6 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou de dokter even bellen

2 jaar geleden

Ik heb dit (alleen in de zomermaanden) met groene kiwi’s 🫣

2 jaar geleden

Ik heb vaak landkaarttong maar geen last van mijn keel. Alleen mijn tong doet pijn als ik tomaat, fruit of ijs eet. Door mijn zwangerschap heb ik het bijna dagelijks terwijl normaal heb ik het alleen van tomaat

2 jaar geleden

Ik heb dit altijd van tomaat en ananas. Het speelt dan weer op als ik iets zouts of zuurs eet voordat het ‘genezen’ is. In de zwangerschap ben ik er veel gevoeliger voor en heb ik het bijvoorbeeld al na 1 cherry tomaat, terwijl ik er normaal wel 5/6 kan eten voor ik er last van krijg.

2 jaar geleden

Reactie op Elizek

Ik heb vaak landkaarttong maar geen last van mijn keel. Alleen mijn tong do ...
Dus toch wel een soort van allergische reactie? Maar niet ernstig zegmaar. Het is niet dat ik ook benauwd was of wat dan ook. Verloskundige zegt dat het puur een hormonen ding is, en dat je soms anders kan reageren op bepaalde voeding. Al met al niets ergs maar toch een gek gezich ineens 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Ashley001

Dus toch wel een soort van allergische reactie? Maar niet ernstig zegmaar. ...
Ik zou even goed opletten of die keel steeds heftiger wordt en anders toch een keer met de huisarts over hebben. Die tong is niet erg, al is het best pijnlijk… ik ben dol op tomaatjes dus ik eet ze heel snel, kan ik er meer opeten 😉