659 Reacties
één jaar geleden
Reactie op loveMimi
Ik heb constant dorst maar alles smaakt vies. Vooral water heeft een vieze ...
Wow ik heb dit ook 😭 ik ben een echte water drinker maar nu lukt het mij gewoon niet 😭 de gynaecoloog raadde aquarius aan dus af en toe drink ik dat maar voor de rest is het echt zoeken met lekker drinken 😭
één jaar geleden
Ik heb een zenuw klem zitten in mijn rug en heb dus dagelijks veel rugpijn … betekent dat ik veel dingen maar even tot niet kan.
één jaar geleden
Ik ben zo ontzettend chagrijnig en moe en niks is goed. Heel frustrerend 😩
één jaar geleden
Mijn vriend en ik waren gisteren uit eten.
Ben bijna heel boos geworden, maar kon me inhouden (haha!).
Ik vroeg of de mosselen met alcohol waren bereid. Jazeker, zei die jongen. Oh ik zei jammer dan kies ik even iets anders want ik wil niks met alcohol omdat ik zwanger ben. Oh maar de meeste alcohol verdampt wel hoor. Dat kan je gewoon eten.
Ik dacht echt joejoe. Ik zeg toch dat ik het niet wil. Vond het zo niet kunnen dat hij gewoon aandrong. Ik zei nee hoor het advies is om dat niet te doen.
Jullie ook al eens in zulke situaties terecht gekomen?
één jaar geleden
Reactie op Ann9319
Mijn vriend en ik waren gisteren uit eten.
Ben bijna heel boos geworden, ma ...
Wat stom, onwetend antwoord denk ik van de jongen maar voor jou niet zo fijn natuurlijk! Ik zat ooit op het terras, denk een jaar geleden maar nooit vergeten (ik was nog niet zwanger) en bestelde ijs met warme kersen. Tijdens het eten proefde ik een alcohol/likeur smaak dus vroeg aan de eigenaresse of er alcohol doorheen zat. Ja zei ze! Heerlijk een likeurtje zei ze! Het stond nergens vermeld op de kaart?! Ik drink zelf geen alcohol dus vond het niet zo leuk maar ik dacht ook aan alle zwangere/verslaafde en mensen die bewust geen alcohol willen. Echt niet oké.
één jaar geleden
Reactie op Hanness
Oh nu ik dit lees wil ik ook mosselen. 😂 Durfde het alleen niet echt te et ...
Ik ook nog steeds, die met alcohol waren geen optie. Misschien zelf maar klaarmaken. Ik had dat ook dat ik het spannend vond te eten maar mijn vk zei dat het kan en goede eiwitten.
één jaar geleden
Reactie op Ann9319
Ik ook nog steeds, die met alcohol waren geen optie. Misschien zelf maar kl ...
Jaa ik heb ze hier laatst gemaakt! Of: de ingrediënten gehaald en m’n vader heeft ze gekookt want ik was 11 weken zwanger en de geur 🤢 maar ze smaakten heeeeerlijk met ravigottesaus😍 gewoon de dichte weggooien en die met bijsmaak merk je snel genoeg! Believe me🤣
één jaar geleden
Mensen die even beter weten wat goed voor jou is. Bij de familie bbq vond iemand het wel effe nodig om commentaar te leveren op wat ik dronk. Was geen alcohol.
Ik zei wat weet jij nou ervan. Zegt ie ik heb ook een vrouw gehad die zwanger was. Uiteindelijk maar niet op ingegaan. Want waarschijnlijk een soort van jaloezie ofzo dat mijn vriend en ik wel echt er samen van genieten.
één jaar geleden
Reactie op Hele125
Mensen die even beter weten wat goed voor jou is. Bij de familie bbq vond i ...
Als het alcohol vrij is, wat is er dan te zeuren?
één jaar geleden
Reactie op Hele125
Goede vraag. 🤣 Iets altijd wat te zeuren hebben. Plus een enorme groter mo ...
Ik eet en drink lekker waar ik behoefte aan heb 😄
één jaar geleden
Oké komt ie;
Ik ben nog steeds gepikeerd over het feit dat er met 20 weken echo zoveel foto's zijn gemaakt, en je er maar 3(!) mee krijgt. Snap het niet, ze worden sowieso opgeslagen in het systeem van het ziekenhuis voor kwaliteitsbehoud, filmen tijdens de echo mag ook niet, maar hoezo kan je die echo beelden zelf niet krijgen? Het is toch tenslotte jouw kind? 😅
één jaar geleden
Reactie op Tamaralida
Oké komt ie;
Ik ben nog steeds gepikeerd over het feit dat er met 20 weken ...
Ooohw dat is echt rot zeg!! Hier krijg je een inlog link die een jaar actief blijft en kan je ALLES terugzien 😳 in zo’n website… 3 pagina’s vol van bijgevoegde screenshot.. vind wel dat ze daar echt wat aan mogen doen dat dat overal kan ja! Niet leuk/eerlijk als je zo weinig meekrijgt…
één jaar geleden
Sinds een paar dagen voel ik me zo ontzettend onrustig, in mijn lijf maar ook in mijn hoofd. Ben nu 21 weken zwanger en ben zo bezig met wat we nog moeten aanschaffen/ doen in huis, het is niet dat dat lijstje oneindig is of onmogelijk maar het liefst wil ik het nú klaar hebben maar tegelijkertijd komt er niks uit m'n handen. De kleine dingen doe ik wel maar het is vooral in m'n hoofd de druk van wat ik wil/ moet en voel een soort van rush door m'n lijf alsof ik 10 koppen koffie opheb. Heel frustrerend en niet fijn. Is dit een vorm van nesteldrang of zijn het gewoon mijn hormonen? Herkent iemand dit? Weet ook niet of dit het juiste topic is hiervoor maar moest echt even van me afschrijven. 🫠
één jaar geleden
Reactie op Roos9319
Sinds een paar dagen voel ik me zo ontzettend onrustig, in mijn lijf maar o ...
Nesteldrang: introduced to you by hormones 😎
Heel herkenbaar 🥸 en dan ben ik toch moe en ga ik fysiek rusten maar m’n hoofd gaat nog steeds door en me een schuldgevoel aanpraten dat ik niets doe want: ZOVEEL TE DOEN. En lichaam is like: no woman, rust!
Denk dat t erbij hoort 🥰