50 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Niefesteph
En? Hoelaat zaten jullie beneden?
05:15 😂 Rond 06:30 een overbruggingsdutje gedaan tot 06:45 en toen rond 08:45 weer op bed gelegd. Wilde niet meteen slapen, maar toen ik hem in mijn armen nam was hij zo vertrokken. Slaapt nu sinds 09:00 en hoop dat hij het doortrekt tot 10:00/10:30 ☺️ Hoe is het bij jullie gegaan?
4 dagen geleden
Reactie op xsorayaa
05:15 😂 Rond 06:30 een overbruggingsdutje gedaan tot 06:45 en toen rond 08 ...
Ook lekker vroeg 🤭, hier was hij 05.00 wakker, maar kreeg hem met wat gewiebel in m’n armen nog even in slaap tot 05.30. Daarna maar 06.00 flesje gegeven. En rond 07.30 heeft ie half uurtje geslapen. Daarna van 10.30 tot 1145u en nog even van 14.30 tot 15.20. En net met de fles bij mij in slaap gevallen.
Heeft hij het dutje nog gedaan tot. 10.00/10.30? En de rest van de dag liep zoals “gewoon”?
3 dagen geleden
Reactie op Marrrrx
Gisteren om 06.15 nieuwe tijd wakker dus prima! Normaal is hij ook vaak 06. ...
Nee, wij zijn gewoon direct over in het ritme dan schijnt het het snelste weer normaal te zijn!!
3 dagen geleden
Reactie op Valerie1234
Nee, wij zijn gewoon direct over in het ritme dan schijnt het het snelste w ...
Hier wordt de dag dan te lang als hij om 05.00 wakker is gaat hij om 07.30 al zijn eerste slaapje doen waardoor zijn 2e slaapje dan ook vroeger is en dan wordt het "gat" aan het eind v.d middag tot avondbedtijd te groot..
3 dagen geleden
Reactie op Marrrrx
Hier wordt de dag dan te lang als hij om 05.00 wakker is gaat hij om 07.30 ...
Oh zo! Nee we houden ons altijd aan vaste slaaptijden, dus die houden we gewoon nu weer aan. Dan moet wakkertijd dus in de ochtend gerekt worden. Maar onze dochter houdt dat goed vol! Anders is het misschien niet te doen inderdaad..
3 dagen geleden
Reactie op Valerie1234
Oh zo! Nee we houden ons altijd aan vaste slaaptijden, dus die houden we ge ...
Dat is fijn dat ze het goed volhoud! Dat had ik anders ook gedaan. Maar als onze zoon moe is moet ik hem echt naar bed brengen als ik ga rekken slaapt hij gewoon niet meer omdat hij té moe is.. even weer puzzelen zo haha! Hoop dat we snel weer in het ritme zitten.
3 dagen geleden
Hier heeft hij altijd al een uur verschil in het weekend (rond 8 uur uit bed), ten opzichte van werkdagen (rond 7 uur uit bed). We hebben niet zo'n vast ritme in tijd dus (wel vaste structuur verder, maar de baby kan toch nog geen klokkijken, en hij slaapt overdag de ene keer 1 uur, de andere keer 3 uur achter elkaar). Dus de klok een uur verzetten is zonder moeite gegaan eigenlijk.
3 dagen geleden
Hier ook drama. Ochtenddutje helemaal geweigerd en middagdutje net maar 30 minuten. Normaal beiden ongeveer 1,5 uur.
3 dagen geleden
Wij zijn op vakantie en dat is echt m'n nieuwe lifehack haha. We hebben het hele ritme losgelaten en zowel onze kleuter als de baby beide om half 7 nieuwe tijd wakker gister en vandaag. 👌