7 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben aan de verloskundige gevraagd met welke organisatie zij goede ervaring hebben en fijn vinden om mee samen te werken.

2 jaar geleden

Ik heb gekeken naar de website, of deze veel informatie bevat en of er duidelijk staat beschreven hoe zij te werk gaan. Ook heb ik gekeken naar het proces van het koppelen van een kraamverzorgster aan de ouder(s), hoe ze ervoor zorgen dat er een goede match is. Ik had de keuze uit een stuk of 15 bureaus dus ik kon redelijk kritisch zijn ;)

2 jaar geleden

Wij kregen bij de verloskundige 3 folders mee van 3 verschillende bureaus. Voor ons viel er 1 al af, deze is christelijk gericht, niks op tegen maar voor ons niet nodig. De andere twee waren voor ons wel een beetje gelijk. Uiteindelijk voor Natus kraamzorg gekozen.

2 jaar geleden

Wij wonen nu in het midden van het land, maar willen dit jaar nog verhuizen naar het oosten. Ik heb gekeken naar een kraamzorgbureau dat zowel in die omgeving als bij ons nu actief is. Eventjes gebeld of het klopt en ingeschreven. Bij de vorige zwangerschap heb ik vooral op internet naar de reviews gekeken. Had een lokale bureau gevonden en de zorg beviel goed.

2 jaar geleden

Bedankt allemaal!

2 jaar geleden

Wij kregen de vorige zwangerschap 2 jaar geleden eentje van de vk aangeraden maar zij is dus zzp鈥檈r. heeel chill vonden we dat want we wisten dus precies wie er zou komen en wisten vooraf al dat we een goede klik met haar hadden. Kraamzorg kan je kraamweek wel echt maken of breken als ik dat wel eens lees. Vonden we zelf heeel fijn dus haar als een Vd eerste nu weer geappt. Overigens hadden wij uiteindelijk geen Kraamzorg thuis met haar omdat we tweee weken int ziekenhuis lagen dus uiteindelijk helemaal geen Kraamzorg meer gehad maar hopelijk dit keer wel馃槆馃槆 Naja dacht misschien nog een tip dus om ook eens op zzp鈥漞rs te ori毛nteren als die er in de omgeving zijn, hier wel een heel aantal.

2 jaar geleden

Wij hadden bij de vorige kraamweek ook een zzp鈥檈r. Inderdaad zo fijn omdat je dan al weet wie er komt en wat je kunt verwachten. Het laatste dat je tijdens een kraamweek wilt is je zorgen maken over wie er in je huis rondloopt en of dat wel prettig is ja of nee. Nu zwanger van een tweeling en weer aangemeld bij dezelfde kraamhulp.