593 Reacties

3 jaar geleden

Leuk! Ik denk dat ik 16 januari ben uitgerekend. Het is onze derde! Ben wel benieuwd hoe jullie je voelen en wat jullie voor kwaaltjes hebben!

3 jaar geleden

Ik ook 16 januari als het goed is.

3 jaar geleden

Ik denk dat ik 15 januari ben uitgerekend!

3 jaar geleden

Naar m'n eigen berekening 15 Januari uitgerekend. :) Onze ouders hebben we het al verteld. Volgende week dinsdag 23e hebben we echo. En wij doen geen NIPT test. 😊

3 jaar geleden

Reactie op nora2017

Leuk! Ik denk dat ik 16 januari ben uitgerekend. Het is onze derde! Ben wel ...
Leuk ! Ik ook 16 januari volgens me eigen berekening. En ook van de 3e

3 jaar geleden

Hi dames! Ik ben rond 17 januari uitgerekend van onze eerste. Vorig jaar 3x een miskraam gehad, dus dit zijn voor ons hele spannende weken. 😊

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening 15 januari, ons eerste kindje ☺️ De eerste echo staat gepland op 7 juni en we gaan het onze familie tussen week 10 en 12 vertellen ivm vakanties is het even puzzelen. De rest vertellen we na de NIPT uitslag. Ik voel me nu nog over het algemeen goed, merk alleen dat ik slecht slaap en door de dag heen heel moe ben, menstruatiekrampjes zijn er ook nog af en toe maar wel minder dan vorige week, maarja het is afwachten, misschien dat ik me in de komende dagen opeens toch beroerd voel 😬

3 jaar geleden

Als het goed is zijn wij 17 januari uitgerekend van onze 2e. Ik heb nog weinig symptomen, maar dit kwam bij de vorige zwangerschap ook wat later. Morgen even het ziekenhuis bellen voor echoafspraak (zwanger door ICSI) Of ik de NIPT test ga doen, weet ik nog niet, heb dit bij onze dochter ook niet gedaan.

3 jaar geleden

Hi! Naar eigen berekeningen ben ik 19 januari uitgerekend, 6 juni staat de eerste echo gepland. Dit is onze eerste. Ik heb voornamelijk last van buikkrampen, deze nemen wel steeds meer af. Af en toe last van misselijkheid

3 jaar geleden

Ik volgens berekeningen van m'n bijgehouden kalender app 16 januari! Van de tweede.

3 jaar geleden

Hi allen! Ik ben zwanger van mijn 1e IVF behandeling en ben 16 januari uitgerekend. Heb ervaring met meerdere miskramen, het zijn hele spannende weken. Mijn 1e echo is 30 mei. Ik voel me verder hartstikke zwanger! Opgezette harde buik, houd vocht vast, soms duizelig, sterk reukvermogen, gevoelige en opgezette borsten en sneller trek. 😊

3 jaar geleden

Ik volgens de berekening 18 januari uitgerekend. Zwanger van de eerste, na vorig jaar een miskraam bij 9 weken. Hier alleen last van erg rommelende darmen.

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Volgens mijn eigen berekening ben ik op 19 januari uitgerekend. Is de eerste :) Ik heb een traag werkende schildklier, dus vind t de komende tijd nog wel spannend (meer kans op miskraam als mn dosering schildklierhormoon niet genoeg is). Qua klachten af en toe krampen, rommelende darmen en snel moe.

3 jaar geleden

Hier zwanger van de eerste ICSI ronde, volgens mijn berekeningen 15 januari uitgerekend. 30 mei staat de eerste echo gepland🍀 kwa kwaaltjes, ik ben echt verschrikkelijk moe, mijn borsten doen zeer en ik ben misselijk en heb honger tegelijk, meestal wat pas aan het eind van de middag dat de kwaaltjes het ergst zijn!

3 jaar geleden

Hier zwanger van de 2e en volgens eigen berekening uitgerekend op 16 januari. 13dpo testte ik nog negatief. En 2 dagen na nod een heel licht streepje. Dus ik ben erg benieuwd of dat geen slecht teken is! De vorige keer was namelijk helaas een miskraam! Nu moet ik wel zeggen dat de misselijkheid al begint te komen, dus dat is buiten dat het vervelend is voor mij wel een goed teken. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik namelijk erg misselijk en de tweede zwangerschap die in een miskraam eindigde had ik totaal geen klachte. Dus misselijkheid is voor mij nu even iets positiefs!

3 jaar geleden

Hier zwanger van de tweede! Volgens de berekening op 19 januari uitgerekend!! Zo ontzettend spannend weer. Zijn ruim een jaar bezig geweest en vind deze wachtweken zo ontzettend spannend!

3 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap dit met ivf. De eerste embryo is direct gelukt! Vandaag officiële testdag van het ziekenhuis maar ik wist het afgelopen maandag al 😅 4+4 weken ben ik nu en uitgerekende datum zal 16 januari zijn :-)

3 jaar geleden

Hoi dames! Ik ben volgends mij eigen berekeningen 15 januari uitgerekend. Wat spannend allemaal. 🥰 Ik ben heel snel uitgeput en heb erge menstruatie krampen. Ik hoop dat dit normaal is.. voor ons het 3e kindje en 5e zwangerschap. Helaas 2 miskramen gehad tussen mijn 2 zoontjes.

3 jaar geleden

Hi allemaal, wij zijn in verwachting van ons eerste kindje! Uitgerekend 16 jan! 💕

3 jaar geleden

Hoi dames! Ik ben als het goed is 17 januari uitgerekend van ons tweede kindje. Ervaar op dit moment al wel wat misselijkheid, snel emotioneel en rommelige darmen. Daarnaast ook regelmatig wat lichte krampjes en wat rugpijn. Herken dit allemaal ook wel van de eerste zwangerschap, had alleen toen het idee dat dat wat later kwam. Omdat een zwangerschap op mijn werk helaas wel wat consequenties heeft (operatie assistent) heb ik het daar al aan een aantal mensen verteld. Probeer het nog zo lang mogelijk geheim te houden maar verwacht dat met de 6 weken mijn collega’s het allemaal al wel weten. Dacht na de eerste dat een tweede zwangerschap minder onzekerheid met zich mee zou brengen maar is niet helemaal het geval. De eerste weken blijven toch spannend.