879 Reacties
3 maanden geleden
Zijn er nog meer baby’s waarbij AL het speelgoed ineens niet meer interessant is, maar wel alles wat geen speelgoed is?😅 zoals; lege flessen, kabels, telefoons, afstandsbediening, papier etc. Hij doet er alles voor 🙈😆.
3 maanden geleden
Reactie op Niefesteph
Zijn er nog meer baby’s waarbij AL het speelgoed ineens niet meer interessa ...
Ohja en vooral de ritsen van de kussens van de bank en alle labels 🤭
3 maanden geleden
Reactie op welkom011
Welke yoghurt geven jullie? Magere, halfvolle, volle of griekse?
Griekse met 10% vet
3 maanden geleden
Reactie op Niefesteph
Zijn er nog meer baby’s waarbij AL het speelgoed ineens niet meer interessa ...
Ja, check! Maar zijn laatst door al het toekomstige speelgoed gegaan, en houten blokken zijn nu wel leuk. En zo'n loopkar (wielen er nog niet op) met xylofoon, spiegeltje en dergelijke erop enzo
3 maanden geleden
Reactie op Lisakx
Zijn er al andere kindjes die al beginnen te staan? Jesse is net 7 maand
Jep hier begint er 1 met staan, morgen is hij 7 maanden. Vind het maar spannend zo’n wiebelige baby die wil gaan staan haha.
3 maanden geleden
Geven jullie thee? En wat voor thee geven jullie? Hier drinkt ze rooibos, maar het leek me leuk om soms wat af te wisselen qua smaakje.
3 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Geven jullie thee? En wat voor thee geven jullie? Hier drinkt ze rooibos, m ...
Deze heb ik nu twee keer aangeboden.
3 maanden geleden
Iemand tips voor een baby die steeds in zijn slaap op zijn buik rolt en dan gaat lopen jammeren omdat hij niet terug kan… echt ieder uur wakker snachts.. zo vermoeiend.
Overdag op het kleed rolt hij wel, maar maar 1 kant op. Dus we zijn aan het oefenen met de andere kant. Maar ik geloof niet dat hij het gaat doen. Zou hem het liefst vastbinden 🤣
3 maanden geleden
Reactie op Baby2-14
Iemand tips voor een baby die steeds in zijn slaap op zijn buik rolt en dan ...
Dit was hier ook een aantal dagen, heb het even gelaten zo.. uiteindelijk begon ze te snappen dat ze gewoon op haar buik kon slapen en sliep als een roosje 😍 als je ze telkens terug draait dan gaan ze dat niet merken denk ik :)