is ons eerste kindje. Zit momenteel in sprong of ...
Wat ontzettend pittig zeg! Mijn man (en ik denk dat jouw man dat ook heeft) denkt altijd dat ik het beter kan. Hierdoor neemt hij het niet snel over en hij denkt ook dat ik het wel aan geef als ik even mijn handen vrij wil hebben. Hij snapt dan niet dat ik dat pas vraag als ik al over mijn Max heen ben

9 maanden geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Wat ontzettend pittig zeg! Mijn man (en ik denk dat jouw man dat ook heeft) ...
Ja precies dit. 😩

9 maanden geleden

Man niet lekker in orde (mannen griep), zoon van 12 weken hele nacht lopen voeden (bv) dus weinig slaap. Man heeft hele nacht geslapen...Ik hele dag gewerkt. Schoonmoeder heeft vandaag voor onze zoon gezorgd. Kom ik mega moe thuis, krijg m'n zoon in m'n handen gedrukt van m'n man, 'ik ga even liggen'. Euhh oke? En wie gaat er koken en moet alles voor de volgende werkdag weer klaarzetten? Oja ik moet ook nog extra kolven omdat ik op het werk niet genoeg gekolfd heb. Ik wil ook wel 'even' gaan liggen. Pfff😅 verder houd ik heel veel van m'n man hoor 🙃

8 maanden geleden

Vandaag alleen thuis met baby en peuter, en de baby slaapt niet (want sprong 4/slaapregressie whatever) en de peuter is zoooooo haar grenzen aan het uittesten. Echt, je kan me nu al opvegen 🧹wat is dit hard werken!

8 maanden geleden

Ben pas begonnen met werken maar wat is dit zwaar icm bv en gebroken nachten. Dan ook nog collega’s die verwachten dat alles meteen af is. Ik ben aan vakantie toe.

8 maanden geleden

Hallo lieve moeders, Zijn er nog meer mama’s met een peuter erbij ? Mijn dochter is 5 februari geboren dus bijna drie maandjes. Ik heb nog eentje van 2 jaar en vind het behoorlijk pittig. Hoe pakken jullie dit aan en hebben jullie nog tips🫢

8 maanden geleden

Reactie op baby 22-2-22

Hallo lieve moeders, Zijn er nog meer mama’s met een peuter erbij ? Mijn d ...
Ik heb een dochter van 2 januari en een zoontje die in juli 2 wordt. Ik vind het ook best pittig. Ik ga nu vaak wandelen zodat de baby dan kan slapen en ik toch wat doe met de oudste

8 maanden geleden

Reactie op baby 22-2-22

Hallo lieve moeders, Zijn er nog meer mama’s met een peuter erbij ? Mijn d ...
Ja, ik heb ook een dochter van net 2 jaar en een baby van bijna 4 maanden. Ik vind het ook heel pittig en echt hard werken op de dagen dat ik alleen ben. Ik probeer sowieso iedere dag naar buiten te gaan, en als de baby in bed moet slapen, dan zet ik toch mijn dochter even voor de tv…..

8 maanden geleden

Wat een pittige week, vriend werkt 5 dagen in de week smorgens 7 uur de deur uit en in de avond rond half 7 (soms zelfs later) weer thuis. Zorg voor baby komt op mij neer en ik werk zelf ook 2 dagen in de week. Alles geregeld rondom oppas, nachtvoedingen gedaan, in de ochtend baby uit bed, in de avond baby in bed, huishouden, boodschappen. Ben blij dat vriend soms kookt in de avond maar phoe ben echt moe ervan. Moet echt wennen aan dit ritme en nieuwe balans vinden.. Zo dat lucht even op. 🫠

8 maanden geleden

Reactie op Roos9319

Wat een pittige week, vriend werkt 5 dagen in de week smorgens 7 uur de deu ...
Dat klinkt ook ontzettend zwaar! Maar geloof mij maar, straks als je kindje ouder is heb je een hele sterke band

8 maanden geleden

Reactie op Roos9319

Ik herken mezelf hierin zit nu thuis omdat ik het toch allemaal even niet aankan. Kan op dit moment om alles huilen

8 maanden geleden

Reactie op Roos9319

Ik herken het ook! Mijn man werkt net zo veel zo te horen en ik werk zelf 3 dagen, dit was mijn 2e week vindt het ook echt wel pittig! Vanavond is de kleine bij m’n moeder en gaan we even samen lekker uiteten met vrienden. Alleen ja ben dus wel moe.. hoop dat ik ervan kan genieten. Val nu al bijna in slaap. 🫠

8 maanden geleden

Waarom verwachten mensen van mij dat ik mijn baby van 18 weken wakker MOET houden omdat zij hem even op schoot willen? Hebben jullie dit ook? Nog geen 10 min geleden weeer gebeurd en als ik dan nee zeg omdat hij moet slapen ben ik de boosdoener. Boeit me niet daar niet van, maar er wordt niet gevraagd of zr even lang kunnen komen. Het is wij komen er zo aan hou hem wakker. Uuh.. pardon?! Nu ligt hij lekker te slapen, ze komen strake en ik ga ze vriendelijk vragen of zij destijds hun baby ook wakker hielden. Dan ben ik maar een bitch.

8 maanden geleden

Reactie op Kimberly1234

Ik herken mezelf hierin zit nu thuis omdat ik het toch allemaal even niet a ...
Owhh wat naar, knuffel voor jou🩷

8 maanden geleden

Reactie op Samen met jou.

Ik herken het ook! Mijn man werkt net zo veel zo te horen en ik werk zelf 3 ...
Ohh ik hoop dat je een fijne avond hebt🩷 ik kijk ook zo uit naar het weekend, vooral omdat we dan als gezin weer samen zijn. Wij hebben morgenavond een verjaardag waar we ook blijven eten, veel zin in maar hoop ook echt dat ik wakker kan blijven haha, ben eigenlijk al moe bij het idee. 😅

8 maanden geleden

Zooo even hier ventileren. Sinds donderdag heeft onze kleine man een buikvirus te pakken. Om het uur een volle diarree luier, zo sneu (al lijkt hij er zelf relatief weinig last van te hebben gelukkig). Helaas is dit virus gisteren ook op mijn vriend en mijzelf overgeslagen. Dat is even next level zeg, ziek zijn tegelijkertijd met je baby! Beiden eigenlijk de kans niet krijgen om hem de fles te geven/vast te houden/te troosten zonder zelf een sprintje naar de wc te moeten trekken.. hopelijk gaat dit snel voorbij! Maar het zal helaas niet het laatste virusje zijn. Hij zit nog niet eens op de opvang haha..

8 maanden geleden

Reactie op mdd2024

Zooo even hier ventileren. Sinds donderdag heeft onze kleine man een buikvi ...
Ik voel je❤️ hier baby flink ziek , koortsig door verkoudheidsvirus die ik zelf ook goed te pakken heb (na de eerste wenuurtjes op het kdv😑😭). Heftig he, ziek zijn als je kindje ook ziek is. Hopelijk knappen jullie (en wij!) snel weer op, beterschap!! 🍀