879 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben opzoek naar smeerbaar margarine voor op een boterham voor mn 6 mnd oude baby. Iemand tips?

4 maanden geleden

Reactie op N05

Mee eens. Maar geef je hem dan dit waterijs?
Niet suikervrij, maar wel die ijsjes bijvoorbeeld. Ook heeft hij al een keer een stoplicht/regenboog ijsje gehad

4 maanden geleden

Reactie op N05

Ik ben opzoek naar smeerbaar margarine voor op een boterham voor mn 6 mnd o ...
Ik heb vajen net voor het eerst een broodje gegeven. Ik heb gewoon goedkope halvarine van jumbo huismerk gebruikt. hond zat er alvast naast om de korsten en vallende stukjes op te vangen 🤣

4 maanden geleden

Mijn baby, bijna 7mnd, poept sinds een week zo ongeveer 5x per 24u. Verder is hij gewoon vrolijk. Herkenbaar voor jullie?

4 maanden geleden

Reactie op N05

Mijn baby, bijna 7mnd, poept sinds een week zo ongeveer 5x per 24u. Verder ...
Yes! Hier 5 a 6 keer per dag, wel gewoon vast, geen diarree overigens! Ik denk door het verhogen van de hapjes hier 🙈 onze kleine poepdoos

4 maanden geleden

Reactie op N05

Ik ben opzoek naar smeerbaar margarine voor op een boterham voor mn 6 mnd o ...
Ik smeer deze al jaren zelf op mijn brood dus ook voor de baby: https://www.jumbo.com/producten/the-flower-farm-smeren-zonder-palmolie-225g-296256STK Vind het fijn dat het zonder palmolie is, dat probeer ik toch zoveel mogelijk te vermijden.

4 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Ik smeer deze al jaren zelf op mijn brood dus ook voor de baby: https://www ...
Die gebruik ik ook voor mezelf

4 maanden geleden

Reactie op N05

Iemand bekend met deze ijsjes? Zijn deze ijsjes geschikt voor een 6mnd oude ...
Ik zou het niet perse geven, maar een hapje kan vast geen kwaad. Ik maak zelf ijsjes met gewoon alleen gepureerd fruit, is heel makkelijk en onze dochter smult ervan!

4 maanden geleden

Hier is slapen overdag echt een drama. Hij is echt erg moe, maar krijst alleen maar als je hem in bed legt. Herkenbaar?

4 maanden geleden

Iemand tips bij hand-voet-mond ziekte? Onze dochter zit echt compleet onder de blaasjes en bultjes. Is er iets verzachtends te krijgen? Of iemand andere tips?

4 maanden geleden

Onze baby knarst met de tanden. Nog meer babys die dat doen?

4 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Iemand tips bij hand-voet-mond ziekte? Onze dochter zit echt compleet onder ...
Geef je toevallig borstvoeding? Moedermelk in een badje kan helpen. Sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op romyvb1990

Geef je toevallig borstvoeding? Moedermelk in een badje kan helpen. Sterkte ...
Nee ze krijgt flesvoeding. Was wel handig geweest, haha

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

Hier is slapen overdag echt een drama. Hij is echt erg moe, maar krijst all ...
Regressie? Sprongetje? Hoe oud is je baby?

4 maanden geleden

Reactie op N05

Regressie? Sprongetje? Hoe oud is je baby?
7 maand en een week, dacht hier zelf ook aan inderdaad, maar weet niet precies wanneer dit is

4 maanden geleden

Reactie op welkom011

7 maand en een week, dacht hier zelf ook aan inderdaad, maar weet niet prec ...
Ik was daar de eerste weken op gefixeerd om alle gedrag te kunnen verklaren. Dat heb ik gauw losgelaten, de ene dag heeft hij me meer nodig dan de andere dag. Maar ik keek net even in de app en in week 33 zou er een sprongetje zijn en dan dus 2 weken ervoor of 2 weken erna, ongeveer.

4 maanden geleden

Reactie op N05

Ik was daar de eerste weken op gefixeerd om alle gedrag te kunnen verklaren ...
Awh okee! Ik kijk hier normaal ook niet na, maar het duurt al een aantal dagen. Hij is nu 32 weken, dus zou kunnen

4 maanden geleden

Mijn baby 7 mmd kauwt meer op het rietje dan dat hij er uit drinkt. Iemand tips? Een hard rietje misschien? Heb nu de munchkin rietjesbeker. Hij kan er trouwens wel uit drinken, vaak gedaan. Maar hij kauwt er gewoon liever op.

4 maanden geleden

Onze baby wil graag bij ons zijn en wordt dus veel getild, maar ik ga dat inmiddels wel aan m’n rug merken. Zijn er meerderen met een overbelaste rug?

4 maanden geleden

Reactie op maria 2024

Onze baby wil graag bij ons zijn en wordt dus veel getild, maar ik ga dat i ...
Dit wilde ik dus ook vd week vragen. Dat heb ik precies zo. Ook in de draagzak geen lange tijden vol te houden meer. Ze worden te zwaar! 😞