20 Reacties

2 jaar geleden

Gister ben ik ook enorm geschrokken van dat bericht dus heb ik Prenatal gebeld. Ze zijn bij Prenatal echt niet blij met dit bericht want het zou echt niet waar zijn. Wij hebben ook van de week bij 1 kruik gehad dat het rubbertje er een beetje af ging in de dop maar dit hebben alle kruiken van alle merken. Dit rubbertje komt los door vacuum, en kan je gewoon weer terug doen in de dop. Wij hebben dit toen ook met de kraamzorg besproken en die zag hier geen kwaad in. De kruiken zijn gewoon veilig bij juist gebruik, zoals met elk product natuurlijk! Zorg gewoon dat je de kruik goed checkt en laat de kraamzorg je goed instrueren hoe de kruiken te gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op LilLiam

Gister ben ik ook enorm geschrokken van dat bericht dus heb ik Prenatal geb ...
Ja ik vond het al een beetje een apart bericht.. Als ze echt onveilig zijn lijkt het me dat ze een landelijke terugroepactie inschakelen..

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Ja ik vond het al een beetje een apart bericht.. Als ze echt onveilig zijn ...
Inderdaad! En ik schrok ook nog is omdat ze uitverkocht waren op de websites maar ze zijn gewoon echt uitverkocht en weer besteld, maar zodra ze weer binnen zijn komen ze ook weer online op voorraad te staan, exact dezelfde kruiken. In ieder geval weer een leer dat we ons niet meteen te gek moeten laten maken 😊, maar wel natuurlijk altijd even checken haha!

2 jaar geleden

Reactie op LilLiam

Inderdaad! En ik schrok ook nog is omdat ze uitverkocht waren op de website ...
Precies dat had ik ook! Ik ga ze voor de zekerheid wel even testen vandaag. Heb altijd als noodoplossing een normale warmwater kruik liggen.. En anders maar lekker huid op huid met mij mocht het koud zijn😊. Hij moet zich eerst maar eens gaan aankondigen😨😃🩵

2 jaar geleden

Bij mijn kraamzorgorganisayie las ik dit: Veiligheidswaarschuwing Aluminium Bedkruik II LABEL+ Nu heb ik dit merk kruik en al even gekeken, maar ik heb de label III gelukkig!

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Precies dat had ik ook! Ik ga ze voor de zekerheid wel even testen vandaag. ...
Altijd slim om inderdaad even te testen! En hoop voor je dat je kleine man niet te lang op zich laat wachten en daarna heerlijk van gaan genieten 🥰

2 jaar geleden

Elke kruik kan lekken, daarom moet je dit altijd goed controleren voor gebruik. Als dit zo was, had Prenatal een waarschuwing uitgebracht

2 jaar geleden

Zo’n kruik wordt toch voornamelijk gebruikt om het wiegje/bedje op te warmen, niet om tegen je kind aan te leggen…

2 jaar geleden

Reactie op FVP1984

Zo’n kruik wordt toch voornamelijk gebruikt om het wiegje/bedje op te warme ...
Zeker maar als een kruik gaat lekken is het hele bedje nat, dat schiet natuurlijk ook niet op..

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Zeker maar als een kruik gaat lekken is het hele bedje nat, dat schiet natu ...
Volkomen eens! ☺️

2 jaar geleden

Ik vind het wel bijzonder dat juist nu de kruiken uitverkocht zijn. Afgelopen weken waren ze in de actie, dan koop je toch wat groter in? En er was iemand die in de winkel vroeg naar kruiken en toen te horen kreeg dat ze die niet mochten verkopen op moment.

2 jaar geleden

Ik heb ze ook de 20 ste uitgerekend wel getest en deden het gewoon zonder lekken

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Bij mijn kraamzorgorganisayie las ik dit: Veiligheidswaarschuwing Aluminium ...
Hoihoi, Wij hebben ook deze label + III Maar wij hebben nu (28feb) vanavond schrik gehad. Tijdens het vullen van de kruik hoorde ik een plofje geluid en zag een gaatje waar kokend water uitkwam. En nu pas zie ik dat er terugroep actie van 2022 is geweest. https://www.nvwa.nl/documenten/waarschuwingen/2022/12/14/veiligheidswaarschuwing-label-bedkruik-iii-van-label---babypark-b.v

2 jaar geleden

Reactie op Sammmy

Hoihoi, Wij hebben ook deze label + III Maar wij hebben nu (28feb) vanav ...
.

2 jaar geleden

Reactie op Sammmy

Hoihoi, Wij hebben ook deze label + III Maar wij hebben nu (28feb) vanav ...
Heftig! Dit zijn alleen volgens mij niet de kruiken van prenatal merk. Ik heb ze uiteindelijk gewoon gebruikt en was niks mis mee.. heb ze nu gelukkig niet meer nodig

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Heftig! Dit zijn alleen volgens mij niet de kruiken van prenatal merk. Ik h ...
Klopt dit was van Babypark Echter heb ik nu een kruik van prenatal en die begint nu dus ook. Heb net contact met hun klantenservice oogenomen Check jouwe even na op plekjes Ik stuur foto van mijn kruik van Prenatal

2 jaar geleden

Reactie op Sammmy

Klopt dit was van Babypark Echter heb ik nu een kruik van prenatal en die ...
.

2 jaar geleden

Reactie op suzanneog

Heftig! Dit zijn alleen volgens mij niet de kruiken van prenatal merk. Ik h ...
Ah gelukkig dat je ze niet meer nodig hebt. Maar voor de andere mamas dan Check de kruiken

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Heb ze nu al 1,5 jaar en nooit problemen gehad. Zo lang ze er zelf geen melding van gemaakt hebben is het een roddel