11 Reacties

vor 15 Tagen

Onze kleine is ook bijna 11 maand. Hij doet het zelfde. Gaat ook zelfstandig zitten maar kruipen doet hij nog niet. Ik ga er vanuit dat dit nog gewoon gaat komen.

vor 15 Tagen

Reactie op irishaak

Onze kleine is ook bijna 11 maand. Hij doet het zelfde. Gaat ook zelfstandi ...
Zelfs zelfstandig zitten doet hij niet ...

vor 15 Tagen

Hier 10,5 maand maar doet precies hetzelfde :) gaat daarna weer vrolijk liggen en tijgeren. Ik maak me er niet druk om haha. Hij wil nu wel constant staan en aan handjes lopen en rond de tafel, dus ik denk dat hij dat gewoon leuker vindt.

vor 15 Tagen

Reactie op kimmm_86

Hier 10,5 maand maar doet precies hetzelfde :) gaat daarna weer vrolijk lig ...
Dat is wel knap , ook dat doet ie niet....

vor 14 Tagen

Mijn zoon is 11 maanden en tijgert niet, gaat niet zelf zitten en kruipen al helemaal niet. Hij doet het allemaal op z'n eigen tempo, maar maakt steeds wel kleine stapjes. Heel leuk om te zien!

vor 14 Tagen

Zo op handen en voeten staan deed ons kindje vlak voor hij begon met kruipen😃

vor 14 Tagen

Reactie op Aivlis

Mijn zoon is 11 maanden en tijgert niet, gaat niet zelf zitten en kruipen a ...
Onze jongen van bijna 11 maanden tijgert achteruit, maar nog niet vooruit, gaat ook nog niet zelfstandig zitten maar kan wel staan als je hem op zijn voeten zet. Heb me er lang druk om gemaakt. Maar zijn fijne motoriek is wel echt heel goed en hij kletst erop los. Je kan niet alles tegelijk leren. 😊

vor 14 Tagen

Mijn dochter begon deze houding te doen toen ze probeerde om te leren zitten! Dus misschien zit dat er snel aan te komen :)

vor 14 Tagen

Reactie op Mommynaadje

Mijn dochter begon deze houding te doen toen ze probeerde om te leren zitte ...
Nou ik ben benieuwd dan 🤭

vor 14 Tagen

Reactie op mel888

Dat is wel knap , ook dat doet ie niet....
Komt wel hoor, geef het nog even de tijd :) misschien slaat hij het kruipen wel over. Mijn oudste schoof heel lang alleen over haar buik achteruit maar ging daarna snel over op lopen :)

vor 14 Tagen

Reactie op kimmm_86

Komt wel hoor, geef het nog even de tijd :) misschien slaat hij het kruipen ...
Probeer het ook ,alleen bij ons kan ie zich ook niet echt optrekken aam dingen zag ik al.