659 Reacties

één jaar geleden

Ik ben sinsd 17 oktober in en uit ziekenhuis geweest met.licht bloedverlies Ze weten niet waar het vandaan komt maar het kan ook niet kwaad tot dat het helder.rood bloed pas word zeggen ze Nu heb ik dus al.de helee tijd zo nat gevoel van onder en dan echt al 2 dagen soms.zit er niks in het maandverbandje dan weer wel Dan weer wel.beetje roze dan weer niet ruiken ruikt niet zoet Ik zit de heletijdddd in een 2 strijd wel bellen niet bellen pff morgen 36 weken zwanger en woensdag gelukkig weer op.controle

één jaar geleden

Even klagen. Het is fijn om te slapen met een zwangerschapskussen, alleen om dan om te draaien, wat een gedoe zeg! Helaas slaap ik zonder helemaal niet

één jaar geleden

Reactie op Elina94

Even klagen. Het is fijn om te slapen met een zwangerschapskussen, alleen o ...
Nou dit inderdaad! En dan ook nog eens om de haverklap plassen, om gek van te worden. Ben blij dat ik met verlof ben en nu kan blijven liggen tegenwoordig 😅

één jaar geleden

Meestal ben ik niet van het klagen, maar wil toch wat kwijt. Voor elke echo afspraak wordt ik gebeld door de verloskundigepraktijk of hij verplaatst kan worden. Met verschillende redenen, dubbele boeking, dan kan de echoscopist eerder naar huis, etc. Ik heb al aangegeven dat ik elke keer gebeld wordt en het niet prettig meer vindt. Het enige wat ik terug krijg, sorry we zullen er op letten.. maar vervolgens bellen ze weer. Mijn zwangerschap gaat al niet soepel, heb een HG zwangerschap en nu met 36 weken ligt ze nog in stuit. Als ik aangeef dat mijn man zijn werk heeft verzet of niet mee kan doordat het weer verzet moet worden doen ze alsof het mijn probleem is. Ik vertrouw mijzelf niet helemaal meer met auto rijden vandaar dat ik liever niet alleen ga.

één jaar geleden

Reactie op MelBV

Meestal ben ik niet van het klagen, maar wil toch wat kwijt. Voor elke ech ...
Gewoon aangeven; nee sorry, dat lukt niet. Probeer maar een ander te verzetten.

één jaar geleden

Reactie op MelBV

Inderdaad precies wat hierboven gezegd wordt: nee dat gaat me niet lukken helaas. Mijn man kan geen vrij krijgen en ik kan niet rijden. Moeten ze t maar mee doen

één jaar geleden

Reactie op MelBV

Jeetje zeg, wat frustrerend dit! Vooral ook het stukje "dan kan de echoscopiste eerder naar huis". Dus? Dan had je deze afspraak niet in moeten plannen. Ik zou ook inderdaad meer op je strepen staan en zeggen: Nee, dit is mijn enige optie. Kijk maar of iemand anders een keer kan verzetten. Dat is moeilijk, maar ik vind dat je echt in je recht staat om er wat van te zeggen, hoor!

één jaar geleden

Reactie op Elina94

Even klagen. Het is fijn om te slapen met een zwangerschapskussen, alleen o ...
Of eruit te komen🤣 voel me een zeehondje die een zandbank op/af rolt

één jaar geleden

Bijna 36 weken zwanger. Eindelijk verlof. Mijn vriend is al een maand bij huis onder het mom van mij helpen en de huisvader uithangen, maar er komt werkelijk bijna niks uit hem. Keuken is een bende en hij zit te gamen tot laat in de nacht, ligt vervolgens tot halverwege de middag op bed als het niet later is en ik moet me maar redden met onze peuter die niet wil slapen... oja heb ook nog ijzertekort dus was al moe..

