46 Reacties

3 maanden geleden

Wat een vluggerd. Hier is hij 5,5 maand. En ging in een paar dagen tijd van achteruit schuiven naar knietjes eronder en daarna op handen en voeten. En tegelijk ook nog even z'n eerste twee tanden door. Nu is hij bezig om de vooruit knop te ontdekken ipv achteruit ;)

3 maanden geleden

Reactie op margrietb

Wat een vluggerd. Hier is hij 5,5 maand. En ging in een paar dagen tijd van ...
Ahhh ja, zo grappig dat achteruit kruipen🤭😂 dat zal dan ook niet lang meer duren!

2 maanden geleden

Hier ook 5,5 maand. Wel heel druk met tijgeren, en ze probeert nu ook de knietjes eronder te krijgen en te kruipen. Nog niet zelfstandig in zit konen, ze blijft wel zitten als je haar neerzet. En staan al een tijdje(langs de tafel/bank), denk 1,5 maand? En sinds een week vaak ook 2 stapjes erbij zetten

2 maanden geleden

Zooooo leuk! Geniet er vooral van, prachtig die mijlpalen🤩. Onze eerste was ook zo snel! 3,5 maand alle kanten omrollen en met 5,5 maand ook door het hele huis heen 'rupsen', tijgeren noem ik het maar niet want daar leek het niet op 🤣. Voor zijn eerste verjaardag liep hij door het hele huis heen. Onze dochter doet het een stuk rustiger aan🤣. Is nu 6,5 maanden en kan net pas omrollen en terug rollen is vaak nog steeds lastig. Ik vind het heel leuk om die verschillen zo te zien en zoooo benieuwd of het bij haar ook in een andere volgende gaat of dat ze ook ineens zulke sprongen gaat maken.

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Hier ook 5,5 maand. Wel heel druk met tijgeren, en ze probeert nu ook de kn ...
Begrijp ik dat goed? Kon jouw kindje staan toen hij 4 maanden oud was?

2 maanden geleden

Reactie op Anga

Begrijp ik dat goed? Kon jouw kindje staan toen hij 4 maanden oud was?
Ja klopt, nog niet zonder handen hoor (dat sowieso nog steeds niet), en eerst een paar seconden, maar ondertussen staat ze ongeveer een kwartier sochtends op de bank naar buiten te kijken naar alle mensen en het groen😅🥰

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Ja klopt, nog niet zonder handen hoor (dat sowieso nog steeds niet), en eer ...
Even gecheckt, mijn profielfoto van haar bij de wasmachine is van 14 juli, en dat was niet de eerste keer dat ze stond

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Even gecheckt, mijn profielfoto van haar bij de wasmachine is van 14 juli, ...
Ugh, juni, niet juli 😅

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Even gecheckt, mijn profielfoto van haar bij de wasmachine is van 14 juli, ...
Haha die van mij is zo vreselijk beweeglijk dat hij niet blijft staan. Zitten lukt daardoor ook niet. Hij duwt zich steeds om. Echt geen rust in z'n gat. Herken dat heel niet van de oudste 2. Zo leuk weer een heel ander kind

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Ja klopt, nog niet zonder handen hoor (dat sowieso nog steeds niet), en eer ...
Wat vroeg zeg! Snel hoor. Gaat ze ook uit zichzelf opstaan of zet je haar neer?

2 maanden geleden

Reactie op margrietb

Haha die van mij is zo vreselijk beweeglijk dat hij niet blijft staan. Zitt ...
Haha die van mij heeft ook geen rust hoor😉! Rondje met de kinderwagen? Neenee mevrouw moet weer bewegen🤣...

2 maanden geleden

Reactie op Magiër

Wat vroeg zeg! Snel hoor. Gaat ze ook uit zichzelf opstaan of zet je haar n ...
Ja gaat super snel! Soms gaat het mij ook wel een beetje te snel hoor🥲.. maar we zetten haar wel neer. Het begon met vasthouden onder haar oksels en dan een beetje op onze benen staan, terwijl ze zich met haar handen van ons afduwde

2 maanden geleden

En daar gaan we weer🥰

2 maanden geleden

Ik trof ons kindje gisteren zo aan🤭

2 maanden geleden

Wat knap allemaal !!! Onze is 6 maand en kruipt enz nog niet

2 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Ja gaat super snel! Soms gaat het mij ook wel een beetje te snel hoor🥲.. m ...
Misschien trouwens wel goed om te zeggen, dat wanneer ik haar een arm geef om zich aan op te trekken, ze wel zelf kan gaan zitten en staan🙈.. Maar inderdaad snel ja! Maar komt allemaal vanzelf😉

2 maanden geleden

Degenen die reageren zullen de uitzonderingen wel zijn? Hier nog lang niet zitten, laat staan staan 😅 Lekker achteruit duwen nu wel.. verder een hoop lachen en heeft net z’n tong ontdekt

2 maanden geleden

Reactie op Joeddoes88

Degenen die reageren zullen de uitzonderingen wel zijn? Hier nog lang niet ...
Wat een schatje! Volgens mij zie je op deze foto ook helemaal hoe zijn persoonlijkheid is of niet?🥹😍 Lijkt mij een heel blij kereltje.

2 maanden geleden

Reactie op demidv

Wat een schatje! Volgens mij zie je op deze foto ook helemaal hoe zijn pers ...
Haha wat leuk dat je dat ziet! Ja hij is heel erg blij en sociaal. Echt aan het genieten van het leven al 😊

2 maanden geleden

Reactie op demidv

Ik trof ons kindje gisteren zo aan🤭
Whaaa dan denk je toch echt 😳😳😳😳😳 Wat leuk zeg!