29 Reacties

één maand geleden

Wij hebben (zoals velen🤭) een konijn van Happy Horse. Zelf 2 van aangeschaft tijdens de zwangerschap. Deze gebruikt ons kindje alleen in bed. Wij hebben ons naast dat de knuffel lekker zacht is geen rekening gehouden met wat voor materiaal het is.

één maand geleden

Hay. Slapende otter vreselijkkk! Ikheb via een site gekocht voor 2stuks met verzendkosten richting 40euro met zogenaamde aanbieding, bleek dat je via aliexpress veeel goedkoper kan halen🥲 Buiten prijs om, geluid dreuntje die eruit komt is veelste hard en niet geschikt voor een baby. Mijn kindjes schrokken ervan. Nu heb ik er 2in huis, waar ik niks aan heb..

één maand geleden

Wij hebben alle knuffeltjes gekregen. Eigenlijk allemaal van Happy Horse, daar valt ze soms mee in slaap thuis en op de opvang. We hebben er volgens mij 4. We hebben ook een Rupsje Nooitgenoeg boekje gekregen met een klein knuffeltje erbij, is ook een favoriet. Totaal niet gekeken naar waar het van gemaakt is. Als zij het maar leuk vindt.

één maand geleden

Onze zoon heeft het bunny ears speendoekje van Jollein. Hij legt het doekje vaak op zijn gezicht tijdens het slapen en ik kreeg het toch een beetje benauwd van de knuffeltjes van dikkere stof. Het doekje is van hydrofiel en dit geeft mij een wat veiliger gevoel. Hij heeft alleen een speen in bed en dan dus ook het doekje.

één maand geleden

Onze kleine heeft een Stitch doekje gekregen van zijn oma. Hij gaat mee als we op reis gaan en mee naar de opvang. Thuis slaapt hij er niet mee. En we hebben een grote ringstaartmaki (even groot als hijzelf🤭) die vind hij helemaal geweldig.

één maand geleden

Hier heeeeel veel knuffeltjes gekregen, hij slaapt nu met een knuffeldoekje van de HEMA. Die gaat ook mee naar de opvang. We hebben ook de Fisher Price otter en dat is oprecht één van de beste cadeau’s geweest. Er zitten veel verschillende geluiden in. Witte ruis en muziekjes waarvan je zelf het volume in kan stellen. Maar ook een lampje die na 15 min. uit gaat. Hier zet ik altijd een baarmoedergeluid op aan als hij gaat slapen. Hij wordt er meteen rustig van. 🩵

één maand geleden

Wij hebben twee knuffeldoekjes van VIB (Very Important Baby). Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar toevallig cadeau gekregen van twee verschillende familieleden. Heel zacht materiaal en de favoriete knuffels van mijn zoontje om mee in slaap te vallen in de kinderwagen / maxicosi / soms in zijn bedje.

één maand geleden

Hier heel veel Koeka speendoekjes. Sowieso liggen er al 3 in bed en 2 beneden. Mijn dochter wrijft zichzelf hier mee in slaap en kan ook haar speen er zelf mee in doen. Het is van hydrofiele stof dus het is lekker dun, zacht en luchtig. Ze heeft ook nog 2 knuffeldoekjes van Happy Horse, het konijntje. Daar friemelt ze ook veel aan en dit merk is al jaaaren te koop dus als het straks kwijt raakt kan je hem weer opnieuw kopen.

één maand geleden

Hier happy horse muizen. Onze oudste heeft happy horse apen. Wij hebben gekeken naar hoe goed ze verkrijgbaar zijn. Verder bewust niet het konijn want die hebben heel veel kindjes op de opvang. Ze gaan mee naar opvang, dokter, oma, vakantie en bed. We hebben 3 setjes in roulatie week 1: in bed, week 2 zijn ze op sleep, week 3 wassen en drogen, en elk setje schuift elke week een plekje door.. Wij hebben bij beide bewust geen andere knuffels aangeboden tot ze ontzettend aan dezs gehecht waren dus een beetje opgedrongen misschien. Maar als ik vandaag zag hoeveel troost en steun onze oudste bij de dokter uit "aapie" haalde, dan was dat het meer dan waard.

één maand geleden

Hier slaapt ze met deze van jellycat. Ze knuffelt ook met andere knuffeltjes hoor maar deze is wel favoriet. Ze heeft ook een moonie bear maar daar kijkt ze eigenlijk niet naar om

één maand geleden

Reactie op Yikes

Hier slaapt ze met deze van jellycat. Ze knuffelt ook met andere knuffeltje ...
Ik heb hier een reserve van

één maand geleden

Reactie op Rian31C

Hier heeeeel veel knuffeltjes gekregen, hij slaapt nu met een knuffeldoekje ...
Mag ik vragen welke otter jullie hebben? Die van ons kan je (volgensmij) niet instellen. Heeft een heel hard dreuntje waar mijn kinderen van schrokken.

één maand geleden

Reactie op Ozbir

Mag ik vragen welke otter jullie hebben? Die van ons kan je (volgensmij) ni ...
Het is deze! > https://www.bol.com/nl/nl/p/fisher-price-bedtijd-otter-baby-speelgoed-11-cm-0-tot-6-maanden/9200000112697394/ Achter het klittenband op z’n rug zit een kastje waar je alles in kunt stellen. 😊

één maand geleden

Mijn zoontje heeft dit konijn van Happy Horse ❤️ En daarnaast staat in de hoek een moonie bear die baarmoedergeluiden nabootst!

één maand geleden

Wij hebben een konijntje van Happy horse, in 2 kleuren. Een voor thuis, andere voor de opvang. Maar pak ook wel eens een andere (mocht het konijn in de was zitten) ze heeft hier nog niet echt voorkeur merk ik, als ze maar iets heeft om lekker mee te tutten!

één maand geleden

Reactie op Ozbir

Mag ik vragen welke otter jullie hebben? Die van ons kan je (volgensmij) ni ...
Ja deze had ik ook gekregen, is denk ik een ‘neppe versie’ vond hem heel hard en je kunt het idd niet instellen. Er zat ook geen labeltje met het merk erop aan. 😘

één maand geleden

Bing met knisperende oren. Van mijn zoontje geweest en die heeft hem aan zijn zusje gegeven toen ze net geboren was. Ze slaapt er altijd mee en kan echt niet meer zonder

één maand geleden

Mijn zoontje speelt alleen maar met z'n knuffeltje. Als ik m niet weghaal na boekje lezen, valt hij dus echt niet in slaap... Zou 'm eigenlijk mee willen geven naar de opvang, maar doe ik toch nog maar niet 🙈

één maand geleden

Reactie op demidv

Wij hebben (zoals velen🤭) een konijn van Happy Horse. Zelf 2 van aangescha ...
Onze zoon heeft een happy horse richie konijntje, lekker compact en super zacht, als baby legde hij deze over zijn ogen heen, het is zijn beste vriend en gaat altijd overal mee naartoe..

één maand geleden

Een happy horse konijn met muziekje erin (gekregen) Happy horse aapje (gekregen) Little dutch lammie (gekocht) Van alledrie maar 1. Ze gaan nergens mee naar toe. Bijtring van Sophie gaat wel mee op pad 😅. Hij vind ze allemaal prima. Lijkt niet gehecht aan een bepaald knuffeltje.