1141 Reacties

4 maanden geleden

Al een heel topic vol gepraat samen! Super leuk om met aanstaande mama's te praten die in dezelfde periode zijn uitgerekend 🤗

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Al een heel topic vol gepraat samen! Super leuk om met aanstaande mama's te ...
Nou hè! We kletsen wat af met elkaar ☺️

4 maanden geleden

Ik heb de laatste dagen zoveeeeeel last van harde buiken. Herkenbaar bij iemand?

4 maanden geleden

Om terug te komen op de bevalling… ik weet al dat het de laatste week van januari wordt ivm geplande keizersnede. Donderdag horen we de definitieve datum 😂 mits ze zich niet eerder aandient

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik heb de laatste dagen zoveeeeeel last van harde buiken. Herkenbaar bij ie ...
Mega veel harde buiken hier! Toevallig vandaag in het zh geweest, kan eventueel komen door een blaasontsteking

4 maanden geleden

Mijn gevoel zegt dat ik 1 februari beval. Ik ben 23 januari uitgerekend. We gaan het zien :)

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik heb de laatste dagen zoveeeeeel last van harde buiken. Herkenbaar bij ie ...
Ja, heel herkenbaar! Ik kan soms al opstaan van de bank en dan volgt er een harde buik 😖 Het is ook gewoon het oefenen van je baarmoeder, hoort er ook een beetje bij!

4 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Om terug te komen op de bevalling… ik weet al dat het de laatste week van j ...
Ooooooh spannend wij ook! 26 januari!

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik heb de laatste dagen zoveeeeeel last van harde buiken. Herkenbaar bij ie ...
Check! En daardoor al 2 dagen op rij ctg gehad. Icm placenta aan de voorkant voel ik dus door die harde buik(en) de baby nog maar amper bewegen.. soms is het ineens uren rustig terwijl ik normaal een stuiterbuik heb.. heel naar

4 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Ja, heel herkenbaar! Ik kan soms al opstaan van de bank en dan volgt er een ...
Hier ook idd!

4 maanden geleden

Reactie op Dodo28

Check! En daardoor al 2 dagen op rij ctg gehad. Icm placenta aan de voorkan ...
Ik heb precies hetzelfde. Ook de placenta aan de voorkant en door de harde buiken lijkt het net of ik de baby een halve dag niet voel

4 maanden geleden

Hoi, Oh wat fijn dat er een vervolg topic van is! Op een gegeven moment werd het wat te veel om weer bij te lezen🙈, maar kan nu weer vers meedoen 😁 Harde buiken heb ik nog steeds niet gehad denk ik, of ik herken ze niet. Dat laatste maakt me soms wel een beetje bang: wat als ik het gewoon niet doorheb dat ik even gas terug moet?! Of zijn er meerderen die dat toch nog herkennen?

4 maanden geleden

Hier ook veel harde buiken de afgelopen week 🙋‍♀️ de drukke decembermaand (en mijn gebrek aan vermogen om hulp te vragen 😅) zorgt er voor dat ik misschien iets te veel doe dan ik zou moeten doen .. Nog 3 weken en dan heb ik verlof! 🤩 kijk er onwijs naar uit. Hoe slapen jullie? Ik heb de hele zwangerschap last gehad van slapeloosheid, had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Het gaat gelukkig deze week beter!

4 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Hoi, Oh wat fijn dat er een vervolg topic van is! Op een gegeven moment wer ...
Is ook best normaal denk ik hoor! Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik ook helemaal geen harde buiken tijdens de zwangerschap (behalve op een gegeven moment bij een orgasme 🙈)

4 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Hoi, Oh wat fijn dat er een vervolg topic van is! Op een gegeven moment wer ...
Heel herkenbaar.. ik heb wel eens een strak gevoel maar of dit dan een harde buik is geen idee.. want mijn kleintje gaat sowieso geregeld helemaal naar boven liggen dat het helemaal hard voelt.. Ik doe dan door bekken instabiliteit niet heel veel dus is dat ook mijn geluk

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik heb precies hetzelfde. Ook de placenta aan de voorkant en door de harde ...
Naar he! Hier is het de 2e, maar mijn dochter was ook een stuiterbal in de buik, met de placenta toen achter heb ik dat wel eens vervloekt maar denk toch dat ik dat liever had.

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik heb precies hetzelfde. Ook de placenta aan de voorkant en door de harde ...
Ik ook ja! Veel harde buiken, ook als ik in bed lig en omdraai bijvoorbeeld. Ook placenta aan de voorkant dus soms wel wat zorgen als ik de baby een tijd niet voel bewegen

4 maanden geleden

Vandaag verrast met een babyshower! Super leuk 🤗

4 maanden geleden

Iemand al met de 32 weken tip aan de slag gegaan 😅😂

4 maanden geleden

Reactie op MammaL88

Iemand al met de 32 weken tip aan de slag gegaan 😅😂
Ondertussen bijna 34 weken en ben hier nog niet mee bezig geweest, nee 😂