99 Reacties

3 jaar geleden

oh ik volg deze eventjes 🙈

3 jaar geleden

Etos heeft ook zwangerschapsbox of welkomsbox.

3 jaar geleden

Ouders van nu heeft ook iets voor zwangere.

3 jaar geleden

Naaah bedankt hiervoor dames! Hoe leuk! Ik wist niet dat dit er was joh! Ben ik de enige die er nu al naar uit kijkt die hele rits te bestellen 😂😂 (eerste keer zwanger dus dat speelt vast mee 😅)

3 jaar geleden

Reactie op ‘24Babyy

Naaah bedankt hiervoor dames! Hoe leuk! Ik wist niet dat dit er was joh! Be ...
Nee ik heb precies hetzelfde 😂 ben nog geen 6 weken en wil nu al alles hebben haha! Bij sommige van bovenstaande kun je pas afhalen vanaf 13 weken ofso of pas als je kindje geboren is, maar altijd leuk om alvast alles aan te vragen en uit te zoeken😍

3 jaar geleden

Wat een leuke topic ga ik zeker volgen. Wist wel dat er een paar waren maar niet zoveel haha..

3 jaar geleden

Even volgennnn

3 jaar geleden

Wat fijn zeg al die opties! Ik heb even gekeken en kwam tot de ontdekking dat die van de Etos nog maar t/m morgen (14 mei) op te halen is dus wilde dit eventjes delen! 😊 Heb deze natuurlijk gelijk aangevraagd haha en ga deze vandaag nog ophalen. Nog geen 4 weken zwanger maar wat een vreugde en geluk! Hopen dat alles goed gaat, eerste zwangerschap 🥹🍀

3 jaar geleden

Reactie op Row31

Wat fijn zeg al die opties! Ik heb even gekeken en kwam tot de ontdekking d ...
Waar vraag je hem aan van de Etos? Kan alleen inloggen!!

3 jaar geleden

Reactie op Riejennnn

Ik heb laatst in m’n aantekeningen een lijstje gemaakt: Boxen: - [ ] De b ...
Goed bezig!! Die van de Jumbo is er volgens mij alleen wel uit?

3 jaar geleden

Reactie op LISAAA95

Waar vraag je hem aan van de Etos? Kan alleen inloggen!!
Via 'Etos extra' en dan 'etos baby' dan je zwangerschap aanmelden en de volgende dag krijg je bericht! Ik heb het ook net gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Row31

Wat fijn zeg al die opties! Ik heb even gekeken en kwam tot de ontdekking d ...
Correctie, hij is t/m 14 mei aan te vragen, niet per se op te halen 😘

3 jaar geleden

Wat ontzettend handig! Dankjewel voor alle goede tips die al zijn geplaatst! 😍🫶🏼

3 jaar geleden

Reactie op Linnepin99

Goed bezig!! Die van de Jumbo is er volgens mij alleen wel uit?
Ja die krijg ik ook niet te zien

3 jaar geleden

Reactie op Linnepin99

Correctie, hij is t/m 14 mei aan te vragen, niet per se op te halen 😘
Krijg inderdaad net de mail dat ik de tas tot 11juni kan ophalen. Met luiers, wasgel en billendoekjes, dus altijd handig. We willen wasbare luiers gaam gebruiken maar een pak gewone is dan altijd handig om achter de hand te hebben

3 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje-xx

Krijg inderdaad net de mail dat ik de tas tot 11juni kan ophalen. Met luier ...
Ja ik had hem ook gauw aangevraagd haha! Kreeg vanmiddag ook de mail. Wel fijn dat hij tot 11 juni opgehaald kan worden!

3 jaar geleden

Ik volg mee ☺️