29 Reacties

één maand geleden

Onze baby van 6 mnd krijgt heel af en toe de knuffel van happy horse muis mindy. Kleine variant en soms het knuffeldoekje van leeuwtje ook happy horse. Al halen we deze weg als hij slaapt en is dat alleen onder toezicht. Mijn ervaring met de oudste: uiteindelijk kiezen ze zelf een favoriet. Daar hebben we er meerdere van. Wisselen regelmatig en worden ook regelmatig gewassen (zodat het en fris blijft en je niet een versleten knuffel hebt en de extra knuffels dus geen nut hebben.) Zij is 21 mnd en dit wassen laten we ook al heel lang gewoon zien dat het dus normaal is, vanmorgen kwam ze toevallig zelf met haar knuffels aan dat ik die moest wassen toen ik dr slaapzak in de was deed. Kwam nu niet uit maar zo gemakkelijk gaat dat dus. Mee gaan ze naar de kinderopvang. In de auto als we weten dat we lang weg zijn en pas laat naar huis rijden of als ze bijvoorbeeld bij opa en oma een slaapje doet overdag. Maar niet standaard heel de dag mee, gewoon in bed laten net als speentjes. Heb er opgelet dat het van happy horse met een “gat” is die door de gesp van bijv buggy kan. Denk aan de knuffels als aap mickey, muis mindy etc.

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Mijn zoontje heeft dit konijn van Happy Horse ❤️ En daarnaast staat in de h ...
Ik vond die ook echt leuk maar had dus het idee dat dit een limited edition is. Klopt dat of heb ik me gewoon vergist?

één maand geleden

Onze dochter heeft er 2 van deze bij zich in bed. Met 1 speelt ze dan nog even en als ze die aan de kant gooit, pakt ze de andere die naast haar ligt om mee in slaap te vallen🤣 Soms valt ze ook in slaap met in allebei d'r handjes 1 zo'n knuffel, heel schattig haha. We hebben er 4, zodat we reserve hebben. Naar de opvang neemt ze een andere mee, want ik ben eigenlijk bang dat ze daar niet zo blij worden van een rammelaar als knuffel, maar ik ga het binnenkort toch maar eens vragen, want ze is zo gek op die beestjes.

één maand geleden

Hier is aapje Sophie vanuit het Sofia kinderziekenhuis favoriet voor slapen. Onderweg gaat vaak het schaapje van happy horse mee. Mijn man wilt graag het hondje knuffeldoekje van Ikea favoriet maken maar dat gaat nog niet zo makkelijk 😅

één maand geleden

Reactie op DVI

Onze baby van 6 mnd krijgt heel af en toe de knuffel van happy horse muis m ...
Hier inderdaad ook betrokken bij dat ze in de was gaan. Dochter heeft aap mickey en het doekje ervan. Aap lag al in de was, kwam ze zelf met het doekje aan want ze moesten wel samen, anders werd aap verdrietig🤣🤣🤣 wat een goede tip van dat gat en de buggy!

één maand geleden

Hier is het knuffeldoekje van Done By Deer favoriet..is ook het enige knuffel dat overal mee naar toe gaat..samen met zijn ruismachientje.. Een paar dagen geleden een 2de gekocht..just in case!

één maand geleden

Geen knuffel. Ik gaf mijn oudere 2 kids in elke hand een speen. Gelijk praktisch. Later kiezen ze vaak zelf wel een knuffel. De baby hoeft nog niets.

één maand geleden

Mooniebear & bunny speendoekje van Jollein (die laatste vind hij helemaal geweldig; legt dan het doekje over zijn ogen voor ontprikkeling lijkt het wel 🤣 of ruikt er veel aan)