879 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op N05
Ik ben opzoek naar smeerbaar margarine voor op een boterham voor mn 6 mnd o ...
Ik heb vajen net voor het eerst een broodje gegeven. Ik heb gewoon goedkope halvarine van jumbo huismerk gebruikt. hond zat er alvast naast om de korsten en vallende stukjes op te vangen 🤣
4 maanden geleden
Reactie op N05
Ik ben opzoek naar smeerbaar margarine voor op een boterham voor mn 6 mnd o ...
Ik smeer deze al jaren zelf op mijn brood dus ook voor de baby: https://www.jumbo.com/producten/the-flower-farm-smeren-zonder-palmolie-225g-296256STK
Vind het fijn dat het zonder palmolie is, dat probeer ik toch zoveel mogelijk te vermijden.
4 maanden geleden
Reactie op N05
Iemand bekend met deze ijsjes? Zijn deze ijsjes geschikt voor een 6mnd oude ...
Ik zou het niet perse geven, maar een hapje kan vast geen kwaad. Ik maak zelf ijsjes met gewoon alleen gepureerd fruit, is heel makkelijk en onze dochter smult ervan!
4 maanden geleden
Iemand tips bij hand-voet-mond ziekte? Onze dochter zit echt compleet onder de blaasjes en bultjes. Is er iets verzachtends te krijgen? Of iemand andere tips?
4 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Iemand tips bij hand-voet-mond ziekte? Onze dochter zit echt compleet onder ...
Geef je toevallig borstvoeding? Moedermelk in een badje kan helpen. Sterkte!
4 maanden geleden
Reactie op romyvb1990
Geef je toevallig borstvoeding? Moedermelk in een badje kan helpen. Sterkte ...
Nee ze krijgt flesvoeding. Was wel handig geweest, haha
4 maanden geleden
Reactie op welkom011
7 maand en een week, dacht hier zelf ook aan inderdaad, maar weet niet prec ...
Ik was daar de eerste weken op gefixeerd om alle gedrag te kunnen verklaren. Dat heb ik gauw losgelaten, de ene dag heeft hij me meer nodig dan de andere dag. Maar ik keek net even in de app en in week 33 zou er een sprongetje zijn en dan dus 2 weken ervoor of 2 weken erna, ongeveer.
4 maanden geleden
Onze baby wil graag bij ons zijn en wordt dus veel getild, maar ik ga dat inmiddels wel aan m’n rug merken. Zijn er meerderen met een overbelaste rug?