21 Reacties

vorig jaar

Ik weet niet of ze echt gezond zijn, maar die van het kruidvat zijn wel heel fijn. Ook niet zo duur

vorig jaar

Ik zag toevallig op het consultatiebureau afgelopen vrijdag dat knijp fruit valt in de rode schijf van meest ongezonde dingen 🙈

vorig jaar

Er zijn via bol.com ook wel apparaatjes te koop waarmee je zelf zakjes kunt vullen met wat je maar wilt. Je hebt dan van die herbruikbare knijpzakjes erbij.

vorig jaar

In zie trouwens dat de apparaatjesbest wel duur zijn. De losse zakjes zijn vast ook gewoon met een lepel te vullen : Bekijk Consumerce® Hervulbare Knijpzakjes – 16 Stuks – Knijpfruit en Babyvoeding Zakjes – Herbruikbaar – Knijpfruitzakjes – Baby Voeding – Babyvoeding Bewaarzakjes – Doseerdoosjes – Bewaarbakjes – Moedermelk Bewaarflesjes op: https://www.bol.com/nl/p/consumerce-hervulbare-knijpzakjes-16-stuks-knijpfruit-babyvoeding-zakjes-herbruikbaar-knijpfruitzakjes-baby-voeding-babyvoeding-bewaarzakjes-doseerdoosjes-bewaarbakjes-moedermelk-bewaarflesjes/9300000177372572?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Hier bevalt kruitvat eigenmerk heel goed en ellas kitchen... ik vertel zulke dingen niet tegen het consultatiebureau😜😂.

vorig jaar

Mamas deli en ellas kitchen zijn toch 100% goed? (Wel duur)

vorig jaar

Wat super handig zeg! Ik ga hier eens naar kijken. Dankjewel

vorig jaar

Reactie op daisymay

Mamas deli en ellas kitchen zijn toch 100% goed? (Wel duur)
Heb nu Ella’s kitchen idd even gehaald :)

vorig jaar

Reactie op Mautjuh15

Ik zag toevallig op het consultatiebureau afgelopen vrijdag dat knijp fruit ...
Ja dit zal vast wel 🙉 maar toch handig voor af en toe onderweg! Ze zullen later ook niet altijd gezond eten denk ik ;)

vorig jaar

Reactie op SS21-1

Ja dit zal vast wel 🙉 maar toch handig voor af en toe onderweg! Ze zullen ...
Nee klopt. Maar omdat je vroeg om relatief gezonde knijpfruitjes zei ik het 😁

vorig jaar

Reactie op Mautjuh15

Nee klopt. Maar omdat je vroeg om relatief gezonde knijpfruitjes zei ik het ...
Haha ja, ik hoopte eigenlijk dat die van Ella’s kitchen beter waren als bijv albertheijn eigen merk 😂

vorig jaar

In deli mama ziet niets anders dan pure producten.

vorig jaar

Reactie op SS21-1

Haha ja, ik hoopte eigenlijk dat die van Ella’s kitchen beter waren als bij ...
In die van de AH bijvoorbeeld is geen suiker toegevoegd. Dus of je nou een knijpfruit meeneemt of het zelf pureert, maakt dan niet uit. Knijpfruit is alleen ‘ongezonder’, omdat je hier niet op kauwt en dus veel sneller al die (van nature aanwezige) fruitsuikers op hebt dan dat je gewoon een appel oid eet. En knijpfruit vult ook minder. Mijn zoontje (3jr) kan bijvoorbeeld zo meerdere knijpfruitjes opeten, maar meerdere appels niet. https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/kinderen-en-jongeren/is-knijpfruit-een-gezond-tussendoortje-voor-mijn-kind-.aspx

vorig jaar

Reactie op Hnvd

In die van de AH bijvoorbeeld is geen suiker toegevoegd. Dus of je nou een ...
Thanks voor de uitleg 😌 dit wist ik niet!

vorig jaar

Op deze leeftijd pureer je toch nog wel (tenzij je rapley doet), dus ik zie het verschil niet in gezondheid van knijpfruit en een potje of zelf gepureerd... Maar een stuk fruit eten wordt wel aanbevolen voor grotere kinderen. Zelfde geldt voor smoothies en sap.

vorig jaar

Ik heb online herbruikbare knijpzakjes gekocht. Dan kun je je eigen fruit en groentehapjes maken

vorig jaar

Reactie op Ann9319

Ik heb online herbruikbare knijpzakjes gekocht. Dan kun je je eigen fruit e ...
Ik vind ze zo verschrikkelijk onhandig schoon te maken dat ik hier weer vanaf ben gestapt

vorig jaar

Kijk even hoe lang die knijp fruit zakken houdbaar zijn - zo lang is geen appel, banaan etc houdbaar. Dat spul is door hitte houdbaar gemaakt. Idd niets toegevoegd maar alle vitamines etc zijn dus eruit (vitamine kan niet tegen die hitte) alleen de suiker is over. En je weet nooit (naast goede hopelijk) welke oude/schimmelige fruit er ook is gebruikt. Er is een reuze verschil tussen kant-en-klaar en vers zelfgemaakt!

vorig jaar

Reactie op MariaJosefina

Kijk even hoe lang die knijp fruit zakken houdbaar zijn - zo lang is geen a ...
I know. En maak ook altijd vers maar voor af en toe onderweg wel fijn als het keertje zo kan.