24 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook veel krampen gehad, ook een dag dat het gewoon niet te harden was.. en dat ik letterlijk op knieën en handen heen en weer aan t bewegen was omdat ik echt pijn had.. Maar ben nu 5+3 en merk al dat het minder word & echo was goed vorige week😌

3 jaar geleden

Ik heb dat ook. En soms ook last van m’n onderrug en echt menstruatie krampen. Ben nu 5+2

3 jaar geleden

Ja ik heb ook best wel vlagen van buikkrampen. Voelen als menstruatiepijn. Ben nu 5 weken en een paar dagen. Ik lees overal dat het niet gek is en vrij normaal. Daar probeer ik aan vast te houden. Ik heb pas 31 mei de eerste echo

3 jaar geleden

Ik had het in het begin ook! Nu sinds een paar dagen niet meer, dus kan me er dan ook direct weer druk over maken dat ik het nu opeens niet meer voel 😂

3 jaar geleden

Wat fijn deze topic merk ook dat ik last heb van krampen maar hoort er dus bij ;) Kan je zo onzeker maken

3 jaar geleden

Ik heb ook sinds vandaag buikkrampen in mijn onderbuik. Voelt wel een beetje anders dan menstruatiepijn. Maar lees inderdaad ook dat het normaal is. Nu 5+4 en 29 mei eerste echo, spannend!

3 jaar geleden

Reactie op Liesje_88

Wat fijn deze topic merk ook dat ik last heb van krampen maar hoort er dus ...
Ik heb ook krampen. Een aantal keer echt een soort aanval. Duurt 15 minuutjes ongeveer en dan trekt het weer weg . Maak me dan meteen zo’n zorgen, maar geen bloedverlies.

3 jaar geleden

Hier ook veel last van. In de nacht soms wakker van de pijn. Maakt me zo omzeker. Bij mijn zoontje heb ik dit tot een week of 12 gehad. Ik heb wel endometriose dus daardoor kan de pijn heftiger zijn zei mijn arts toen.

3 jaar geleden

Hey Ik heb zelf ook last van deze krampen. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb ze helaas al bijna 2 weken lang. De ene dag meer dan de ander. Verloskundige zegt dat het geen kwaad kan. Gewoon af en toe rust pakken. Ik merk dat het snel minder word als ik even ga liggen (30 minuten) voor de rest van de tijd loop ik rondjes als ik pijn voel. Dan valt het minder op op mijn werk.

3 jaar geleden

Zelfde hier, vanacht geen oog dicht gedaan omdat ik last had van krampen en zo bang was bloedingen tegen te komen. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje 5+2. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad welke gepaard gingen met buikkrampen, dit maakt me dus nu helemaal gek. Wel het gevoel dat het mijn darmen zijn i.p.v. mijn baarmoeder. Ook het gevoel van afscheiding verliezen maakt me onzeker, twijfel de hele tijd of het geen bloed is. Om gek van te worden

3 jaar geleden

Hier ook. 4+3. Dit is mijn 2e zwangerschap, bij mijn eerste had ik dit totaal niet. Maar toen kwam ik er ook pas na 7 weken achter 😅

Reactie op Floor@

Zelfde hier, vanacht geen oog dicht gedaan omdat ik last had van krampen en ...
Heel herkenbaar van de afscheiding. Ik had van de week ineens 2 plas beurten bloedverlies incl. een stolseltje en nu al aantal dagen helemaal niets meer. Maar elke kramp of verlies van vocht zet mij op scherp (5+3 nu)

Reactie op Floor@

Heel herkenbaar van de afscheiding. Ik had van de week ineens 2 plas beurten bloedverlies incl. een stolseltje en nu al aantal dagen helemaal niets meer. Maar elke kramp of verlies van vocht zet mij op scherp (5+3 nu)

3 jaar geleden

Reactie op Na regen komt zonneschijn 🌈

Heel herkenbaar van de afscheiding. Ik had van de week ineens 2 plas beurte ...
Kan ik me goed voorstellen. Hoe je jezelf (maar ook je lichaam) gek kan maken..

3 jaar geleden

Reactie op Floor@

Hi! Qua afscheiding ervaar ik het zelfde als jou en somewhere over the Rainbow. Ik dacht misschien dat het zou komen door de 2 vroeggeboortes met 21 en 22 weken. Wellicht dat ons lichaam toch wat heftiger hierop reageert omdat de vorige zwangerschap geen voldragen zwangerschap is geweest. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit invloed heeft, maar daar houd ik me maar aan vast☺️ het is een spannende tijd elk pijntje of raar gevoel maakt je ontzettend onzeker 😕. Heb jij al een echo staan?

3 jaar geleden

Reactie op Nooss1

Hi! Qua afscheiding ervaar ik het zelfde als jou en somewhere over the Rain ...
Ik zie een naamfout, bedoelde na regen komt zonneschijn. Telefoon staat niet zo fel door slapende partner dus dan is kleine lettertjes lezen nogal een uitdaging 🤓

3 jaar geleden

Hi dames, ik heb ook erge last van krampen en darmen die op hol slaan, is dit normaal? Daarnaast heb ik ook te maken met vaginale winden, is dit normaal?

3 jaar geleden

Reactie op wafae1996

Hi dames, ik heb ook erge last van krampen en darmen die op hol slaan, is d ...
Jaaa darmen en krampen hier ook. Ene dag wel andere dag niet. VK zei dat het normaal is door hormonen

3 jaar geleden

Reactie op Jo-mc

Jaaa darmen en krampen hier ook. Ene dag wel andere dag niet. VK zei dat he ...
Jaa idd, ene dag wel ander dag niet. Meestal ochtend en avond. Middag vaak geen last van heel vreemd..

3 jaar geleden

Pfff wat een onzekere periode dit zeg! Mijn krampen worden nu weer minder, dat maakt me dan weer onzeker als ik op momenten helemaal niets voel! Herkennen jullie dat?