54 Reacties

één maand geleden

Onze zoon heeft gisterenochtend de prikjes + rota gehad. In de avond kreeg hij koorts en stijve beentjes. Hij heeft de hele nacht een beetje liggen jammer. Vanochtend wilde hij alleen op mijn arm slapen. Vanmiddag trok de koorts weg en nu ligt hij lekker in z'n bedje te slapen.

één maand geleden

Reactie op Tuttebel93

Onze zoon heeft gisterenochtend de prikjes + rota gehad. In de avond kreeg ...
Ah sneu! Fijn dat hij er nu doorheen is en thanks voor het delen. Veel knuffelen dan maar 😁

één maand geleden

Een zetpil geven ? Hielp hier altijd wel fietsen met de beentjes

één maand geleden

Mijn zoontje heeft ze ook vanmorgen gehad hij had in de middag koorts een zetpil gegeven op aanraden van het cb en trok gelukkig snel weg ben benieuwd naar de nacht

één maand geleden

Reactie op chelseyknol

Mijn zoontje heeft ze ook vanmorgen gehad hij had in de middag koorts een z ...
Hoe was je nacht? Mijn zoontje krijgt ‘m straks😔

één maand geleden

Reactie op ssuu

Hoe was je nacht? Mijn zoontje krijgt ‘m straks😔
Was eigenlijk erg goed gegaan ondanks dat hij moeilijk in slaap kwam maar wel de heletijd lachen uiteindelijk toch de nacht door geslapen

één maand geleden

Reactie op chelseyknol

Was eigenlijk erg goed gegaan ondanks dat hij moeilijk in slaap kwam maar w ...
Oh wat fijn. Nu wij nog..

één maand geleden

Hier ook goed gegaan. Beetje onrustig en koorts, maar niet heel erg.

één maand geleden

Reactie op ssuu

Oh wat fijn. Nu wij nog..
Succes 🍀❤️

één maand geleden

Ons zoontje heeft dinsdag de vaccinaties gehad en had die middag koorts en zere beentjes, met heel hard huilen. Met een zetpil ging het iets beter en heeft hij die nacht goed geslapen. Gister nog koorts en wat meer afwezig, maar niet meer huilen. Vannacht super goed geslapen en geen koorts meer. Wel nog wat spugen na zn fles, maar leek weer vrolijk!

24 dagen geleden

Mijn dochter heeft alles gisteren gehad. Tot vanmiddag koorts, veel slapen (alleen op mij, ik mocht haar echt niet loslaten) en kreunen. Vond het zo zielig. Nu nog niet helemaal fit maar het gaat wel wat beter. Ze heeft vandaag wel echt slecht gedronken, kan dit daar ook van zijn? Ik dacht dat ze juist eerder meer zou willen..

24 dagen geleden

Eva heeft donderdag de prikjes gehad en heeft sinds die tijd mosgroene poep, poept vaak, kwijlt veel en blaast belletjes. Ook is ze onrustig.

24 dagen geleden

Is er bij de controle van 2 maand ook een vaccinatie?

24 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Is er bij de controle van 2 maand ook een vaccinatie?
Rota vaccinatie is rond die tijd, maar moet je wel los inplannen geloof ik.

24 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Is er bij de controle van 2 maand ook een vaccinatie?
Als je die zelf in je zwangerschap niet hebt gehad!
Dochterlief vanmorgen de prikjes en de druppels gehad. Merkte rond uur of 5 dat ze onrustig was/ huilerig, spugen. Moest haar ineens in slaap wiegen normaal leg ik haar in bed valt ze zelf in slaap. Ze ligt al sinds half 9 te slapen hopelijk slaapt ze gewoon klokje rond zoals altijd haha. Vandaag heeft ze twee zetpillen gekregen merk wel dat dat al wat helpt.

24 dagen geleden

Reactie op nathalex140124

Als je die zelf in je zwangerschap niet hebt gehad!
Ah dankjewel. Heb ik wel gehad, dus dan bij 3 maand pas dus. Ook die rota vaccin drupjes?

24 dagen geleden

Onze dochter heeft ze vanmiddag gehad en vanaf 18.00 alleen maar keihard gehuild. Heb dit met onze oudste dochter nooit zo erg gehad. Als ik haar beentje aanraak verstijfd ze helemaal en gaat ze nog harder krijsen. Op advies van HAP nu paracetamol, hopelijk wordt de nacht beetje oké…

24 dagen geleden

Mijn zoontje heeft ze eind deze middag gehad. Hij werd om 1:00, 2:00 en 2:45 huilend wakker. Normaal slaapt hij heel goed. Om 1:00 zetpil gehad want ook koorts. Nu aan de borst en hopen dat hij de rest van de nacht doorslaapt. Wel sneu hoor, je kan merken dat hij er oncomfortabel bij is.

23 dagen geleden

Gister vaccinatie gehad. In de middag goed geslapen, wel slecht gedronken. In de avond kwam hij opeens rond 21:00, normaal slaapt hij meestal van 19:00 tot 02:00/04:00. Daarna nog om 01:00 en om 05:00. Ben ook begonnen met stoppen van inbakeren. 1 arm uit de slaapzak. Misschien dat hij daarom ook wat onrustiger is. Voor de rest is hij wel vrolijk.