50 Reacties

5 dagen geleden

Wij gaan cold turkey over naar alle nieuwe tijden. Dus zal even een pittig dagje worden!

5 dagen geleden

Wij hebben vandaag alles gewoon hetzelfde gedaan...en dan zien we morgen ochtend wel. Waarschijnlijk is dan dus om 5 uur wakker ipv 6 uur.. proberen het dan nog even te rekken en zo alle slaapjes van de rest van de dag ook te verzetten. Ik denk dat je er weinig methodes voor hebt verder en iedereen er gewoon even doorheen moet! Ongeacht de leeftijd, we moeten er allemaal weer even aan wennen ;)

5 dagen geleden

Rekken jullie dan de wakkertijd? Of gewoon sochtends na 2 uur/2.5 uur naar bed ook al is die 5 uur wakker 🫣

5 dagen geleden

Reactie op Ashley001

Wij hebben vandaag alles gewoon hetzelfde gedaan...en dan zien we morgen oc ...
Ja wij hadden ook zoiets van dezelfde tijd aanhouden maar vaak is ie al 6 uur wakker en dan valt ie weer kort in slaap.. weten even niet wat het beste is

5 dagen geleden

Reactie op Valerie1234

Wij gaan cold turkey over naar alle nieuwe tijden. Dus zal even een pittig ...
En hoe bedoel je dat ?

5 dagen geleden

Reactie op LisaLL

Rekken jullie dan de wakkertijd? Of gewoon sochtends na 2 uur/2.5 uur naar ...
Ga proberen de wakker tijd te rekken. Anders gaat die dalijk om 18 uur al naar bed en is die elke dag om 5 uur wakker hihi

5 dagen geleden

Reactie op mel888

En hoe bedoel je dat ?
Dus de nieuwe klok aanhouden. Morgenochtend “nieuwe” 7 uur de fles, nieuwe 9:30 eerste dutje…etc.. even rekken dus…

5 dagen geleden

Wij hadden het idee om haar deze week al steeds iets naar bed te brengen en zo haar ochtendtijd iets te verlengen. Maar dat werkte dus totaal niet, ochtendtijd bleef hetzelfde 😂 Dus we zullen zien, als ze heel vroeg wakker is proberen wij een flesje te geven zodat ze misschien weer inslaap valt.

5 dagen geleden

Reactie op KimM0390

Wij hadden het idee om haar deze week al steeds iets naar bed te brengen en ...
*iets later

5 dagen geleden

We brachten haar gisteren om kwart over 7 naar bed ipv 7 uur, was ze vanochtend dik een uur vroeger wakker🤦🏻‍♀️.... Hebben haar vanmiddag maar een extra slaapje gegeven (van een half uur uiteindelijk), en maar half 8 naar bed gebracht. We gaan het morgenochtend zien😅 Overigens is haar bedtijd niet altijd heel stabiel dus ben hoopvol hoe we de overgang doorkomen!
Ik heb vandaag gewoon alles hetzelfde gedaan en morgen zie ik het wel. Ik kan er toch niks aan veranderen als hij eerder wakker wordt, misschien valt het mee misschien niet. Go with the flow

5 dagen geleden

Hier echt helemaal niks veranderd aan ons ritme, ik zie het morgen allemaal wel. Heb me erop ingesteld dat ik om 05:00 in de woonkamer zit, kan het alleen maar meevallen 😂

5 dagen geleden

wij hebben vandaag (bewust) een beetje een rommelige dag gehad, laatste slaapje wat later waardoor ze nu ook later naar bed ging. morgen gewoon alles op de nieuwe tijd doen, en hebben altijd al niet eerder dan 9.00 in bed voor het ochtend slaapje gedaan. ze word normaal rond 7/7.30 wakker, maar soms ook eerder.

5 dagen geleden

Reactie op xsorayaa

Hier echt helemaal niks veranderd aan ons ritme, ik zie het morgen allemaal ...
Hahaha ja dat heb ik hier ook zo bedacht. Hoop toch dat ze allemaal ineens gewoon nog een uurtje (dus tot normale tijd) wakker worden 🤞. We zien wel hoe de dag verloopt.

4 dagen geleden

En? Hoelaat zaten jullie beneden?

4 dagen geleden

Reactie op Niefesteph

En? Hoelaat zaten jullie beneden?
Hier net wakker maar laten haar wel tot iig 6 uur in bed liggen!

4 dagen geleden

Reactie op Valerie1234

Hier net wakker maar laten haar wel tot iig 6 uur in bed liggen!
Oke, nou gelukkig niet te vroeg. Hier lukt dat laten liggen nou nooit 😅. Ja met veel gehuil etc en dat is voor niemand leuk. Probeer wel het flesje te rekken, maar ben benieuwd tot hoelaat dat lukt.

4 dagen geleden

Reactie op eskimoos

We brachten haar gisteren om kwart over 7 naar bed ipv 7 uur, was ze vanoch ...
Wij precies hetzelfde! Werkt voor geen meter die “methode”. Heb zelfs de indruk dat hoe later we haar in bed leggen, hoe vroeger ze wakker wordt. Ze sliep gister om 19:00 (oude tijd). Ze is hier om 05:00 (nieuwe tijd) wakker geworden, even wat gebrabbeld en gewoeld en slaapt nu al weer eventjes. Dan gaan we proberen haar pas rond 09:00 eerste dutje te laten doen, dan zijn we best weer terug in oude ritme. Zelf heb ik altijd wel paar dagen last van deze tijd want werd zelf rond 05:00 ook wakker. Zal voor mezelf ook wat dagen duren, met zomertijd heb ik dat niet. Succes iedereen vandaag! 😊

4 dagen geleden

Gewoon kijken hoe het loopt en niet druk om maken. Hier word hij net wakker. Dus nieuwe tijd half 7. Maar hij ligt nog lekker rustig scheelt dat het nog donker is.

4 dagen geleden

Hier was ze vannacht even rond 2uur wakker. Tegen 3 uur weer gaan slapen en om 6.30u werd ze wakker! Viel mij nog alles mee aangezien ze om 18.30 al op bed lag. Vandaag doen we verder gewoon volgens de nieuwe tijden. Dus straks om 9u naar bed. Hoop ik. En anders wat eerder als ze signalen afgeeft!