29 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij zit het in mijn kraampakket en ik heb een pak extra bijgehaald voor in mijn vluchtkoffer van Kruidvat eigen merk.

2 jaar geleden

Ik heb het echt maar 3 dagen gebruikt. Bloedde zo weinig, zou dus niet teveel in slaan.

2 jaar geleden

Ik heb deze de vorige keer gebruikt en ga ze nu weer aanschaffen. Ze zijn nu trouwens in de aanbieding bij de kruidvat. Ik zie hier een reactie dat je niet teveel hoeft in te slaan maar bij mij was het juist het tegenovergestelde 😅 Heb heel lang na de bevalling nog last gehad van hele hevige menstruaties dat ik deze wel moest blijven gebruiken omdat normale maand verband niet voldoende was. En je kan nog altijd ongeopende pakken doneren mocht je toch nog teveel hebben aangeschaft 😊

2 jaar geleden

Zie dat de aanbieding al is gedeeld hieronder, vandaag en morgen nog geldig mocht je voor kruidvatmerk willen gaan! Zelf ook vrij weinig gebruikt met vorige zwangerschap (denk 2 pakken) maar op de een of andere manier denk ik er nu meer nodig te hebben.. wat ongeopend overblijft gaat naar de voedselbank oid.

2 jaar geleden

Reactie op Esma55

Ik heb deze de vorige keer gebruikt en ga ze nu weer aanschaffen. Ze zijn n ...
Jaa, is bij iedereen verschillend. Maar ik koop liever dan te weinig en vraag mn man wel om bij te halen of iemand. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op AmberrOliviaa

Jaa, is bij iedereen verschillend. Maar ik koop liever dan te weinig en vra ...
Hahah ja klopt ook wel, gewoon die mannen eropuit sturen 😂. Maar wel handig voor topicstarter om verschillende verhalen en ervaringen te horen. Ik heb echt tot bijna een jaar na de bevalling dit kraamverband moeten gebruiken. Zo heftig was het 😫

2 jaar geleden

Ik heb 2 pakken in het kraampakket en heb nog een dicht pak kruidvat liggen.. als die op zijn ga ik verder met kruidvat merk, vorige keer goed bevallen, maar hoop na 3 pakken toch wel weer over te kunnen op wasbaar maandverband eigenlijk

2 jaar geleden

Reactie op Owly

Zie dat de aanbieding al is gedeeld hieronder, vandaag en morgen nog geldig ...
Mag van kruidvatmerk ook zonder bon retour he, kan je er bijv luiers oid voor halen

2 jaar geleden

Mag van kruidvatmerk ook zonder bon retour he, kan je er bijv luiers oid vo ...
Klopt! Maar heb sws een lading kleding wat erheen gaat tegen die tijd nog dus dan doe ik dat er gewoon bij. Kan iemand anders zo nodig gebruiken😊

2 jaar geleden

Ik had de vorige keer Kotex night maandverband. Beviel me goed, dus dat ga ik weer inslaan!

2 jaar geleden

Ik had kraamverband van heltiq en dat was prima, maar lastig te krijgen. Ik heb het de eerste 7 dagen gebruikt en heb nu weer extra ingeslagen tov mijn kraampakket. Ik bloedde best wel veel en lang! Daarna gewoon maandverband gebruikt.

2 jaar geleden

Ik had een allergie aan de standaard verbanden (gevoelige huid, heb ik ook met gewoon maand verband) dus ga van dat bio van katoen bestellen Duur grapje 🥲

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op LisaLL

Ik zie dit nu ook steeds voorbij komen: https://www.thecoolcouchieclub.com/ ...
Ik zelf vind het meer verkooptrucs maar ieder heeft daar uiteraard zijn/haar eigen mening over. Misschien heb je iets aan deze tips: https://howaboutmom.nl/hoe-te-zorgen-voor-een-pijnlijke-vagina-na-de-bevalling/

2 jaar geleden

Ik zelf vind het meer verkooptrucs maar ieder heeft daar uiteraard zijn/haa ...
Dacht idd ook gelijk aan appelstroop in van die zip lock zakjes ipv dure icepacks. Kan ook bij evt. stuwing gebruikt worden dus why not😄 goeie tips dit! Dank voor delen!

2 jaar geleden

Ik heb niks anders gebruikt dan luiers.. t werkt perfect. Vooral in combinatie met nog een kraamverband er in als je hevig vloeit. Ideaal.

2 jaar geleden

Ik heb alleen kraamverband in het ziekenhuis gebruikt. Ook maar 2 dagen ofzo. Zit ook genoeg kraamverband in het pakket van de zorgverzekeraar

2 jaar geleden

Kotex zwarte verpakking is ook Fijn voor na de kraamweek.

2 jaar geleden

Nog even een tip: ik vloeide best lang, bij mij was het bij 6 weken niet klaar. Doe er mee wat je wilt. Ik ging door bijna een pak maand/kraamverband per 2 dagen…

2 jaar geleden

Voor mij zat er ruim voldoende in het kraampakket. Misschien eerst dat doen en anders kan je altijd nog bijbestellen of je partner laten halen