37 Reacties
2 jaar geleden
Hier alleen tevreden over Kruidvat luiers vanaf maat 4/5. Daarvoor altijd Pamper Premium Protection. Kruidvat heeft nu een nieuwe lijn: Pure & Soft. Vandaag voor het eerst in gebruik, want vind Pampers wel echt duur + geparfumeerd. Misschien kan je die lijn van de Kruidvat proberen?
2 jaar geleden
Reactie op Ilmi
Hier alleen tevreden over Kruidvat luiers vanaf maat 4/5. Daarvoor altijd P ...
zelfde probleem helaas, ik had daar een aantal van gekregen en toen begon de ellende. Toen overgestapt op de gewone en is precies hetzelfde drama.
2 jaar geleden
Bij kruitvat luiers maat 1 & 2 zit een extra stukje aan de binnenkant dat er voor zorgt dat de poep er niet uit 'loopt'.
Vanaf maat 3 is dit helaas niet meer.
Zie foto van maat 2 met dat extra flapje

2 jaar geleden
Reactie op WillianneN
Bij kruitvat luiers maat 1 & 2 zit een extra stukje aan de binnenkant d ...

Ja dat weet ik, ik vouw het randje om bij maat 3. Het spuit er alleen bij de benen uit 🫣
2 jaar geleden
Reactie op demidv
Ik denk dat de luier dan nog te groot is!
Maar maat 2 was echt te klein en op de opvang geven ze hem ook maat 3 van de kruidvat
2 jaar geleden
Hier ook hetzelfde sinds we over zijn op kruidvat maat 3. Loopt er ook bij de benen uit en heel soms de rug. Terwijl luier maat 2 echt de klein is nu x
2 jaar geleden
Hier al weken dat de poep langs benen en rug lekt. Iedere poep luier staat eigenlijk garant voor nieuwe kleding. Dit is met pampers. Ook geen idee hoe dit op te lossen, voor nu geaccepteerd 🤣
2 jaar geleden
Ik ben nu een aantal dagen overgestapt van Kruidvat Pure Soft maat 3 naar Pampers Premium Protection maat 2. Tot nu toe geen lekkages. Ik ben voor maat 2 gegaan want die gaat tot de 8kg. Vind het toch een beetje aan de krappe kant eigenlijk. Maar tot nu toe tevreden verder! Wel prijzig hoor 😅