879 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Heeft er iemand al een herfst/winterjas voor hun kleintje gekocht? Waar heb ...
Ik ga voor het buitenpak van Dilling! Wij zijn veel buiten en met wandelen/fietsen krijgen ze anders van die koude beentjes. Je kan ook de handen en voeten van het pak omslaan, dus dan zit je niet te klooien met handschoenen enz.
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Heeft er iemand al een herfst/winterjas voor hun kleintje gekocht? Waar heb ...
Ik heb via vinted iets van 5 jasjes voor E20 gescoord. Zitten zowel warme gevoerde jasjes bij, bodywarmer als regenjassen bij.
Oh en m'n moeder heeft een skipak voor haar aangeschaft, die waarschijnlijk veel te groot is😅
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Thanks! Is dit een soort kruippak voor als het wat slechter weer is? Is dez ...
Nee het is echt een heel wollen pak. Super lekker soepel materiaal en heel warm. Afgelopen winter heeft onze dochter 'm ook gehad en ze kon zich daar goed warm in houden. We hebben 'm toen gebruikt vanaf dat ze 2 weken was, dus toen deed ze natuurlijk nog niks haha. Dus ik verwacht dat dit wel dikke prima is als ze lekker aan het spelen gaat. De voetjes kan je overigens ook terugslaan, dus dan kan je gewoon schoenen/laarzen aan doen bij haar. Het valt vrij groot. Het enige waar ik over twijfel is wat ik ermee doe als ze nog niet loopt, misschien koop ik er nog wel een soort regenbroekje bij voor als we naar een speeltuin gaan ofzo, dan kan ze lekker nat worden
3 maanden geleden
Reactie op eskimoos
Ik heb via vinted iets van 5 jasjes voor E20 gescoord. Zitten zowel warme g ...
Welke maat heb je dan gekocht? De maat die je kindje nu heeft of een maand groter? Ik zat er ook naar te kijken maar hij zit net in 74 dus 80 is nog te groot maar 74 misschien snel te klein...
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Ik zou altijd 1 of 2 maten groter kopen ivm de dikke trui + sjaal die je er ...
Zeker waar.
En op Vinted kan het zijn dat het toch kleiner valt ivm het wassen wat al gedaan is.
3 maanden geleden
Ik zoek even erkenning.. onze dochter raakt sinds een goede maand amper alleen in slaap. Nu ben ik terug zwanger en ze is enorm kleverig. In de nacht slaapt ze in haar eigen bedje in onze kamer maar word na een goede 4u terug wakker om op mij verder te slapen, anders krijg ik haar niet terug in slaap.
Iemand tips, tricks? Of is het gewoon go with the flow ? 😬
3 maanden geleden
Hebben jullie een fietshelm voor jullie kindje? Evt. voor in de bakfiets/fietskar of zelfs al voorop de fiets?Wat zijn jullie aanraders wat helm betreft?
3 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Hebben jullie een fietshelm voor jullie kindje? Evt. voor in de bakfiets/fi ...
Hier geen fietshelm. Wij hebben een bakfiets.
3 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Hebben jullie een fietshelm voor jullie kindje? Evt. voor in de bakfiets/fi ...
Wij hebben vandaag ons eerste fietstochtje gemaakt.
Zoals je kan zien hebben we een fietstoeltje voorop de fiets. Ons zoontje kan dan ook al zelfstandig (gaan) zitten.
Het helmpje is van bobike. Dit was de enige die de winkel had in maat xxs. Hij is nog iets te groot. Maar voor nu doen we het er maar mee.
3 maanden geleden
Mijn zoontje drinkt de laatste dagen zijn fles erg onrustig, tenzij ik hem iets in zijn handen geef om hem bezig te houden 😂 Is dit gewoon verveling van hem? Iets met een bezige bij? Ik weet ook niet of het de juiste manier is om op deze manier de fles te geven, maar het lijkt me beter dan de gigantische strijd die het anders wordt 😅
3 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Mijn zoontje drinkt de laatste dagen zijn fles erg onrustig, tenzij ik hem ...
Hier ook erg onrustig. Drinkt nog niet eens de helft of het begint. Moet daarna moeite doen. Heb al 1 fles afgebouwd tot minder, maar hij heeft het toch nog wel nodig.
3 maanden geleden
Voordat ik binnen een week 2x bij de huisarts sta. Let op foto!
Is dit normaal? Ik ben overgegaan van borstvoeding naar flesvoeding maar haar poep was knetterhard. Lactulose gekregen en nu vanochtend trof ik de binnenkant van de pamper op deze manier aan. Groenig lijkt t. Eindelijk na 3 weken zachte poep 💩 maar het stinkt zo erg!! Een erg penetrante geur die niet ruikt naar poep.