20 Reacties
2 jaar geleden
Gister ben ik ook enorm geschrokken van dat bericht dus heb ik Prenatal gebeld. Ze zijn bij Prenatal echt niet blij met dit bericht want het zou echt niet waar zijn.
Wij hebben ook van de week bij 1 kruik gehad dat het rubbertje er een beetje af ging in de dop maar dit hebben alle kruiken van alle merken. Dit rubbertje komt los door vacuum, en kan je gewoon weer terug doen in de dop. Wij hebben dit toen ook met de kraamzorg besproken en die zag hier geen kwaad in.
De kruiken zijn gewoon veilig bij juist gebruik, zoals met elk product natuurlijk!
Zorg gewoon dat je de kruik goed checkt en laat de kraamzorg je goed instrueren hoe de kruiken te gebruiken.
2 jaar geleden
Reactie op suzanneog
Ja ik vond het al een beetje een apart bericht.. Als ze echt onveilig zijn ...
Inderdaad! En ik schrok ook nog is omdat ze uitverkocht waren op de websites maar ze zijn gewoon echt uitverkocht en weer besteld, maar zodra ze weer binnen zijn komen ze ook weer online op voorraad te staan, exact dezelfde kruiken.
In ieder geval weer een leer dat we ons niet meteen te gek moeten laten maken 😊, maar wel natuurlijk altijd even checken haha!
2 jaar geleden
Reactie op LilLiam
Inderdaad! En ik schrok ook nog is omdat ze uitverkocht waren op de website ...
Precies dat had ik ook! Ik ga ze voor de zekerheid wel even testen vandaag. Heb altijd als noodoplossing een normale warmwater kruik liggen.. En anders maar lekker huid op huid met mij mocht het koud zijn😊. Hij moet zich eerst maar eens gaan aankondigen😨😃🩵
2 jaar geleden
Ik heb ze ook de 20 ste uitgerekend wel getest en deden het gewoon zonder lekken
2 jaar geleden
Reactie op saskiat91
Bij mijn kraamzorgorganisayie las ik dit: Veiligheidswaarschuwing Aluminium ...
Hoihoi,
Wij hebben ook deze label + III
Maar wij hebben nu (28feb) vanavond schrik gehad. Tijdens het vullen van de kruik hoorde ik een plofje geluid en zag een gaatje waar kokend water uitkwam.
En nu pas zie ik dat er terugroep actie van 2022 is geweest.
https://www.nvwa.nl/documenten/waarschuwingen/2022/12/14/veiligheidswaarschuwing-label-bedkruik-iii-van-label---babypark-b.v

2 jaar geleden
Reactie op suzanneog
Heftig! Dit zijn alleen volgens mij niet de kruiken van prenatal merk. Ik h ...
Klopt dit was van Babypark
Echter heb ik nu een kruik van prenatal en die begint nu dus ook.
Heb net contact met hun klantenservice oogenomen
Check jouwe even na op plekjes
Ik stuur foto van mijn kruik van
Prenatal