50 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op xsorayaa

Ja! Overbruggingsdutje werkte goed. Uiteindelijk verliep de dag gewoon zoal ...
Wat fijn!! Hier loopt het vandaag gek met slapen. Hij was om 06.00 wakker en wilde pas om 10.15 weer slapen, een uurtje. Middag kwam er niks van en bleef hij maar spelen. Net natuurlijk kapot en even geslapen van 16.40 tot net maar wakker gemaakt. Nu eten en hopelijk gaat ie niet te laat slapen vanavond.

3 dagen geleden

Hier is ze nog steeds rond 05:00 klaarwakker 😄🥲 Het maakt niet uit hoe laat ik haar op bed leg ‘s avonds. Ik hoop dat het vanzelf wat later gaat worden, want mijn wallen liggen ondertussen ergens op mijn enkels 😆

3 dagen geleden

Reactie op loïs92

Hier is ze nog steeds rond 05:00 klaarwakker 😄🥲 Het maakt niet uit hoe la ...
Hier was het vanmorgen ook weer 05.00.. 🥲🥲

3 dagen geleden

Reactie op Marrrrx

Hier was het vanmorgen ook weer 05.00.. 🥲🥲
Hier ook 5:15….vroeger dan ze ook in “oude tijd” zou wakker worden wat vaak 6:45 was….hoe lang duurt dit normaal? 😱

2 dagen geleden

Reactie op Valerie1234

Hier ook 5:15….vroeger dan ze ook in “oude tijd” zou wakker worden wat vaak ...
Bij mijn oudste van 2.5 was dit ook zo toen zij nog zo jong was, dit heeft toen iets langer dan een week geduurd dus ik hou me daar maar aan vast dat het even nodig heeft om weer op ritme te komen 😊

2 dagen geleden

Reactie op loïs92

Hier is ze nog steeds rond 05:00 klaarwakker 😄🥲 Het maakt niet uit hoe la ...
Hier zelfde. Hele eet ritme gaat ook anders. Vandaag heeft hij overdag 4 uur geslapen. Om 20.25 sliep hij. Hoop echt iets later morgen ochtend.

2 dagen geleden

Goedemorgen, we hebben de dag maar weer geplukt haha

één dag geleden

Reactie op Niefesteph

Hier zelfde. Hele eet ritme gaat ook anders. Vandaag heeft hij overdag 4 uu ...
Vanmorgen was het 06.00 (dacht ik) toen ik hem uit z’n bedje haalde, sliep hij verder bij mij. Naast mij nog tot 07.30 geslapen. Dat is langgg geleden 🙏😘.
Maandagavond om 7u sliep meneer en gisterochtend om 6u wakker 😢 gisteravond een uurtje later naar bed gedaan vanochtend 06:50u wakker overdag houden we hetzelfde ritme aan maar de avond/nacht en ochtend zijn nog niet wat het geweest is door die * klok😂 iemand verder nog tips of enig idee hoe lang het duurt haha

één dag geleden

Gisteren juist wat eerder ons dochtertje op bed gelegd. 18:30 en vanmorgen eindelijk weer normale tijd wakker….