878 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op welkom011
Hoe gaat het water drinken bij jullie?
Best goed! Heb zo'n open beker van Difrax met neusuitsparing, daar doe ik meestal zo'n 50ml in bij een hapje. Dan moet ik hem wel even wijzen hoe hij zn handjes moet houden maar daarna kan hij al best redelijk zelf drinken. In het begin hield ik de beker wel altijd vast maar nu niet meer 😊
4 maanden geleden
Zo maar een vraag maar zijn er meer baby’s die niks willen eten qua groene groente dus hele groene hapjes etc dan? Mijn zoontje gaat dan echt kokhalzen maar zit het ergens in verwerkt in een pasta is er niks aan de hand🤭
4 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Tip om je baby uit een rietjesbeker of Munskin te laten drinken: iets zoets ...
Nog andere tips om uit een 360 graden beker of rietjes beker te drinken? Dit werkt niet bij mijn dochter 😭 Ze likt het er af of gaat er op kauwen. Open beker hebben we ook geprobeerd en dat lukt soms, maar wordt ook gauw een kliederboel. Voor onderweg niet heel ideaal😅
4 maanden geleden
Reactie op welkom011
Hoe gaat het water drinken bij jullie?
Matig. Meestal begint hij enthousiast aan een open glas maar eindigt de helft over hem heen, gaat ie blazen etc. Water uit een gewone fles wil ie ook niet.
4 maanden geleden
Iemand bekend met deze ijsjes? Zijn deze ijsjes geschikt voor een 6mnd oude baby?
Suikervrije vrieslollies met zoetstoffen, gepasteuriseerd; om thuis in te vriezen*. *Minimaal 24 uur in de vriezer
Ingrediënten
Water, vulstof (polydextrose), zoetstoffen (maltitol, sucralose), voedingszuur (citroenzuur), natuurlijke aroma's
Suikervrije vrieslollies in kers-, citroen-, cola-, framboos- en perzik/passievruchtsmaak
Zonder Kleurstoffen, Bevat Zoetstoffen, Society of the Plastics Industry (SPI) - 05 PP
4 maanden geleden
Reactie op N05
Iemand bekend met deze ijsjes? Zijn deze ijsjes geschikt voor een 6mnd oude ...
Wij geven hem af en toe wel waterijs, vooral met de hete dagen! Tuurlijk moeten ze niet de hele dag suikers binnenkrijgen, maar ik vind het soms ook wel wat te ver gaan. Hier krijgt hij best af en toe wat, maar met mate. Zoals we dat zelf ook doen