één jaar geleden

Mijn man lijkt meer last te hebben van zwangerschapshormonen dan ik zelf….🥲 Kan af en toe opeens uit zijn slof schieten en druk maken over dingen waar ik van sta te kijken 😂. Ach, tot zover eerlijk verdeeld, ik de buik en de kwaaltjes, hij de hormonen. 🥰😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Mijn man lijkt meer last te hebben van zwangerschapshormonen dan ik zelf….� ...
Jahahahaha ik lach hardop in de auto om dit en lees het voor aan m’n partner. Ik zei: nou schat, je bent niet alleen 🤷🏼‍♀️ Hij: “ ik leef met die man mee”

één jaar geleden

Bijna 39 weken zwanger en mijn man heeft bedacht de zolder pp te gaan knappen. Vandaag lag ineens de oude vloer (laminaat en daaronder oude vloerbedekking) eruit, wat natuurlijk naar buiten gebracht moet worden met overal zaagsel en pluis. Verder nu begonnen met een visgraat laminaat leggen, wat natuurlijk niet opschiet. Er ligt nu 1 randje nieuw laminaat bij t randje en de rest is chaos. Whyyyyy

één jaar geleden

Reactie op XXSanHello

Bijna 39 weken zwanger en mijn man heeft bedacht de zolder pp te gaan knapp ...
Oh wat erg! Hopelijk pakt hij wel door en ligt de nieuwe vloer er snel in. Mijn vriend wil opeens het plafond van de badkamer schilderen 🥲 Ik probeer het zo lang mogelijk uit zijn hoofd te praten.

één jaar geleden

Nesteldrang bij mannen? :D

één jaar geleden

Mijn hemel, vannacht helemaal in elkaar geschopt van binnen. Alles doet zeer en is beurs. Maar ik dacht, doe je best want misschien ben je wel aan 't draaien. Dat zou heel mooi uitkomen, want dan hoef ik vanmiddag niet naar 't ziekenhuis voor een versie. Word vervolgens vanmorgen wakker en voel meteen dat z'n koppie nog op precies dezelfde plek als altijd ligt, links, vlak onder m'n ribben. Dus nu moet ik alsnog voor die versie en is alles al op voorhand gevoelig. Top👍🏻

één jaar geleden

39+3 en al 3 dagen alleen thuis met 3 kinderen. Slechte nachten, hormonen, pijn. Om 18u heeft mijn man vakantie, ik tel de uren af.

één jaar geleden

Reactie op Aivlis

Mijn hemel, vannacht helemaal in elkaar geschopt van binnen. Alles doet zee ...
Dit heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en toen bleek in t ziekenhuis dat hij toch was gedraaid die nacht! Wellicht dat t bij jou ook zo mag zijn! Succes iig!

één jaar geleden

Mensen met hun mening terwijl ik gewoon even m'n ei kwijt wil en niet om hun mening heb gevraagd

één jaar geleden

Reactie op Danielle0803

Dit heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en toen bleek in t zieken ...
Helaas niet uit zichzelf gedraaid en de versie is met 3 pogingen ook niet gelukt. Hij leek even goed te liggen, maar wurmde zich heel snel weer in z'n vertrouwde positie. Ik baal er echt gigantisch van omdat ik een nieuwe buikoperatie (na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in sept 2022, waarbij ze mn eileider operatief verwijderd hebben) had gehoopt te voorkomen en ik had graag een mooie nieuwe ervaring op het gebied van vaginaal bevallen opgedaan nadat ik in dec 2021 ons dochtertje ben verloren met 14 weken zwangerschap na een opgewekte bevalling in het ziekenhuis.

één jaar geleden

Reactie op Aivlis

Helaas niet uit zichzelf gedraaid en de versie is met 3 pogingen ook niet g ...
Oow vreselijk allemaal! Had zo gehoopt te lezen dat jij gedraaid was, en dat anders de versie gelukt was!🥹 Heel veel succes en sterkte met de bevalling iig! Dat je maar goed mag herstellen van de keizersnede binnenkort!