37 Reacties

2 jaar geleden

Ik ervaar hetzelfde met de Kruidvat luiers, ik dacht dat het aan mij lag…

2 jaar geleden

Hier alleen tevreden over Kruidvat luiers vanaf maat 4/5. Daarvoor altijd Pamper Premium Protection. Kruidvat heeft nu een nieuwe lijn: Pure & Soft. Vandaag voor het eerst in gebruik, want vind Pampers wel echt duur + geparfumeerd. Misschien kan je die lijn van de Kruidvat proberen?

2 jaar geleden

Reactie op Ilmi

Hier alleen tevreden over Kruidvat luiers vanaf maat 4/5. Daarvoor altijd P ...
Ik gebruik de kruidvat pure & soft luiers, daar ervaar ik helaas hetzelfde mee met maat 3

2 jaar geleden

Reactie op Ilmi

Hier alleen tevreden over Kruidvat luiers vanaf maat 4/5. Daarvoor altijd P ...
zelfde probleem helaas, ik had daar een aantal van gekregen en toen begon de ellende. Toen overgestapt op de gewone en is precies hetzelfde drama.

2 jaar geleden

Geld dit ook voor doorlekken met plas? Ons kindje poept niet veel en ook geen dunne ontlasting. Zou je dan hetzelfde probleem hebben? Hij kan bijna over naar 3…

2 jaar geleden

Bij kruitvat luiers maat 1 & 2 zit een extra stukje aan de binnenkant dat er voor zorgt dat de poep er niet uit 'loopt'. Vanaf maat 3 is dit helaas niet meer. Zie foto van maat 2 met dat extra flapje

2 jaar geleden

Reactie op WillianneN

Bij kruitvat luiers maat 1 & 2 zit een extra stukje aan de binnenkant d ...
Ahh dit is helpend! Bedankt voor je info. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Wij gaan het wel proberen

2 jaar geleden

Reactie op demidv

Geld dit ook voor doorlekken met plas? Ons kindje poept niet veel en ook ge ...
Met plas geen problemen , sinds ik de 3 heb nog niet gehad dat hij doorlekte ook niet na een lange nacht 😁

2 jaar geleden

Reactie op WillianneN

Je kan de bovenkant van de luier aan de achterkant een stukje naar binnen vouwen eventueel om te proberen of dat genoeg helpt

2 jaar geleden

Reactie op WillianneN

Ja dat weet ik, ik vouw het randje om bij maat 3. Het spuit er alleen bij de benen uit 🫣

2 jaar geleden

Reactie op svdploeg90

Ja dat weet ik, ik vouw het randje om bij maat 3. Het spuit er alleen bij d ...
Ik denk dat de luier dan nog te groot is!

2 jaar geleden

Reactie op demidv

Ik denk dat de luier dan nog te groot is!
Maar maat 2 was echt te klein en op de opvang geven ze hem ook maat 3 van de kruidvat

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde sinds we over zijn op kruidvat maat 3. Loopt er ook bij de benen uit en heel soms de rug. Terwijl luier maat 2 echt de klein is nu x

2 jaar geleden

Idd ligt aan het randje bovenaan dat scheelt al veel. Ik gebruik zelf gewoon Pampers (koop het altijd in de aanbieding) maar vgm zijn er meer luiers die dat hebben

2 jaar geleden

Ik merkte vanochtend dat mn dochtertje dr slaapzakje nat was toen ik haar uit bed haalde na haar ochtend after fles dutje. Etos luiers maat 2 hebben ook geen randje aan de bovenkant en de plas kwam er zo bovenuit (geen volle luier)🥲🥲🥲

2 jaar geleden

Hier al weken dat de poep langs benen en rug lekt. Iedere poep luier staat eigenlijk garant voor nieuwe kleding. Dit is met pampers. Ook geen idee hoe dit op te lossen, voor nu geaccepteerd 🤣

2 jaar geleden

Ik heb nu Etos maat 3 gekocht, hopelijk sluit die beter aan ofzo?! 🤯

2 jaar geleden

Reactie op svdploeg90

Ik heb nu Etos maat 3 gekocht, hopelijk sluit die beter aan ofzo?! 🤯
Hier met etos ook geen goede ervaring helaas🥲

2 jaar geleden

Hier ook dezelfde ervaring: 1+2 waren top, en nu 3 lekt inderdaad met steeds vieze was en een verkleedsessie tot gevolg… iemand de gouden tip wat betreft luiers?

2 jaar geleden

Ik ben nu een aantal dagen overgestapt van Kruidvat Pure Soft maat 3 naar Pampers Premium Protection maat 2. Tot nu toe geen lekkages. Ik ben voor maat 2 gegaan want die gaat tot de 8kg. Vind het toch een beetje aan de krappe kant eigenlijk. Maar tot nu toe tevreden verder! Wel prijzig hoor 😅